Dat is wel triest ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
KLB is wat ze noemen een free for all. Daar hoeft niemand zichzelf te censureren.
Vandaag was er zo'n gastje in WGR, die op een serieus anwoord reageerde met 'Hou gewoon je bek kk sletje?'
Nou!
en altijd die kut oorlog er weer bijhalenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn ongeveer 40-45 smileys.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
en altijd die kut oorlog er weer bijhalen
Topickillah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mn erectiestoornis checken
Wat een gruwelijke taferelen daar op dat schoolbordquote:
het is ook nooit meer goed gekomenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke taferelen daar op dat schoolbord
Volgens mij ook.quote:
Gooi het er maar uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie dood gaat gaat ie iig jong dood op zn 28ste
Wat zei de psycholoog toen je hem / haar belde?quote:
Dat ik hier vooral moet blijven posten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zei de psycholoog toen je hem / haar belde?
Dan blijf ik nog evenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het kan zo maar uit de klauwen escaleren als we niet oppassen.
Dus de ruim 50 voorgaande posts zijn mijn schuld?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij je hebt hem afgewezen en daarom is ie pissed
tl;drquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik hier vooral moet blijven posten.
Ik denk dat ik een cursus KLB moet gaan volgen.quote:
14-18 minuten en je spoedcursus is klaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik een cursus KLB moet gaan volgen.
Lijkt mij minimaal 39-45 minuten voor Deis,quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
14-18 minuten en je spoedcursus is klaar.
Deis niet kennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij minimaal 39-45 minuten voor Deis,
Je bent zelf een Deis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef APK het volgende:
Ik zou er nog paar bij doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een paar Deisen erbij? Dat kunnen jullie niet aan.quote:
Ieder een dan ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een paar Deisen erbij? Dat kunnen jullie niet aan.
Zoals ik is er maar één.quote:
Lastig , ik schijn iemand gekend te hebben van mezelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik is er maar één.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat ik van iemand zou vinden die precies een kopie van mezelf is.
die iemand kende zoals ik danquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastig , ik schijn iemand gekend te hebben van mezelf
Ik ken ook genoeg mensen die iemand kennen als ik.quote:
DWDD is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef sacha het volgende:
nog steeds geen slotje op dit kut topic?
Daar krijg je spontaan oogaids van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
terechte klacht
daar moeten ze voor altijd mee ophouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Maakt dat MexTex wijsquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
en wat doet die hamster tussen mijn tieten?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
en wat doet die hamster tussen mijn tieten?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
Verrassing:HOU ES EFFE OP MET JE NINJA EDITS DAAR RAAK IK VAN IN HET WARRETJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechte klacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |