Hopelijk worden er een paar kutusers uit KLB geslachtofferd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaan vanavond zeker 15 bans vallen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:24 schreef Syntix het volgende:
Liverpool speelt op 60% en houdt het nog makkelijk vol.
ben je boos omdat zlatan niet speelt?quote:
internetstreams zijn idd belabberd. hopelijk gaat dat ooit goedkomenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus mensen, waarom hapert sport1 go zo erg? Het beeld, niet het geluid. Het is zo kk irritant, ik betaal er gvd voor.
omdat NFL zuigtquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Fucking waarom kunnen ze niet gewoon streams hebben zoals de NFL gamepass of foxsports tering tyfus sport 1go.
kijk dan op nos.nlquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Fucking waarom kunnen ze niet gewoon streams hebben zoals de NFL gamepass of foxsports tering tyfus sport 1go.
Hehe nee omdat ik nu niet kan kijken. Ik hoor wat op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben je boos omdat zlatan niet speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
foxsports go is ook echt kut. vorig jaar kapot geërgerd eraan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
je kan toch gewoon kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee omdat ik nu niet kan kijken. Ik hoor wat op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo gaat mijn spoiler van Basel weg
oh jij kijkt wedstrijden door elkaar?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen Arsenal, Dortmund en Juventus
Karina is nogal gestresst, in stress verwijdert ze soms iets teveel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
haahahahahahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje over de wedstrijd:
Real is beter.
Omdat dat onzin was dat weet je best spoiler zonder stand erin.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
lul nu weet ik dat basel heeft gescoord.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ontopic plsquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zou Kolo Toure voor of tegen zwarte piet zijn?
We zien Grueter niet, dat is al heel wat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Grueter vertelt ons dat we het been van Marcelo zien.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat onzin was dat weet je best spoiler zonder stand erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat onzin was dat weet je best spoiler zonder stand erin.
SPOILER: Basel-LudogoretsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stond er letterlijk want het zit nog onder ctrl+v
Ja, heb ze allemaal aanstaan en soms zet ik het geluid uit bij de één en kijk dan ff de ander. Mijn eigen schakelprogrammaquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh jij kijkt wedstrijden door elkaar?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]OH dan heb ik er 1 teveel weggehaald, excuusSPOILER: Basel-LudogoretsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stond er letterlijk want het zit nog onder ctrl+v![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Waarom heb je het onder ctrl+v?SPOILER: Basel-LudogoretsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stond er letterlijk want het zit nog onder ctrl+v
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |