quote:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)ijdelijk-bij-psv.htmquote:Barcelona stalt toptalent Adekanye tijdelijk bij PSV
Ik speel deze vraag door aan PSV-watcher Cavaliers.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)ijdelijk-bij-psv.htm
Stijn, wat heeft Psv precies aan deze deal. Of proberen zij zich op deze wijze in te likken bij Barcelona?
Een beetje raar ja, als het tot 2015 is hebben ze er niks aan, dan is hij misshien net klaar voor het 1e team als hij heeeel erg snel is. Misschien hebben ze een optie voor nog een paar jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)ijdelijk-bij-psv.htm
Stijn, wat heeft Psv precies aan deze deal. Of proberen zij zich op deze wijze in te likken bij Barcelona?
Wellicht hebben ze ook wel een optie tot huur afgedongen mocht hij echt doorbreken maar nog net het niveau te missen. En anders zal het toch wel echt goodwill kweken zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje raar ja, als het tot 2015 is hebben ze er niks aan, dan is hij misshien net klaar voor het 1e team als hij heeeel erg snel is. Misschien hebben ze een optie voor nog een paar jaar.
Of mogelijkheid dat psv vanaf volgend jaar een speler van barca mag lenen. Die natuurlijk als vervanger komt door het verkopen van toptalenten als Hendrix en Hiljemark aan resp. Bayern Muchen en man utd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze ook wel een optie tot huur afgedongen mocht hij echt doorbreken maar nog net het niveau te missen. En anders zal het toch wel echt goodwill kweken zijn.
Welke vla is dit? Graag meer informatie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is een foto van m'n vla.
Chocoladevla nou goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke vla is dit? Graag meer informatie.
Bam, die zitquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Chocoladevla nou goed.
Dat zie je toch man
Nou je hebt vanillevla,slagroomvanillevla en hopjesvanille vla.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Chocoladevla nou goed.
Dat zie je toch man
Deze man weet. Vlaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou je hebt vanillevla,slagroomvanillevla en hopjesvanille vla.
Teringdebiel.
Vooral de ochtendploeg gaat het zwaar krijgen.quote:
Bans worden niet besproken johan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
is knut serieus geband vanwege zijn tekeergaan tegen danny omtrent de zwarte pieten discussie?
napoleonfour for presidentquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken johan.
doe wat met je leven manquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
KnutdeIJsbeer is een vredelievende user. Soms met een vreemde tic, maar vooral een allemansvriend. Hij weet elke user te trotseren zonder enige vorm van angst en dwingt daarmee respect af bij zijn mede-users. Buiten VBL wordt hij regelmatig niet geaccepteerd, maar je moet in de VBL SC posten om een daadwerkelijk goed beeld te krijgen van deze parel in de doucheput van dit forum.
[ afbeelding ]
Hij is een vaste waarde in de ochtendploeg. Iedereen start zijn dag met een kopje koffie en gezelschap van Knut. Al vroeg stapt hij op de trein richting het westen van Nederland om daar te kunnen werken en ondertussen ook elke user te vervullen van zijn aanwezigheid. Dat maakt hem speciaal en rijp voor een onderscheiding van de Koning en de Koningin of in ieder geval een erepenning van de burgemeester in zijn woonplaats.
Verder maakt hij zich sterk voor de belangen van het Japanse volk in onze westerse samenleving. Laat je mening horen over Japan of Knut is aanwezig om je een paar corrigerende tikken te geven. Ook is hij aangesloten bij de IJsberen- en de wielrennersbond. Hij rijdt wekelijks door kriskras Nederland om zichzelf te kunnen pushen naar een nog hoger wielrennersniveau. Op en top professional.
Het is jammer dat we deze kwaliteitsuser twee weken moeten missen. Twee weken is op zichzelf niet zo lang, maar naarmate de dag vordert, missen we deze stakker enorm. Namens een groot volk betuigen wij onze steun aan KnutdeIJsbeer. Houd je taai, zorg voor jezelf en je leven.
xxxx
I see what you did there.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken johan.
Ik ga het toevoegen na mijn Nicki Minaj gevecht in het DWDD topic.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
KnutdeIJsbeer is een vredelievende user. Soms met een vreemde tic, maar vooral een allemansvriend. Hij weet elke user te trotseren zonder enige vorm van angst en dwingt daarmee respect af bij zijn mede-users. Buiten VBL wordt hij regelmatig niet geaccepteerd, maar je moet in de VBL SC posten om een daadwerkelijk goed beeld te krijgen van deze parel in de doucheput van dit forum.
[ afbeelding ]
Hij is een vaste waarde in de ochtendploeg. Iedereen start zijn dag met een kopje koffie en gezelschap van Knut. Al vroeg stapt hij op de trein richting het westen van Nederland om daar te kunnen werken en ondertussen ook elke user te vervullen van zijn aanwezigheid. Dat maakt hem speciaal en rijp voor een onderscheiding van de Koning en de Koningin of in ieder geval een erepenning van de burgemeester in zijn woonplaats.
Verder maakt hij zich sterk voor de belangen van het Japanse volk in onze westerse samenleving. Laat je mening horen over Japan of Knut is aanwezig om je een paar corrigerende tikken te geven. Ook is hij aangesloten bij de IJsberen- en de wielrennersbond. Hij rijdt wekelijks door kriskras Nederland om zichzelf te kunnen pushen naar een nog hoger wielrennersniveau. Op en top professional.
Het is jammer dat we deze kwaliteitsuser twee weken moeten missen. Twee weken is op zichzelf niet zo lang, maar naarmate de dag vordert, missen we deze stakker enorm. Namens een groot volk betuigen wij onze steun aan KnutdeIJsbeer. Houd je taai, zorg voor jezelf en je leven.
xxxx
kom op manquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga het toevoegen na mijn Nicki Minaj gevecht in het DWDD topic.
De hoge pieven hier dragen liever Hugo Bossquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
Kijk, high fashion
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste stuk is van Neighborhood, kost iets van 175 eckers.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Saind het volgende:
[..]
De hoge pieven hier dragen liever Hugo Boss
Eerder al door Zara inclusief ster.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
Kijk, high fashion
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Zara valt nog wel mee als ik eerlijk ben. Ik zie daar wel een sherrifster in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerder al door Zara inclusief ster.
[ afbeelding ]
Als je nog een toevoeging aan de memoriam wil moet je het maar zeggen. Het begint al ergens op te lijkenquote:
De SC wel. De kans is zeer aannemelijk dat mijn OP verzameling nooit een nieuw topicdeel zal zien bij een gebrek aan Knut zijn aanwezigheid en toewijding.quote:
Ik hoop dat het komt doordat iedereen een leven heeftquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De SC wel. De kans is zeer aannemelijk dat mijn OP verzameling nooit een nieuw topicdeel zal zien bij een gebrek aan Knut zijn aanwezigheid en toewijding.
Ik gok dat het er mee te maken heeft dat dven en knut er niet zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat het komt doordat iedereen een leven heeftDat de SC een beetje dood is.
Oh ik zie opeens dat de Sint en Pietsmilies zijn toegevoegd onderaan
Als er 2 niet zijn is de sc toch niet meteen dood? ZIe het positief, misschien kun je een keertje naar buiten Typischquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gok dat het er mee te maken heeft dat dven en knut er niet zijn
maar er is voetbal?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er 2 niet zijn is de sc toch niet meteen dood? ZIe het positief, misschien kun je een keertje naar buiten Typisch
Typisch kan niet naar buiten, een paar katten hebben zijn tuin in bezit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er 2 niet zijn is de sc toch niet meteen dood? ZIe het positief, misschien kun je een keertje naar buiten Typisch
Dven en Knut zijn een beetje de spil van de sc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Power corrupts, zelfs op een internetforumquote:
niels en dven ook ja? niels was hier net nogquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Typisch het volgende:
Free nap4, niels, lr, knut en dven
#kkbestuur
huh wat ???quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Typisch het volgende:
#kkbestuur
dven was al een tijdje toch? dacht neem hem ook maar meequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
niels en dven ook ja? niels was hier net nog
oh sorry dvenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
dven was al een tijdje toch? dacht neem hem ook maar mee
bestuur tegen de muurquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef Typisch het volgende:
#kkbestuur
Stijn, je bent een mongool.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.
Wat.quote:
Ein gebruikers, ein website!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Het is de wil van Imperator et Dictator, het opleggen van des wil.
Waardoor kun je eigenlijk allemaal een ban krijgen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
kritiek op fok, kritiek op danny, kritiek op zwarte Piet, kritiek op danny, teksten die mogelijk als kritiek worden geïnterpreteerd door danny, tieten en gebruik van ziektes met tumorvormingquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waardoor kun je eigenlijk allemaal een ban krijgen?
okquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Syntix het volgende:
Lekker voor die kut azië-lover![]()
moet je maar niet zoveel over Azië posten.
kijken jongensquote:
Ik ga hem morgenochtend direct kijkenquote:
Wat onaardig dit.quote:
Bedankt maatquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:54 schreef JanCees het volgende:
Gekeken. Wat een goden heeft Southampton voortgebracht
Hou je bekquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Syntix het volgende:
Ik was al heel lang fan. Voor de hype al zeg maar.quote:
Ossenaar?quote:
En jij moet je bakkes houdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Syntix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |