Ten eerste vind ik zelf slet juist helemaal geen negatief woord. Het wordt alleen erg vaak negatief gebruikt. Een persoon die graag seks heeft en dit met verschillende mensen heeft is een slet. Vrouw en man zijn beiden gewoon sletten als ze losbandige seks hebben.

.
Er is niks negatiefs aan meerdere sekspartners te hebben... Dit is enkel en alleen aangepraat door geloven die ons willen laten geloven dat alleen monogamie te accepteren is. Terwijl de overgrote meerderheid van de mens de sterke behoefte heeft om als zij een partner hebben toch seks te hebben met anderen.
Mannen en vrouwen hebben graag seks en de enige rede waarom mensen niet willen vreemd gaan is omdat ze denken dat de ander dit pijn zal doen en dit niet wilt...
Maar als meestal eigenlijk beide partners liever vrij willen kunnen zijn om seks te hebben met wie ze willen en als ze dit eerlijk aan elkaar vertellen er helemaal niemand verdriet hoeft te hebben om zich moet inhouden om vreemd te gaan.

.
Ik zelf heb nooit gesnapt hoe iemand boos kan worden op een liefdespartner die seks heeft gehad met een ander....

Als die ander seks heeft met anderen naast jou dat betekent dat diegene dat blijkbaar wilt en er plezier aan beleeft. Juist bij een liefdespartner zou je toch denken dat je diegene het met heel je hart gunt om gelukkig te zijn en te doen wat diegene wilt?!

Gewoon eerlijk zijn tegen een partner dat je zelf je niet beperkt tot 1 persoon om seks mee te hebben en dan kan diegene altijd nog zelf kiezen om hiermee akkoord te gaan of diens ego en jaloezie niet aan de kant te kunnen zetten en hopen op nog een persoon te vinden die ook gelooft in de illusie van monogamie zodat deze samen 1 op 1 kunnen zijn.
Ik ben ook nooit boos geworden op vriendinnen die vreemd waren gegaan of het uitmaakte of zo. Is hun eigen keuze en die heb ik gewoon te respecteren. Daarnaast kan ik heel goed begrijpen dat iemand anderen ook wilt of gewoon een verdere relatie of omgang met mij niet meer zien zitten om wat voor reden dan ook. Heb zelf ook behoefte daaraan en kan ook niets meer willen hebben met een persoon op een gegeven moment.