Flauw hoor, die Karina.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag niet van Karina.
Hier staat wel wat leuk materiaal.
B&H / Jessica Alba #2
Dat Sierd je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets anders dan users adviseren om het forum tot een betere buurthal te maken.
Vrek?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.
wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol dat weet ik niet meer, niks bijzonders gok ik want ik vier het nooit
Gefrustreerd? Jaloers? Het zit diep.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.
ja goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
19 mei. Dus duurt nog even. Krijg ik een kadootje van je dan?
Ik heb begrepen dat mods altijd bij elkaar op bezoek komen op de verjaardag. Of klopt dat niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is je vader dus ook een Stier. Lastige mensen zijn dat hoor. Koppig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed
2 dagen voor mn vader jarig leuk zeg
Jouw vader is 17quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
m'n vader is alleen 10 jaar jonger HAHAHA.
Heb je bewijs voor het feit dat Syntix gele tanden heeft?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat Syntix even met zijn mond vol gele tanden.
Wanneer is de zoon van de broer van je moeders moeder jarig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee op mijn verjaardag was er geen op bezoek. Oh wacht ik weet al wat ik heb gedaan naar de film en uit eten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat mods altijd bij elkaar op bezoek komen op de verjaardag. Of klopt dat niet?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bewijs voor het feit dat Syntix gele tanden heeft?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |