Dat zou heel fijn zijn iddquote:Op zondag 16 november 2014 16:34 schreef Nijna het volgende:
Vorige keer had iemand, (Burdie?) Die kleurplaten wat bewerkt zodat het mooie heldere afdrukjes werden. Misschien kan dat met deze ook weer?
Ik ben benieuwd, ik heb de mandala gestemd.
De harten zijn al in hoge resolutie, de rest zal ik van de week even doenquote:Op zondag 16 november 2014 16:34 schreef Nijna het volgende:
Vorige keer had iemand, (Burdie?) Die kleurplaten wat bewerkt zodat het mooie heldere afdrukjes werden. Misschien kan dat met deze ook weer?
Ik ben benieuwd, ik heb de mandala gestemd.
'quote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Moira. het volgende:
Glas-in-lood gestemdHoewel ik die skeletten ook wel leuk vond
Heb het topic trouwens ook even gereekst aan die ander, ik zal die oude dan even op slot doen met het linkje hierheen. Dan kan men (ook nog over de vissen na-praat) verder in dit topic
Tof dat je dat doetquote:Op zondag 16 november 2014 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
De harten zijn al in hoge resolutie, de rest zal ik van de week even doen.
Ik heb de kleurplaten uit de vorige rondes offline gehaald trouwens, dus mocht iemand die nog willen doen: jammer joh(stuur dan ff een DM
).
Wmb mogen ze tot in den treure online blijven, maar liever niet op de server van mijn bedrijf (waar ze tot nu toe stondenquote:Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet![]()
Is er misschien wel een mogelijkheid om die kleurplaten uit vorige rondes online te houden?
Denk dat het wel balen is als mensen (lurkers) over een jaar ofzo eens oude topics doorspitten voor leuke kleurplaten, en dan wel mooie ingevulde platen ziet staan, maar de originele high-res printable dingen er niet meer staan
Haha ja zoiets dacht ik al. Maar dikgedrukte dusquote:Op zondag 16 november 2014 19:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wmb mogen ze tot in den treure online blijven, maar liever niet op de server van mijn bedrijf (waar ze tot nu toe stonden). Dus wie een tip heeft... gaarne!
Het zijn .pdf bestanden, ik denk eerlijk gezegd niet dat die niet op imgur kunnen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja zoiets dacht ik al. Maar dikgedrukte dus
Of blijven ze ook nog wel high-res als we ze op een imgur-account gooien ofzo? Want dan maak ik er daar wel eentje van waar ik jouw bewerkingen in opsla en die links in de OP gooi.
Daar ben ik ook niet heel wijs mee, neequote:Op zondag 16 november 2014 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zijn .pdf bestanden, ik denk eerlijk gezegd niet dat die niet op imgur kunnen.
Ze zouden in dropbox kunnen of als google doc, maar ik weet niet precies hoe dat moet.
Dank je!quote:Op zondag 16 november 2014 21:48 schreef Anne het volgende:
Mandala gestemd. Duh.
En Spuuglokje: Promarkers hè? Door onder andere jouw kleurplaat moet ik ze ook. Mooi gedaan weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |