Hopelijk worden er een paar kutusers uit KLB geslachtofferd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaan vanavond zeker 15 bans vallen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:24 schreef Syntix het volgende:
Liverpool speelt op 60% en houdt het nog makkelijk vol.
ben je boos omdat zlatan niet speelt?quote:
internetstreams zijn idd belabberd. hopelijk gaat dat ooit goedkomenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus mensen, waarom hapert sport1 go zo erg? Het beeld, niet het geluid. Het is zo kk irritant, ik betaal er gvd voor.
omdat NFL zuigtquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Fucking waarom kunnen ze niet gewoon streams hebben zoals de NFL gamepass of foxsports tering tyfus sport 1go.
kijk dan op nos.nlquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Fucking waarom kunnen ze niet gewoon streams hebben zoals de NFL gamepass of foxsports tering tyfus sport 1go.
Hehe nee omdat ik nu niet kan kijken. Ik hoor wat op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben je boos omdat zlatan niet speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
foxsports go is ook echt kut. vorig jaar kapot geërgerd eraan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |