Gestopt met lezen door grammaticale genocide.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer dacht eigenlijk heb je nut op het forum blijkt dat ze gewoon wat standaard shit daar post waardoor hier geen rel topic van te maken is.
Als ze lelijk is, is ze een standaardfrusti, als ze lekker is een psycho.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ze lekker is is ze een slet, als ze lelijk is is ze een hoer?
Ben je lelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef JedimindhaX het volgende:
voor vrouwen gewoon veel makkelijker is dan voor mannen, om aan seks te komen.
Nee, je moeder wel.quote:
Wat een onzin, beetje PUA heeft zo 2-3 vrouwen aan z'n arm.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, je moeder wel.
Voor een redelijk uitziende vrouw is t nog altijd een stuk makkelijker dan voor een redelijk uitziende man. Het is voor vrouwen verhoudingsgewijs gewoon makkelijker. En ga aub niet doen alsof het niet zo is, want dat is van die kop in t zand steek shit, dan haak ik af
Wat is nou precies je punt? Ik heb je post gelezen en denk nu "ok, en nu?". Het is ook gewoon anders voor mannen en vrouwen. Mannen en vrouwen zijn anders. Niet alle dubbele standaarden zijn onterecht. Kijk voor de grap dit anders ook evenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
Dus? Dit heb je met alles. Als een jongetje seks heeft met een volwassen vrouw dan is het een "bofkont", maar als een meisje seks heeft met een vokwassen man dan is het een doodzonde. Heb je ook met een man die een vrouw slaat, maar als een vrouw een man slaat dan is het minder erg en vaak grappig.
Dat bewijst niks. Voor een vrouw is t verhoudingsgewijs echt gewoon makkelijker om aan seks te komen, dus houd alsjeblieft op met je quasi cuckold feminismquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een onzin, beetje PUA heeft zo 2-3 vrouwen aan z'n arm.
Ik zou wat werken aan je skills en er later op terugkomen want je dit geeft best wel een beetje aan dat je beta bent en dat wil je denk ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat bewijst niks. Voor een vrouw is t verhoudingsgewijs echt gewoon makkelijker om aan seks te komen, dus houd alsjeblieft op met je quasi cuckold feminism
edit: tevens mn laatste reactie op jou want je bent vermoeiend dom aan t lullen en ik krijg er bijna hoofdpijn ben
Ja, dat zal t zijn. Ik heb deze mening dus ik zal wel slecht zijn met vrouwen. Houd alsjeblieft je bek gast, als je geen troll bent kan je beter zelfmoord plegen want je bent echt te dom om te poepenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wat werken aan je skills en er later op terugkomen want je dit geeft best wel een beetje aan dat je beta bent en dat wil je denk ik niet.
Misschien moet je wat minder stofhappen voor de vrouwtjes en wat meer mannelijke dominantie proberen te kweken. Daar vallen de vrouwen op en bovendien lijk je dan minder op een hysterische vrouw op het internet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, dat zal t zijn. Ik heb deze mening dus ik zal wel slecht zijn met vrouwen. Houd alsjeblieft je bek gast, als je geen troll bent kan je beter zelfmoord plegen want je bent echt te dom om te poepen
Constipatie is geen grap, toon wat respect.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef JedimindhaX het volgende:
want je bent echt te dom om te poepen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, je moeder wel.
Voor een redelijk uitziende vrouw is t nog altijd een stuk makkelijker dan voor een redelijk uitziende man. Het is voor vrouwen verhoudingsgewijs gewoon makkelijker. En ga aub niet doen alsof het niet zo is, want dat is van die kop in t zand steek shit, dan haak ik af
Een willekeurige vrouw zou in principe op een bar kunnen gaan staan, roepen: 'Wie wil er geneukt worden?' En er zouden wel een paar handen omhoog gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, dat zal t zijn. Ik heb deze mening dus ik zal wel slecht zijn met vrouwen. Houd alsjeblieft je bek gast, als je geen troll bent kan je beter zelfmoord plegen want je bent echt te dom om te poepen
Als man kan dit ook prima.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[..]
Een willekeurige vrouw zou in principe op een bar kunnen gaan staan, roepen: 'Wie wil er geneukt worden?' En er zouden wel een paar handen omhoog gaan.
Andersom zou dit niet werken.
Je hebt gewoon gelijk ja.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[..]
Een willekeurige vrouw zou in principe op een bar kunnen gaan staan, roepen: 'Wie wil er geneukt worden?' En er zouden wel een paar handen omhoog gaan.
Andersom zou dit niet werken.
Je hebt gewoon gelijk ja.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaay..quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dankjewel.
voederbietel, als ik jou nou keihard in je kont verkracht waar al jouw chicks bij zijn, toon ik mn dominantie dan voldoende denk je?
Nee joh, iedereen weet dat een andere man in de kont neuken ook een manier is om je positie als alfamannetje vd groep te bevestigen danwel verstevigenquote:
Is zij je eerste dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hopelijk blijf ik voor altijd bij mijn vriendin, dus dat is wel mijn streven.Geen idee hoe ik er tegenaan kijk als ik later een andere partner krijg.
Het is voor mij ook maar een gevoel, ik zou niet uit kunnen leggen waarom ik dat gevoel heb.
Ach we weten allemaal dat wij mannen stiekem de grootste sletten zijn! Laat die hypocriete klootzakken maar lekker lullen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:21 schreef Mishu het volgende:
Mannen hebben een obsessie met het woord 'slet'. Ze willen iedereen palen maar zodra zo'n meisje dat ook daadwerkelijk doet is het een slet.
Zelf zijn ze absoluut nooit een... 'Slet'.
Wat betekent slet eigenlijk? Vrouw die graag sex heeft. Nou boehoe. Zwaar voor je ego, lulletje. Zo'n slet is toevallig ook gewoon nog een vrouw die later gewoon een gezinnetje heeft en carrière maakt met haar goede baan. Kunnen jullie dat niet handelen ofzo?
Nee alles wat net als zichzelf zijn of misschien nog erger (bedreigend) is een sletje.
Een scheldwoord voor mannen die bang zijn om gekwetst te worden door iemand die geen gevoelens voor hen heeft.
Denk je echt dat een vrouw seks heeft met iedere man die het aanbied?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef JedimindhaX het volgende:
Trouwens, en val maar lekker allemaal over me heen
De dubbele standaard is in zoverre terecht dat het voor vrouwen gewoon veel makkelijker is dan voor mannen, om aan seks te komen. Kom maar weer terug wanneer t voor allebei de geslachten even makkelijk/moeilijk is, dan houd ik wel op met types zoals Mishu slet noemen.
Groetjes he o/
Irrelevant, het gaat erom dat het makkelijker is. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk je echt dat een vrouw seks heeft met iedere man die het aanbiedt
Waar zeg ik dat? Ook niet waar overigens dat mannen seks hebben met alles wat er rondloopt. En dan nog, jullie kunnen t je over t algemeen gewoon meer veroorloven om kritischer te zijn. Omdat het dus veel makkelijker is. Wij krijgen ook niet snel 100 aanbiedingenquote:Dus omdat mannen seks hebben met alles wat rond loopt en vrouwen wat kritischer zijn is een vrouw een slet als ze van de 100 aanbiedingen met 1 het bed zou delen? Terwijl de gemiddelde man van de 100 aanbiedingen 99 zou accepteren.
Ik neem geen slachtofferrol aan, maar t is als vrouw gewoon makkelijker, en daarom bestaat die dubbele standaard. Als je het als vrouw op wat voor manier knap vindt als je een man scoort ben je gewoon niet helemaal goed want daar is geen kunst aan. Voor een man is dat over t algemeen een stuk lastiger, dus veel meer een verdienste. Heeft overigens bar weinig met meewerken aan te makenquote:Misschien wat overdreven de cijfers maar een slachtofferrol aannemen omdat vrouwen makkelijker seks kunnen hebben is wat oneerlijk, dat is niet alleen de schuld van vrouwen namelijk, mannen werken daar net zo goed aan mee.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:04 schreef PriesterB het volgende:
TS is een gefrustreerde feministe die nooit sex heeft.
Zowiezo niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gestopt met lezen door grammaticale genocide.
En dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, een sekstopicje op de zaterdagavond. Staat garant voor succes.
Haha. En lekker zeiken over mannen maar mannen zeggen het een stuk minder vaak dan een vriendinnengroep onderling over degene in die groep die dan vaak wisselende bedpartners heeft is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Mishu's menstruatievocht wordt gebotteld verkocht en gebruikt om zware basen pH-neutraal te krijgen.
Bron: Wikipediaquote:Slet heeft sinds de jaren 90 ook een alternatieve niet-pejoratieve betekenis gekregen; het is een geuzennaam geworden in milieus waar een niet-monogame leefstijl veel voorkomt en avontuurlijke seks op diverse wijzen wordt beoefend.
Idd. TS is gewoon een kuthoer. Hoef je ook niet als schelden op te vatten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bron: Wikipedia
Als je van seks houdt en ietwat losbandig bent, dan ben je gewoon een slet volgens deze definitie. Dat hoef je niet direct als een belediging op te vatten. Ja, het klopt dat het vaak als scheldwoord gebruikt, maar het hoeft niet.
Kuthoer is wel overduidelijk een scheldwoord.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Idd. TS is gewoon een kuthoer. Hoef je ook niet als schelden op te vatten.
Oneens, statistisch gezien. Er zijn iets meer vrouwen dan mannen in Nederland, 49,9% mannen en 50,1% vrouwen o.i.d. Je maakt mij niet wijs dat het voor mannen moeilijker is, misschien dat mannen meer seks willen dan vrouwen, en dat het gevolg daarvan is dat het voor een man moeilijker wordt. Maar in het geval dat mannen en vrouwen evenveel seks willen, dan is het voor een vrouw moeilijker. Er zijn immers minder mannen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef JedimindhaX het volgende:
Trouwens, en val maar lekker allemaal over me heen
De dubbele standaard is in zoverre terecht dat het voor vrouwen gewoon veel makkelijker is dan voor mannen, om aan seks te komen. Kom maar weer terug wanneer t voor allebei de geslachten even makkelijk/moeilijk is, dan houd ik wel op met types zoals Mishu slet noemen.
Groetjes he o/
gvd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gestopt met lezen door grammaticale genocide.
Ga je nog meer irrelevante statistieken opvoeren hierna? "Er zijn zelfs minder mannen dan vrouwen in Nederland dus kan wat je zegt niet waar zijn". Wat een poeplogica. Voor de gemiddelde man is het moeilijker. Maar er is inderdaad een klein gedeelte van de mannen dat t wel heel goed doet bij de vrouwtjes. De uitersten zijn bij mannen groter dan bij vrouwen (of liggen verder uit elkaar moet ik misschien zeggen). Volgens mij ook aangetoond door onderzoek. Oh, en je vergeet dat vrouwen meer experimenteren met elkaar dan mannen. Vrouwen met elkaar wordt veelal als 'sexy' gezien, dat is veel meer een sociaal geaccepteerd ding dan mannen onderling. Hier weet ik overigens zeker van dat het waar is, er was een onderzoek dat ging over hoeveel seks mannen en vrouwen hadden, vrouwen scoorden hoger. En nee ik ga t niet opzoeken voor je, zoek zelf maar. Word er persoonlijk overigens nogal moe van als ik een vrouw hoor zeggen dat ze wel seks heeft/heeft gehad met vrouwen maar dat ze zichzelf 'gewoon' als hetero ziet. Hoor je zo vaak tegenwoordig. Er is niks mis met je ook aangetrokken voelen tot vrouwen, maar ga alsjeblieft niet zo fucking labiel lopen doen van nee ik ben wel hetero hoor! ookal heb ik gisteravond nog keihard gescissord met je moeder. Fuck offquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Oneens, statistisch gezien. Er zijn iets meer vrouwen dan mannen in Nederland, 49,9% mannen en 50,1% vrouwen o.i.d. Je maakt mij niet wijs dat het voor mannen moeilijker is, misschien dat mannen meer seks willen dan vrouwen, en dat het gevolg daarvan is dat het voor een man moeilijker wordt. Maar in het geval dat mannen en vrouwen evenveel seks willen, dan is het voor een vrouw moeilijker. Er zijn immers minder mannen.
En ze heeft vandaag niet eens gedoucht, dus nog vuil ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Idd. TS is gewoon een kuthoer. Hoef je ook niet als schelden op te vatten.
Je vergeet dat die uitschieters van de mannen het niet wil doen met de gemiddelde vrouw, als hij ook een beter-dan-gemiddeld uitziende vrouw kan krijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ga je nog meer irrelevante statistieken opvoeren hierna? "Er zijn zelfs minder mannen dan vrouwen in Nederland dus kan wat je zegt niet waar zijn". Wat een poeplogica. Voor de gemiddelde man is het moeilijker. Maar er is inderdaad een klein gedeelte van de mannen dat t wel heel goed doet bij de vrouwtjes. De uitersten zijn bij mannen groter dan bij vrouwen (of liggen verder uit elkaar moet ik misschien zeggen). Volgens mij ook aangetoond door onderzoek. Oh, en je vergeet dat vrouwen meer experimenteren met elkaar dan mannen. Vrouwen met elkaar wordt veelal als 'sexy' gezien, dat is veel meer een sociaal geaccepteerd ding dan mannen onderling. Hier weet ik overigens zeker van dat het waar is, er was een onderzoek dat ging over hoeveel seks mannen en vrouwen hadden, vrouwen scoorden hoger. En nee ik ga t niet opzoeken voor je, zoek zelf maar. Word er persoonlijk overigens nogal moe van als ik een vrouw hoor zeggen dat ze wel seks heeft/heeft gehad met vrouwen maar dat ze zichzelf 'gewoon' als hetero ziet. Hoor je zo vaak tegenwoordig. Er is niks mis met je ook aangetrokken voelen tot vrouwen, maar ga alsjeblieft niet zo fucking labiel lopen doen van nee ik ben wel hetero hoor! ookal heb ik gisteravond nog keihard gescissord met je moeder. Fuck offOkay dat moest ik even kwijt
Ik voorspelde het al dus. Meer irrelevante bagger.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Je vergeet dat die uitschieters van de mannen het niet wil doen met de gemiddelde vrouw, als hij ook een beter-dan-gemiddeld uitziende vrouw kan krijgen.
Nee, geen irrelevante bagger. Onderbuikgevoelens heb je niets aan. Data en logisch redeneren heb je wel wat aan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:02 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik voorspelde het al dus. Meer irrelevante bagger.
Onzin de meeste mannen hebben absoluut geen standaard en neuken alles met een kut. Dikke tetten, dikke kont. Nou dat zit met al die koeien hier wel goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:01 schreef netchip het volgende:
[..]
Je vergeet dat die uitschieters van de mannen het niet wil doen met de gemiddelde vrouw, als hij ook een beter-dan-gemiddeld uitziende vrouw kan krijgen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin de meeste mannen hebben absoluut geen standaard en neuken alles met een kut. Dikke tetten, dikke kont. Nou dat zit met al die koeien hier wel goed
Als dit zo is -- en ik betwijfel dit, dan klopt mijn beredenatie inderdaad niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin de meeste mannen hebben absoluut geen standaard en neuken alles met een kut. Dikke tetten, dikke kont. Nou dat zit met al die koeien hier wel goed
Het is zoquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef netchip het volgende:
[..]
Als dit zo is -- en ik betwijfel dit, dan klopt mijn beredenatie inderdaad niet.
Ik vind het van geen zelfrespect getuigen om maar met iedereen te neuken.
Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
Ik noem vrouwen regelmatig sletten
he wat wil je doen dan
Wat ben ik blij dat ik een vrouw ben!!quote:
ej bradaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen.
nou. Ik ben nu helemaal depressief van dat verhaaltjequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik een vrouw ben!!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
Ik noem vrouwen regelmatig sletten
he wat wil je doen dan
Wat een afschuwelijk pochet heeft hij uitgekozen, die vloekt.quote:
Dat snap ik, zou ik ook hebben, het is zwaar om een man te zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
nou. Ik ben nu helemaal depressief van dat verhaaltje
Nou nou nou.quote:Op zondag 2 november 2014 00:08 schreef aniihakobyan het volgende:
Terechte klacht.
Overigens is het geen slim idee om zo'n tolpic te openen op fokforum. Iedereen weet dat het hier vol zit met klootzakken
Nou, ik denk dat dat opgaat voor de gehele samenleving, FOK! is daar niet zo zeer anders in.quote:
Ja? Ohw.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kuthoer is wel overduidelijk een scheldwoord.
Zo'n schijnheil is voor mij een slet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net als mannen? Wat houdt het in?
Dat laatste maakt het ook wel anders vind ik. Beter dan zo'n meid die doet alsof ze normaal nooooooit met een kerel mee zou gaan terwijl iedereen weet dat je bij haar moet zijn als je zin hebt om te neuken
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kuthoer is wel overduidelijk een scheldwoord.
Badtripbobquote:Op woensdag 5 november 2014 05:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?...
Kut is iets heel positiefs en hoeren zijn gewoon sletten waar al niks mis mee is, die naast het slet zijn ook nog het financieel inzicht hebben dat ze voor de seks die ze graag hebben net zo goed ook nog betaald kunnen worden en lekker verdienen..
Eigenlijk betekent kuthoer gewoon een zakelijk persoon met een vagina. Niks mis mee.!
Terug van weggeweest, wanneer beginnen de gifjes weer te komen?quote:
Weggeweest? Nou ja ben wel een tijdje wat minder aanwazig geweest hier op het forum maar op zich niet echt en de laatste tijd wel weer alquote:Op woensdag 5 november 2014 06:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Terug van weggeweest, wanneer beginnen de gifjes weer te komen?
Alles, het liefst in combinatie.quote:Op woensdag 5 november 2014 06:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weggeweest? Nou ja ben wel een tijdje wat minder aanwazig geweest hier op het forum maar op zich niet echt en de laatste tijd wel weer al
Uhm geen idee. Ben nu sowieso niet thuis dus nu even niet photoshoppen maar zal vast wel weer er van komen. Wat voor GIFjes hoop je op? Psychedelische GIFjes waar je al van gaat trippen als je er alleen al naar kijkt of meer grappige gesoepte animaties van mijzelf, anderen of objecten? Of iets anders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |