Dat zou heel fijn zijn iddquote:Op zondag 16 november 2014 16:34 schreef Nijna het volgende:
Vorige keer had iemand, (Burdie?) Die kleurplaten wat bewerkt zodat het mooie heldere afdrukjes werden. Misschien kan dat met deze ook weer?
Ik ben benieuwd, ik heb de mandala gestemd.
De harten zijn al in hoge resolutie, de rest zal ik van de week even doenquote:Op zondag 16 november 2014 16:34 schreef Nijna het volgende:
Vorige keer had iemand, (Burdie?) Die kleurplaten wat bewerkt zodat het mooie heldere afdrukjes werden. Misschien kan dat met deze ook weer?
Ik ben benieuwd, ik heb de mandala gestemd.
'quote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Moira. het volgende:
Glas-in-lood gestemdHoewel ik die skeletten ook wel leuk vond
Heb het topic trouwens ook even gereekst aan die ander, ik zal die oude dan even op slot doen met het linkje hierheen. Dan kan men (ook nog over de vissen na-praat) verder in dit topic
Tof dat je dat doetquote:Op zondag 16 november 2014 17:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
De harten zijn al in hoge resolutie, de rest zal ik van de week even doen.
Ik heb de kleurplaten uit de vorige rondes offline gehaald trouwens, dus mocht iemand die nog willen doen: jammer joh(stuur dan ff een DM
).
Wmb mogen ze tot in den treure online blijven, maar liever niet op de server van mijn bedrijf (waar ze tot nu toe stondenquote:Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet![]()
Is er misschien wel een mogelijkheid om die kleurplaten uit vorige rondes online te houden?
Denk dat het wel balen is als mensen (lurkers) over een jaar ofzo eens oude topics doorspitten voor leuke kleurplaten, en dan wel mooie ingevulde platen ziet staan, maar de originele high-res printable dingen er niet meer staan
Haha ja zoiets dacht ik al. Maar dikgedrukte dusquote:Op zondag 16 november 2014 19:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wmb mogen ze tot in den treure online blijven, maar liever niet op de server van mijn bedrijf (waar ze tot nu toe stonden). Dus wie een tip heeft... gaarne!
Het zijn .pdf bestanden, ik denk eerlijk gezegd niet dat die niet op imgur kunnen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja zoiets dacht ik al. Maar dikgedrukte dus
Of blijven ze ook nog wel high-res als we ze op een imgur-account gooien ofzo? Want dan maak ik er daar wel eentje van waar ik jouw bewerkingen in opsla en die links in de OP gooi.
Daar ben ik ook niet heel wijs mee, neequote:Op zondag 16 november 2014 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zijn .pdf bestanden, ik denk eerlijk gezegd niet dat die niet op imgur kunnen.
Ze zouden in dropbox kunnen of als google doc, maar ik weet niet precies hoe dat moet.
Dank je!quote:Op zondag 16 november 2014 21:48 schreef Anne het volgende:
Mandala gestemd. Duh.
En Spuuglokje: Promarkers hè? Door onder andere jouw kleurplaat moet ik ze ook. Mooi gedaan weer!
Ik wil ze ook maar duur!quote:Op zondag 16 november 2014 21:48 schreef Anne het volgende:
Mandala gestemd. Duh.
En Spuuglokje: Promarkers hè? Door onder andere jouw kleurplaat moet ik ze ook. Mooi gedaan weer!
Slim!quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemaakt met conté krijt. Eerst gekleurd op een leeg blad, en daarna pas de plaat er overheen geprint. Vervolgens weggegumd wat niet gekleurd moest zijn, en met kleurpotloden accenten toegevoegd. Ik had de kleuren wel wat feller willen hebben achteraf.
Die van jou is ook mooi.
mooi ook, op deze manierquote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij lag al een tijdje klaar, heb het bewust minimalistisch gekleurd![]()
[ afbeelding ]
gedaan met stabilo 68
quote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
ThanksIk vind van de getoonde platen die in het paars erg tof. Wel alles ingekleurd maar toch rustig
Ik denk steeds: "het is toch Mandela?" en dan "oh wacht..."quote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef mocha het volgende:
Getwijfeld tussen Harten en Mandala. Maar Mandala gestemd.
Gnork (ja ik gnorkquote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk steeds: "het is toch Mandela?" en dan "oh wacht...".
Even onder iets zwaars leggenquote:Op maandag 17 november 2014 22:04 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb voor de volgende ronde iets zwaarder printpapier klaar gelegd![]()
(en eigenlijk heb ik er achteraf een beetje spijt van dat ik De Vrouw niet op iets dikker papier geprint heb, hij krult nu zo op... maar ik ga 'm echt niet nog een keer doen!)
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Met een kleine meerderheid is het de Mandala geworden deze ronde
Ook dat!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:35 schreef Sarabi het volgende:
En eentje die waarschijnlijk geen 7 uur gaat duren om in te kleuren
Morgen printen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Dan móet ik natuurlijk wel meedoenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Oh, nu al?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 november 2014 11:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, nu al?
Ik besef me dat ik totaal vergeten ben de platen te controleren op kwaliteit / ze evt. te verbeteren. Is de mandala zoals 'ie is goed genoeg?
Heldinquote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Burdie het volgende:
Haha! Ik ga dadelijk even aan de slag, als mijn zoontje op bed ligt.
super van jequote:Op woensdag 19 november 2014 11:59 schreef Burdie het volgende:
Haha! Ik ga dadelijk even aan de slag, als mijn zoontje op bed ligt.
het hart?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:13 schreef Burdie het volgende:
Zal ik de andere platen ook doen, of alleen de mandala?
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef Burdie het volgende:
Voila! Alle platen op een rijtjeIk laat ze staan tot deze ronde is afgelopen.
http://tinyurl.com/kleurplaten3
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:29 schreef Shandaly het volgende:
Volgende keer wel een beetje sneller he?![]()
Nu heb ik de slechte versie al op extra dik papier geprint...
ach.. kan m'n kleuter weer meedoen met dezelfde plaat als mama
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef Burdie het volgende:
Voila! Alle platen op een rijtjeIk laat ze staan tot deze ronde is afgelopen.
http://tinyurl.com/kleurplaten3
Oh interessant! Zeker ook de opmerking dat je minder inkt gebruikt. Maar eens proberen!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap, er bestaat ook speciaal promarker-papier... ik heb er bij de kreadoe mee in mijn handen gestaan maar niet gedaan omdat ik me niet zo snel een moment kon voorstellen dat het echt nodig was, maar ik denk dat ik misschien toch maar wat aanschaf want ook op internet staan zoveel leuke platen dat het daarop printen het echt wel waard maakt denk ik.
http://www.promarkers.nl/(...)rker-10-20-25-detail
Let wel op bij markerpapier, de reden waarom het fijn werkt met markers is omdat er op de achterkant van het papier een kunststof laagje zit. Dat merk je bijna niet, dus als je het in de printer legt, goed opletten dat je het wel op de bovenkant drukt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap, er bestaat ook speciaal promarker-papier... ik heb er bij de kreadoe mee in mijn handen gestaan maar niet gedaan omdat ik me niet zo snel een moment kon voorstellen dat het echt nodig was, maar ik denk dat ik misschien toch maar wat aanschaf want ook op internet staan zoveel leuke platen dat het daarop printen het echt wel waard maakt denk ik.
http://www.promarkers.nl/(...)rker-10-20-25-detail
Dat klopt. Het is dunner papier, dus het zuigt niet zoveel en door de laag op de achterkant lekt het ook niet door. Tenminste, het is mij nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh interessant! Zeker ook de opmerking dat je minder inkt gebruikt. Maar eens proberen!
Waarom? Zonder wedstrijd is leuker.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef DE_krumpel het volgende:
Gaan jullie allemaal eens heel snel naar het maandelijkse crea wedstrijd topic
Dus in dit tempo vul jij straks het hele topic in je eentje? Met 24 versies?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Zo, vanavond de mandala 2x gekleurd. 1 met stabilo stiften en 1 met bruynzeel kleurpotloden
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:10 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dus in dit tempo vul jij straks het hele topic in je eentje? Met 24 versies?
Je brengt me op een idee!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ga het deze ronde anders doen dan de vorige keer... maar hoe dat zullen jullie wel zien over 10 dagen. Hmmz nu schiet me ook nog een andere manier te binnen, maar dat heeft niet zoveel meer met kleuren te maken... Daar ga ik nog even over nadenken
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ga het deze ronde anders doen dan de vorige keer... maar hoe dat zullen jullie wel zien over 10 dagen. Hmmz nu schiet me ook nog een andere manier te binnen, maar dat heeft niet zoveel meer met kleuren te maken... Daar ga ik nog even over nadenken
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:46 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
zie, ik ben niet de enige gek die hem 2x op 1 avond kleurt!
+1quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Lijnloos het volgende:
Ja eentje uit die lotus designs lijkt me ook tof Spuug!
gaaf!quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Als dat gepriegel teveel afschrikt, zijn er ook wat minder gedetailleerde keuzes uit dat boek. Deze bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:41 schreef Dyre het volgende:
Klaar!
Eens kijken of ik met dit licht nog een goede foto kan maken. Ben er zelf wel blij mee, alleen wel heel jammer dat als je eenmaal met een kleur begonnen bent, je het ook daarmee af moet maken (dat vakje in ieder geval), soms zou ik even willen control-z-en
Komt er straks (12 uur) al een showtopic of moeten we tot ergens in de ochtend wachten morgen?
ja, ik ben erg ongeduldig
Deze vind ik aantrekkelijker dan die enorme priegel tekeningquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Als dat gepriegel teveel afschrikt, zijn er ook wat minder gedetailleerde keuzes uit dat boek. Deze bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
oh die vind ik tof!quote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende ronde?
[ afbeelding ]
dat kan niet omdat het een pdf is en een pdf is geen plaatjequote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe ik m'nn dropboxfile hier als een aanklikbaar plaatje kan laten zien weet ik even niet. Maar ik heb de kleurplaat dus netjes ingescand ipv er een foto van gemaakt.
Weet niet zeker, maar denk niet dat het als plaatje te zien kan zijn hier, omdat het .pdf is en niet .jpg. Die [img] functie werkt volgens mij alleen voor .jpg files.quote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe ik m'nn dropboxfile hier als een aanklikbaar plaatje kan laten zien weet ik even niet. Maar ik heb de kleurplaat dus netjes ingescand ipv er een foto van gemaakt.
Ik kon ook steeds geen account maken maar je kunt ook als gast bestellenquote:Op zondag 30 november 2014 15:41 schreef Dyre het volgende:
Ik probeer een account te maken op promarkers.nl, (geheel vrijblijven, ik ga nog echt niks bestellend hoor) maar ik krijg steeds een foutmelding (403). Is dit een teken?
Andere (betrouwbare) sites?
welke?quote:Op zondag 30 november 2014 17:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben ook een webshop met ook andere producten. Daar heb ik besteld ook dezelfde prima service.
Die lijkt me tof om te doenquote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende ronde?
[ afbeelding ]
oh van die site heb ik mijn promarkers besteldquote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze:
http://buschvanderworp.nl/tekenen-ontwerpen/promarker.html
+1 prima service altijd daar!quote:Op zondag 30 november 2014 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh van die site heb ik mijn promarkers besteld
Zal ik maar even?quote:Op zondag 30 november 2014 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Wie opent het nieuwe stemtopic vanavond?
quote:Op* maandag 1 december 2014 22:25 schreef Dyre het volgende:
Ik heb een beginnerssetje Promarkers besteld
Leuk! WElke?quote:Op maandag 1 december 2014 22:25 schreef Dyre het volgende:
Ik heb een beginnerssetje Promarkers besteld
Dat vroeg ik me ook af. Mijn vriend is in de promarker winkel geweest voor set 1. En die hebben ze ook achter gehaald. Dus hij dacht samengesteld. Ik keek m wat vreemd aan toen hij dat verteldequote:Op maandag 1 december 2014 22:27 schreef Dyre het volgende:
Set 1
Alleen werd ik vandaag gebeld dat de zwarte stift niet op voorraad was, dus die komt later
(wel een beetje gek, hebben ze die setjes dan niet gewoon als set klaarliggen?)
mij had ze ook gebeld met dezelfde mededeling. Ik kon ook kiezen voor een ander merk. Aangezien ik (denk dat ik) zwart zelden tot nooit zal gaan gebruiken vond ik het best. Kan ik ook dat andere merk eens uitproberen en ik hoef nu niet te wachten.quote:Op maandag 1 december 2014 22:27 schreef Dyre het volgende:
Set 1
Alleen werd ik vandaag gebeld dat de zwarte stift niet op voorraad was, dus die komt later
(wel een beetje gek, hebben ze die setjes dan niet gewoon als set klaarliggen?)
Ia dat via letraset? Ik heb nl wel zwart!quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mij had ze ook gebeld met dezelfde mededeling. Ik kon ook kiezen voor een ander merk. Aangezien ik (denk dat ik) zwart zelden tot nooit zal gaan gebruiken vond ik het best. Kan ik ook dat andere merk eens uitproberen en ik hoef nu niet te wachten.
buschvanderworpquote:Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ia dat via letraset? Ik heb nl wel zwart!
Mocht het zo zijn is hun service erg goedquote:Op maandag 1 december 2014 22:31 schreef Dyre het volgende:
Maakt me op zich niet uit, als het maar nieuwe (geen uitgedroogde) stiften edit: markers, het wordt professioneel nu, zijn. Maar logisch is anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |