Geen probleem, het is duidelijk dat je nog wat mankracht nodig hebt om mee te modden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OH dan heb ik er 1 teveel weggehaald, excuus
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Bedankt voor je support StinhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, heb ze allemaal aanstaan en soms zet ik het geluid uit bij de één en kijk dan ff de ander. Mijn eigen schakelprogramma.
Ga nou maar kijken Johannes. Als iedereen zich gedraagt is het niet nodig hequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, het is duidelijk dat je nog wat mankracht nodig hebt om mee te modden.
Ik draag Insomnia_ voorWat vind je daarvan?
Het is niet dat ik ze allemaal tegelijk open heb staan op 1 scherm, het is nat wel in tabs.quote:
Gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
25 miljoen? Ik heb hem nog nooit wat bijzonders zien doen.
Wij hebben een hekel aan jou.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef Syntix het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb: Utopiaen dan vooral die kneuzen die de kijkcijfers bij houden
Veltman is ook kutquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef Syntix het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb: Utopiaen dan vooral die kneuzen die de kijkcijfers bij houden
wie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
25 miljoen? Ik heb hem nog nooit wat bijzonders zien doen.
De gelijknamige BBC serie is wel weer goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef Syntix het volgende:
Je gaat off-topic.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef Syntix het volgende:
nu snap ik waarom je er totaal geen verstand van hebt, je kijkt alleen je (eigen) samenvattingenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ze allemaal tegelijk open heb staan op 1 scherm, het is nat wel in tabs.
quote:Vanochtend werd ik uit de bibliotheek gegooid:
Ik had het bordje "pas op natte vloer" verplaatst naar het rek waar de 50 tinten grijs boeken stonden.
Heej het is nu rust dus een beetje mag nu wel hoorquote:
Met mijn bochel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey blijf van mijn maat af hé, met je bochel.
Dit doet me pijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu snap ik waarom je er totaal geen verstand van hebt, je kijkt alleen je (eigen) samenvattingen
Babel > Kroosquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef RetRy32 het volgende:
Kroos geeft pass over 12 meter "WOW ZO GOED DEZE MAN DICTEERT HET SPEL".
Ik vind jou een hele goede mod.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej het is nu rust dus een beetje mag nu wel hoorIk ben niet de boeman. Maar als mensen willen kijken en iets over de wedstrijd willen zeggen is het irritant.
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, ik ben een eindbaas en de meest waardevolle user van Fok!
Je hoeft niet te slijmen hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele goede mod.
Kroos > Di Natale > Smallingquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef RetRy32 het volgende:
Kroos geeft pass over 12 meter "WOW ZO GOED DEZE MAN DICTEERT HET SPEL".
Hoe vind je dat ik het doe als aspirant mod Karinatje?quote:
Laat je niet zo op de kast jagen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.
Nee, de boevrouw toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej het is nu rust dus een beetje mag nu wel hoorIk ben niet de boeman. Maar als mensen willen kijken en iets over de wedstrijd willen zeggen is het irritant.
Heel goed hoor insoquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vind je dat ik het doe als aspirant mod Karinatje?
Maar waarom ben je gestopt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een toffe mod.
En ik ben al ex-mod dus ik hoef niet te slijmen.![]()
Flauw hoor, die Karina.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag niet van Karina.
Hier staat wel wat leuk materiaal.
B&H / Jessica Alba #2
Dat Sierd je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets anders dan users adviseren om het forum tot een betere buurthal te maken.
Vrek?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij een paar boeiende redenen waarom jij een waardevolle user zou zijn. Jij doet niets anders dan users provoceren en irriteren met je vervelende manier van posten. Ga eens normaal posten, vrek.
wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol dat weet ik niet meer, niks bijzonders gok ik want ik vier het nooit
Gefrustreerd? Jaloers? Het zit diep.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
19 mei. Dus duurt nog even. Krijg ik een kadootje van je dan?
Ik heb begrepen dat mods altijd bij elkaar op bezoek komen op de verjaardag. Of klopt dat niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is je vader dus ook een Stier. Lastige mensen zijn dat hoor. Koppig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed
2 dagen voor mn vader jarig leuk zeg
Jouw vader is 17quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
m'n vader is alleen 10 jaar jonger HAHAHA.
Heb je bewijs voor het feit dat Syntix gele tanden heeft?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat Syntix even met zijn mond vol gele tanden.
Wanneer is de zoon van de broer van je moeders moeder jarig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee op mijn verjaardag was er geen op bezoek. Oh wacht ik weet al wat ik heb gedaan naar de film en uit eten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat mods altijd bij elkaar op bezoek komen op de verjaardag. Of klopt dat niet?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bewijs voor het feit dat Syntix gele tanden heeft?
quote:
Jij bent #306?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Post #320.
Hier zijn posts verwijderd.
Dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid niet meer scoort, neem ik voor 1 week een #Jandekkerusericon
Geen idee, dat zoeken we opquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer is de zoon van de broer van je moeders moeder jarig?
ik las jan de kkuser iconquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
RT en Favorite.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Screenie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
afwerken 17
eerste balcontact 16
Koppen 17
Passen 14
techniek 14
zonder bal 16
evenwicht 17
kracht 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |