DM je adres, dan stuur ik je de plaat op.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef fh101 het volgende:
Mijn printer wil nie printen nie...
Morgen nog maar een keer proberen, en als het niet lukt doe ik waarschijnlijk deze ronde helaas niet mee
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef maily het volgende:
Geheel offtopic, maar zag een nieuwsbericht met deze mooie (toekomstige?) kleurplaat ....
[ afbeelding ]
Alleen maar bevorderlijk voor de creativiteit heej!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]Nu gaan we overal potentiële kleurplaten in zien.
Wat een lief aanbod! Gelukkig is het niet nodig, want ik heb vandaag m'n printer aan de praat gekregen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
DM je adres, dan stuur ik je de plaat op.
Natuurlijk durf jij dat!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef mocha het volgende:
Ik ga nú beginnen.
Ik ben benieuwd of ik m durf te showen als ie af is.
Fijn dat je printer weer werkt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef fh101 het volgende:
[..]
Wat een lief aanbod! Gelukkig is het niet nodig, want ik heb vandaag m'n printer aan de praat gekregen!Toch bedankt!
Tuurlijk durf je dat! We eten je niet op hoor...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:55 schreef mocha het volgende:
Ik ga nú beginnen.
Ik ben benieuwd of ik m durf te showen als ie af is.
Jij hebt gewonnen in de categorie 'psychedelische toestanden'.quote:Op zondag 9 november 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
Is de winnaar van de vorige ronde al bekend?
30 uur?? Whut?quote:Op zondag 9 november 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
Zonder contest doe ik niet meer mee, ik ben wel 30 uur met die tekening bezig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |