nu snap ik waarom je er totaal geen verstand van hebt, je kijkt alleen je (eigen) samenvattingenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ze allemaal tegelijk open heb staan op 1 scherm, het is nat wel in tabs.
quote:Vanochtend werd ik uit de bibliotheek gegooid:
Ik had het bordje "pas op natte vloer" verplaatst naar het rek waar de 50 tinten grijs boeken stonden.
Heej het is nu rust dus een beetje mag nu wel hoorquote:
Met mijn bochel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey blijf van mijn maat af hé, met je bochel.
Dit doet me pijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu snap ik waarom je er totaal geen verstand van hebt, je kijkt alleen je (eigen) samenvattingen
Babel > Kroosquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef RetRy32 het volgende:
Kroos geeft pass over 12 meter "WOW ZO GOED DEZE MAN DICTEERT HET SPEL".
Ik vind jou een hele goede mod.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej het is nu rust dus een beetje mag nu wel hoorIk ben niet de boeman. Maar als mensen willen kijken en iets over de wedstrijd willen zeggen is het irritant.
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, ik ben een eindbaas en de meest waardevolle user van Fok!
Je hoeft niet te slijmen hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele goede mod.
Kroos > Di Natale > Smallingquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef RetRy32 het volgende:
Kroos geeft pass over 12 meter "WOW ZO GOED DEZE MAN DICTEERT HET SPEL".
Hoe vind je dat ik het doe als aspirant mod Karinatje?quote:
Laat je niet zo op de kast jagen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.
Nee, de boevrouw toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej het is nu rust dus een beetje mag nu wel hoorIk ben niet de boeman. Maar als mensen willen kijken en iets over de wedstrijd willen zeggen is het irritant.
Heel goed hoor insoquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vind je dat ik het doe als aspirant mod Karinatje?
Maar waarom ben je gestopt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een toffe mod.
En ik ben al ex-mod dus ik hoef niet te slijmen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |