Deze vind ik aantrekkelijker dan die enorme priegel tekeningquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Als dat gepriegel teveel afschrikt, zijn er ook wat minder gedetailleerde keuzes uit dat boek. Deze bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
oh die vind ik tof!quote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende ronde?
[ afbeelding ]
dat kan niet omdat het een pdf is en een pdf is geen plaatjequote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe ik m'nn dropboxfile hier als een aanklikbaar plaatje kan laten zien weet ik even niet. Maar ik heb de kleurplaat dus netjes ingescand ipv er een foto van gemaakt.
Weet niet zeker, maar denk niet dat het als plaatje te zien kan zijn hier, omdat het .pdf is en niet .jpg. Die [img] functie werkt volgens mij alleen voor .jpg files.quote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe ik m'nn dropboxfile hier als een aanklikbaar plaatje kan laten zien weet ik even niet. Maar ik heb de kleurplaat dus netjes ingescand ipv er een foto van gemaakt.
Ik kon ook steeds geen account maken maar je kunt ook als gast bestellenquote:Op zondag 30 november 2014 15:41 schreef Dyre het volgende:
Ik probeer een account te maken op promarkers.nl, (geheel vrijblijven, ik ga nog echt niks bestellend hoor) maar ik krijg steeds een foutmelding (403). Is dit een teken?
Andere (betrouwbare) sites?
welke?quote:Op zondag 30 november 2014 17:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben ook een webshop met ook andere producten. Daar heb ik besteld ook dezelfde prima service.
Die lijkt me tof om te doenquote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende ronde?
[ afbeelding ]
oh van die site heb ik mijn promarkers besteldquote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze:
http://buschvanderworp.nl/tekenen-ontwerpen/promarker.html
+1 prima service altijd daar!quote:Op zondag 30 november 2014 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh van die site heb ik mijn promarkers besteld
Zal ik maar even?quote:Op zondag 30 november 2014 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Wie opent het nieuwe stemtopic vanavond?
quote:Op* maandag 1 december 2014 22:25 schreef Dyre het volgende:
Ik heb een beginnerssetje Promarkers besteld
Leuk! WElke?quote:Op maandag 1 december 2014 22:25 schreef Dyre het volgende:
Ik heb een beginnerssetje Promarkers besteld
Dat vroeg ik me ook af. Mijn vriend is in de promarker winkel geweest voor set 1. En die hebben ze ook achter gehaald. Dus hij dacht samengesteld. Ik keek m wat vreemd aan toen hij dat verteldequote:Op maandag 1 december 2014 22:27 schreef Dyre het volgende:
Set 1
Alleen werd ik vandaag gebeld dat de zwarte stift niet op voorraad was, dus die komt later
(wel een beetje gek, hebben ze die setjes dan niet gewoon als set klaarliggen?)
mij had ze ook gebeld met dezelfde mededeling. Ik kon ook kiezen voor een ander merk. Aangezien ik (denk dat ik) zwart zelden tot nooit zal gaan gebruiken vond ik het best. Kan ik ook dat andere merk eens uitproberen en ik hoef nu niet te wachten.quote:Op maandag 1 december 2014 22:27 schreef Dyre het volgende:
Set 1
Alleen werd ik vandaag gebeld dat de zwarte stift niet op voorraad was, dus die komt later
(wel een beetje gek, hebben ze die setjes dan niet gewoon als set klaarliggen?)
Ia dat via letraset? Ik heb nl wel zwart!quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mij had ze ook gebeld met dezelfde mededeling. Ik kon ook kiezen voor een ander merk. Aangezien ik (denk dat ik) zwart zelden tot nooit zal gaan gebruiken vond ik het best. Kan ik ook dat andere merk eens uitproberen en ik hoef nu niet te wachten.
buschvanderworpquote:Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ia dat via letraset? Ik heb nl wel zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |