Ik ben nu ook bezig. En ik vind het lelijk worden!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:39 schreef Nijna het volgende:
Ik ben met die vrouw bezig geweest, het is een of andere bonte... uh... ik weet het niet of ik het wat vind. Beetje warrig "geheel", voor zover het nog een geheel is.
 Maar ik ga 'm afmaken, hoe dan ook.
 Maar ik ga 'm afmaken, hoe dan ook.

quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:20 schreef Burdie het volgende:
Wie kleuren er mee?
Zouzomaarkunnen
Sunnythesun
Buurpoes
SummerBreeze
Sarabi
Shandaly
gebakken-koekje
Burdie
Spuuglokje

poll was al gesloten
 poll was al gesloten  yay vrouw
 yay vrouw  zal de TT aanpassen
 zal de TT aanpassen

Bijna klaar al
  Bijna klaar al   

Ik ben benieuwd naar je list straks in het showtopicquote:Op woensdag 5 november 2014 08:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een list bedacht waardoor ik hem best tof vind worden én het niet al te idioot veel werk isBijna klaar al
 .
.Ik heb hem zo goed als af en ik ben met die uiltjes aan het proberen, maar ja ik kreeg gisteren mijn "enige echte kleurboek voor grote kinderen" binnen en mijn stabilo's dus ik weet niet of de uiltjes het winnen van de verleidingquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig. En ik vind het lelijk worden!!!Maar ik ga 'm afmaken, hoe dan ook.

quote:Op woensdag 5 november 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
Heb een slotje op het vorige topic gedaan en deze daaraan gereekst

ik heb het plaatje van de OP aangklikt en geprint net, nog geen idee hoe het eruit ziet, d printer is 2 verdiepingen verder nlquote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik doe ook weer mee, is er ergens een linkje om het te downloaden?

Heb jij een linkje voor mij waar ik 'm vandaan uit kan printen? Vanuit de OP is hij zo klein....?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb de vrouw afgemaakt. Mooi, dan kan ik nu weer iets kleuren waar ik écht plezier aan beleef.

ff doorkleuren en posten!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ronde twee al. Ik ben nog met ronde een bezig

Ik ga m'n laptop even aanslingeren en dan stuur ik je het linkje. Ik heb het via Google/Pinterest gevonden.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heb jij een linkje voor mij waar ik 'm vandaan uit kan printen? Vanuit de OP is hij zo klein....?

Hier Saffier?!quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ze alledrie netjes gemaakt, te downloaden via: http://tinyurl.com/kleurplaten2
Verder, eens met Buurpoesen de Uilen zijn een hel op aarde
.

Oh je bent geweldig Lijn!!quote:

vandaar zo snel
 vandaar zo snel  .
. 

16 november wordt het showtopic geopend las ik.quote:

Oh, dan heb ik nog even...quote:Op donderdag 6 november 2014 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
16 november wordt het showtopic geopend las ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |