Ik vind ze echt vreselijk alledriequote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef Anne het volgende:
Die Uilen-plaat is wel van zeer slechte kwaliteit volgens mij, om uit te printen.
Ik stem even nergens op, want ik vind ze stiekem alle drie niks.
De link die ik in het andere topic gebruikte is volgens mij gewoon groot formaat.quote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef Anne het volgende:
Die Uilen-plaat is wel van zeer slechte kwaliteit volgens mij, om uit te printen.
Ik stem even nergens op, want ik vind ze stiekem alle drie niks.
Die hier staat is dezelfdequote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De link die ik in het andere topic gebruikte is volgens mij gewoon groot formaat.
Ik ook eigenlijk niet......quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik zie geen grijzige pixels? Niet bij de vrouw en ook niet bij de uiltjes
Zou kunnen!quote:Op zondag 2 november 2014 18:26 schreef gebakken-koekje het volgende:
maar is het niet zo dat als je het uitprint dat het verschil in kleur zo klein is dat de printer het gewoon als wit ziet? Volgens mij wel
Burdie had de platen de vorige keer omgezet toen had ik het niet meer. Misschien kan dat met deze ook?quote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hier staat is dezelfde.
Maar als je goed kijkt (geldt ook voor de vrouwenkleurplaat) zie je allemaal grijzige pixels in het wit. Het is niet wit-wit zeg maar, wat je moet gaan kleuren.
Dat vinden mijn stiften wat minder ben ik bang, die mengen zich dan met de inkt van de printer (omdat je het ook weer nat maakt).
Ik denk dat dat hiermee ook kan jaquote:Op zondag 2 november 2014 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Burdie had de platen de vorige keer omgezet toen had ik het niet meer. Misschien kan dat met deze ook?
Mee eens!quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Anne het volgende:
Ach, hebben we nu gewoon een priegel-ronde! De volgende keer weer een iets mindere priegel-ronde.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb op de uiltjes gestemd. Ik vind het wel stom dat die uiltjes niet allemaal verschillend zijn, maar ik vind de andere twee platen nog stommer.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Hey, ik heb die Thaise plaat met liefde en aandacht uitgezocht!
Hehe, is allang goed hoor. Ik bedoelde het als grapje.quote:Op maandag 3 november 2014 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Sorry! Ik bedoel het niet als een persoonlijke aanval.
Ik ben nu ook bezig. En ik vind het lelijk worden!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:39 schreef Nijna het volgende:
Ik ben met die vrouw bezig geweest, het is een of andere bonte... uh... ik weet het niet of ik het wat vind. Beetje warrig "geheel", voor zover het nog een geheel is.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:20 schreef Burdie het volgende:
Wie kleuren er mee?
Zouzomaarkunnen
Sunnythesun
Buurpoes
SummerBreeze
Sarabi
Shandaly
gebakken-koekje
Burdie
Spuuglokje
Ik ben benieuwd naar je list straks in het showtopicquote:Op woensdag 5 november 2014 08:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een list bedacht waardoor ik hem best tof vind worden én het niet al te idioot veel werk isBijna klaar al
Ik heb hem zo goed als af en ik ben met die uiltjes aan het proberen, maar ja ik kreeg gisteren mijn "enige echte kleurboek voor grote kinderen" binnen en mijn stabilo's dus ik weet niet of de uiltjes het winnen van de verleidingquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig. En ik vind het lelijk worden!!!Maar ik ga 'm afmaken, hoe dan ook.
quote:Op woensdag 5 november 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
Heb een slotje op het vorige topic gedaan en deze daaraan gereekst
ik heb het plaatje van de OP aangklikt en geprint net, nog geen idee hoe het eruit ziet, d printer is 2 verdiepingen verder nlquote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik doe ook weer mee, is er ergens een linkje om het te downloaden?
Heb jij een linkje voor mij waar ik 'm vandaan uit kan printen? Vanuit de OP is hij zo klein....?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb de vrouw afgemaakt. Mooi, dan kan ik nu weer iets kleuren waar ik écht plezier aan beleef.
ff doorkleuren en posten!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ronde twee al. Ik ben nog met ronde een bezig
Ik ga m'n laptop even aanslingeren en dan stuur ik je het linkje. Ik heb het via Google/Pinterest gevonden.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heb jij een linkje voor mij waar ik 'm vandaan uit kan printen? Vanuit de OP is hij zo klein....?
Hier Saffier?!quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ze alledrie netjes gemaakt, te downloaden via: http://tinyurl.com/kleurplaten2
Verder, eens met Buurpoesen de Uilen zijn een hel op aarde
.
Oh je bent geweldig Lijn!!quote:
16 november wordt het showtopic geopend las ik.quote:
Oh, dan heb ik nog even...quote:Op donderdag 6 november 2014 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
16 november wordt het showtopic geopend las ik.
DM je adres, dan stuur ik je de plaat op.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef fh101 het volgende:
Mijn printer wil nie printen nie...
Morgen nog maar een keer proberen, en als het niet lukt doe ik waarschijnlijk deze ronde helaas niet mee
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef maily het volgende:
Geheel offtopic, maar zag een nieuwsbericht met deze mooie (toekomstige?) kleurplaat ....
[ afbeelding ]
Alleen maar bevorderlijk voor de creativiteit heej!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]Nu gaan we overal potentiële kleurplaten in zien.
Wat een lief aanbod! Gelukkig is het niet nodig, want ik heb vandaag m'n printer aan de praat gekregen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
DM je adres, dan stuur ik je de plaat op.
Natuurlijk durf jij dat!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef mocha het volgende:
Ik ga nú beginnen.
Ik ben benieuwd of ik m durf te showen als ie af is.
Fijn dat je printer weer werkt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef fh101 het volgende:
[..]
Wat een lief aanbod! Gelukkig is het niet nodig, want ik heb vandaag m'n printer aan de praat gekregen!Toch bedankt!
Tuurlijk durf je dat! We eten je niet op hoor...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef mocha het volgende:
Ik ga nú beginnen.
Ik ben benieuwd of ik m durf te showen als ie af is.
Jij hebt gewonnen in de categorie 'psychedelische toestanden'.quote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
Is de winnaar van de vorige ronde al bekend?
30 uur?? Whut?quote:Op zondag 9 november 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
Zonder contest doe ik niet meer mee, ik ben wel 30 uur met die tekening bezig geweest.
De mijne ook, hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 11:04 schreef Anne het volgende:
Ik ben 'al' op 1/3 van de kleurplaat![]()
! Vandaag kom ik hopelijk nog een stuk verder.
Mijn mond valt echt open van verbazing bij het lezen van reacties dat de kleurplaat in een uurtje is gekleurd.
Ik kleur ook met stift en ik heb er denk ik al anderhalf uur inzittenquote:Op zondag 9 november 2014 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anne ik ben op deze met stift bezig en dat schiet een stuk harder op dan met kleurtjes heb ik gemerkt. Hij is nu 2/3 af en ben gister begonnen met de definitieve versie.
Een uurtje red ik ook echt niet hoor. In de vorige zit meer dan 7 uur. Aan deze ben ik nog niet begonnen, ik heb nog geen tijd gehadquote:Op zondag 9 november 2014 11:04 schreef Anne het volgende:
Mijn mond valt echt open van verbazing bij het lezen van reacties dat de kleurplaat in een uurtje is gekleurd.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Tuurlijk durf je dat! We eten je niet op hoor...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb hem ook af. Weet niet of ik tevreden ben: alsof er een eenhoorn overheen gekotst heeft. Ik vind hem wel mooi, vooral qua kleurstelling enzo, maar de rangschikking van de kleuren is niet overal naar mijn zin.
Vooral als je het resultaat ziet...quote:Op zondag 9 november 2014 11:04 schreef Anne het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef Dyre het volgende:
Nog langer?![]()
Ik baal er juist van dat de mijne zowat af is en ik nog bijna een hele week moet wachten voor het showtopic
Heel verleidelijk inderdaad om veel kleur te gebruiken, heb ik ook gedaan. Ben wel heel benieuwd of er ook platen tussen zitten die juist veel met 1 kleursoort hebben gedaan.
Zoiets ja nijna. Al zat ik meer aan dit te denken ivm minder witquote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef Nijna het volgende:
En misschien iets minder priegelige platen ook erbij, want volgens mij is dat voor veel mensen een struikelblok (correct me if i'm wrong).
Summerbreeze... een eenhoorn die erover heen gekotst heeft![]()
[ afbeelding ]
Burdie je weet hoe dat komt he, die farts...
[ afbeelding ]
Ik zie het altijd gelijk voor me, overigens zag het er iets anders uit dan bovenstaande plaatjes.
Die onderste kwam ik laatst al eens ergens tegen
Die inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze? Kom hem niet zien in jouw bericht, maar ik denk dat ik 'em gevonden heb.
Dit is idd wel kleurig.
Ik vind die brokjes meer "puke"
Keetje dat is zonde. Maar als je liever een theezeemeermin had gehad dan een vrouw had je dat ook wel anders op kunnen lossen denk ik;)quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik haak af deze keerik had hem af en stoot ik mijn thee om, er helemaal over heen! En nog een keer beginnen zie ik niet zitten
Gewoon in het showtopic zetten!quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik haak af deze keerik had hem af en stoot ik mijn thee om, er helemaal over heen! En nog een keer beginnen zie ik niet zitten
Hahahaha ik heb er wel een foto vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gewoon in het showtopic zetten!
Leukquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef Burdie het volgende:
Ik wil deze voordragen:
[ link | afbeelding ]
Lekker draaierig!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef Anne het volgende:
Misschien deze? Niet té priegelig.
[ afbeelding ]
Nu ik er langer naar kijk: inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lekker draaierig!
Zullen we morgen onze 'vrouwen' gewoon in dit topic posten? Vorige keer werd het wel onoverzichtelijk met de verschillende topics.
Deze is leuk maar die mandala ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef Burdie het volgende:
Ik wil deze voordragen:
[ link | afbeelding ]
Thanks! Die van jou is ook tof, met inderdaad die donkere randjes.quote:
En dat ging nog per ongeluk ookquote:Op zondag 16 november 2014 12:29 schreef Burdie het volgende:
Nijna, tof dat lijntje naast d'r neusdat geeft net wat extra's.
Ik heb 'm gemaakt met conté krijt. Eerst gekleurd op een leeg blad, en daarna pas de plaat er overheen geprintquote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef Dyre het volgende:
Burdie en ik hebben ook een beetje hetzelfde idee gehad, maar dan net anders (en ik heb veel harder met de potloden gedrukt)
Ikzelf vind die van Anne ook heel mooi, daar zou ik nou zelf nooit opgekomen zijn.
En dat pastel van Bubsel
Misschien voor Sinterklaas even die promarkers tippen
Voelt iemand anders zich geroepen anders doe ik het wel?quote:Op zondag 16 november 2014 14:09 schreef Biancavia het volgende:
Iemand anders mag een stemtopic openen, want ik moet nu weg en ben vanavond pas weer thuis.
Doe niet zo gek joh.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind ze allemaal zo mooi geworden dat ik die van mij niet zo goed meer durf te posten.
Zo kan het natuurlijk ook... eerst kleuren dan printen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemaakt met conté krijt. Eerst gekleurd op een leeg blad, en daarna pas de plaat er overheen geprint. Vervolgens weggegumd wat niet gekleurd moest zijn, en met kleurpotloden accenten toegevoegd. Ik had de kleuren wel wat feller willen hebben achteraf.
Die van jou is ook mooi.
En weer doorquote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Moira. het volgende:
Heb het topic trouwens ook even gereekst aan die ander, ik zal die oude dan even op slot doen met het linkje hierheen. Dan kan men (ook nog over de vissen/vrouw na-praat) verder in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |