En dat ging nog per ongeluk ookquote:Op zondag 16 november 2014 12:29 schreef Burdie het volgende:
Nijna, tof dat lijntje naast d'r neusdat geeft net wat extra's.
Ik heb 'm gemaakt met conté krijt. Eerst gekleurd op een leeg blad, en daarna pas de plaat er overheen geprintquote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef Dyre het volgende:
Burdie en ik hebben ook een beetje hetzelfde idee gehad, maar dan net anders (en ik heb veel harder met de potloden gedrukt)
Ikzelf vind die van Anne ook heel mooi, daar zou ik nou zelf nooit opgekomen zijn.
En dat pastel van Bubsel
Misschien voor Sinterklaas even die promarkers tippen
Voelt iemand anders zich geroepen anders doe ik het wel?quote:Op zondag 16 november 2014 14:09 schreef Biancavia het volgende:
Iemand anders mag een stemtopic openen, want ik moet nu weg en ben vanavond pas weer thuis.
Doe niet zo gek joh.quote:Op zondag 16 november 2014 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind ze allemaal zo mooi geworden dat ik die van mij niet zo goed meer durf te posten.
Zo kan het natuurlijk ook... eerst kleuren dan printen.quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemaakt met conté krijt. Eerst gekleurd op een leeg blad, en daarna pas de plaat er overheen geprint. Vervolgens weggegumd wat niet gekleurd moest zijn, en met kleurpotloden accenten toegevoegd. Ik had de kleuren wel wat feller willen hebben achteraf.
Die van jou is ook mooi.
En weer doorquote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Moira. het volgende:
Heb het topic trouwens ook even gereekst aan die ander, ik zal die oude dan even op slot doen met het linkje hierheen. Dan kan men (ook nog over de vissen/vrouw na-praat) verder in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |