Ik wil ze ook maar duur!quote:Op zondag 16 november 2014 21:48 schreef Anne het volgende:
Mandala gestemd. Duh.
En Spuuglokje: Promarkers hè? Door onder andere jouw kleurplaat moet ik ze ook. Mooi gedaan weer!
Slim!quote:Op zondag 16 november 2014 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemaakt met conté krijt. Eerst gekleurd op een leeg blad, en daarna pas de plaat er overheen geprint. Vervolgens weggegumd wat niet gekleurd moest zijn, en met kleurpotloden accenten toegevoegd. Ik had de kleuren wel wat feller willen hebben achteraf.
Die van jou is ook mooi.
mooi ook, op deze manierquote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij lag al een tijdje klaar, heb het bewust minimalistisch gekleurd![]()
[ afbeelding ]
gedaan met stabilo 68
quote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
ThanksIk vind van de getoonde platen die in het paars erg tof. Wel alles ingekleurd maar toch rustig
Ik denk steeds: "het is toch Mandela?" en dan "oh wacht..."quote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef mocha het volgende:
Getwijfeld tussen Harten en Mandala. Maar Mandala gestemd.
Gnork (ja ik gnorkquote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk steeds: "het is toch Mandela?" en dan "oh wacht...".
Even onder iets zwaars leggenquote:Op maandag 17 november 2014 22:04 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb voor de volgende ronde iets zwaarder printpapier klaar gelegd![]()
(en eigenlijk heb ik er achteraf een beetje spijt van dat ik De Vrouw niet op iets dikker papier geprint heb, hij krult nu zo op... maar ik ga 'm echt niet nog een keer doen!)
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Met een kleine meerderheid is het de Mandala geworden deze ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |