De mandala is verslavend!! Tweemaal gekleurd op 1 avond en ik zat al te denken hoe ik hem nogmaaks kan uitprinten (printer thuis is op sterven na dood).
Ik heb van buiten naar binnen gekleurd en toen ik in het midden aan kwam, zag ik nog een leuke invulling... weer heel anders. Maar ja, om 'm nog eens te maken...
Ik moet nog beginnen, maar ben een beetje inspiratieloos. Het is heel verleidelijk om er weer iets regenboogsachtig mee te doen, maar dat heb ik bij de vorige al gedaan, dus ik denk even verder
Ik heb mijn mandala al af en ingescand... ik zit te trappelen om 'm te kunnen uploaden, hij is (vind ik zelf) heel mooi geworden. Nu mijn printer heeft bewezen dat-ie het doet, ga ik zeker ook aan de volgende rondes meedoen! En ik heb aan Sinterklaas een kleurboek voor volwassenen gevraagd, dan mag hij zelf bedenken wat voor een - ik ben benieuwd.
Ik heb hem af En ik vind hem zelf niet zo zeer onwijssuperdeluxe mooi geworden als wel vooral heel tof omdat het me gelukt is het thema iig voor mezelf naar voren te laten komen Zelfs de foto is aardig gelukt om de glitters een beetje zichtbaar te krijgen