quote:Op woensdag 19 november 2014 13:29 schreef Shandaly het volgende:
Volgende keer wel een beetje sneller he?![]()
Nu heb ik de slechte versie al op extra dik papier geprint...
ach.. kan m'n kleuter weer meedoen met dezelfde plaat als mama
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef Burdie het volgende:
Voila! Alle platen op een rijtjeIk laat ze staan tot deze ronde is afgelopen.
http://tinyurl.com/kleurplaten3
Oh interessant! Zeker ook de opmerking dat je minder inkt gebruikt. Maar eens proberen!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap, er bestaat ook speciaal promarker-papier... ik heb er bij de kreadoe mee in mijn handen gestaan maar niet gedaan omdat ik me niet zo snel een moment kon voorstellen dat het echt nodig was, maar ik denk dat ik misschien toch maar wat aanschaf want ook op internet staan zoveel leuke platen dat het daarop printen het echt wel waard maakt denk ik.
http://www.promarkers.nl/(...)rker-10-20-25-detail
Let wel op bij markerpapier, de reden waarom het fijn werkt met markers is omdat er op de achterkant van het papier een kunststof laagje zit. Dat merk je bijna niet, dus als je het in de printer legt, goed opletten dat je het wel op de bovenkant drukt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:33 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap, er bestaat ook speciaal promarker-papier... ik heb er bij de kreadoe mee in mijn handen gestaan maar niet gedaan omdat ik me niet zo snel een moment kon voorstellen dat het echt nodig was, maar ik denk dat ik misschien toch maar wat aanschaf want ook op internet staan zoveel leuke platen dat het daarop printen het echt wel waard maakt denk ik.
http://www.promarkers.nl/(...)rker-10-20-25-detail
Dat klopt. Het is dunner papier, dus het zuigt niet zoveel en door de laag op de achterkant lekt het ook niet door. Tenminste, het is mij nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh interessant! Zeker ook de opmerking dat je minder inkt gebruikt. Maar eens proberen!
Waarom? Zonder wedstrijd is leuker.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef DE_krumpel het volgende:
Gaan jullie allemaal eens heel snel naar het maandelijkse crea wedstrijd topic
Dus in dit tempo vul jij straks het hele topic in je eentje? Met 24 versies?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Zo, vanavond de mandala 2x gekleurd. 1 met stabilo stiften en 1 met bruynzeel kleurpotloden
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:10 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dus in dit tempo vul jij straks het hele topic in je eentje? Met 24 versies?
Je brengt me op een idee!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ga het deze ronde anders doen dan de vorige keer... maar hoe dat zullen jullie wel zien over 10 dagen. Hmmz nu schiet me ook nog een andere manier te binnen, maar dat heeft niet zoveel meer met kleuren te maken... Daar ga ik nog even over nadenken
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ga het deze ronde anders doen dan de vorige keer... maar hoe dat zullen jullie wel zien over 10 dagen. Hmmz nu schiet me ook nog een andere manier te binnen, maar dat heeft niet zoveel meer met kleuren te maken... Daar ga ik nog even over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |