Denk je echt dat een vrouw seks heeft met iedere man die het aanbied?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef JedimindhaX het volgende:
Trouwens, en val maar lekker allemaal over me heen
De dubbele standaard is in zoverre terecht dat het voor vrouwen gewoon veel makkelijker is dan voor mannen, om aan seks te komen. Kom maar weer terug wanneer t voor allebei de geslachten even makkelijk/moeilijk is, dan houd ik wel op met types zoals Mishu slet noemen.
Groetjes he o/
Irrelevant, het gaat erom dat het makkelijker is. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk je echt dat een vrouw seks heeft met iedere man die het aanbiedt
Waar zeg ik dat? Ook niet waar overigens dat mannen seks hebben met alles wat er rondloopt. En dan nog, jullie kunnen t je over t algemeen gewoon meer veroorloven om kritischer te zijn. Omdat het dus veel makkelijker is. Wij krijgen ook niet snel 100 aanbiedingenquote:Dus omdat mannen seks hebben met alles wat rond loopt en vrouwen wat kritischer zijn is een vrouw een slet als ze van de 100 aanbiedingen met 1 het bed zou delen? Terwijl de gemiddelde man van de 100 aanbiedingen 99 zou accepteren.
Ik neem geen slachtofferrol aan, maar t is als vrouw gewoon makkelijker, en daarom bestaat die dubbele standaard. Als je het als vrouw op wat voor manier knap vindt als je een man scoort ben je gewoon niet helemaal goed want daar is geen kunst aan. Voor een man is dat over t algemeen een stuk lastiger, dus veel meer een verdienste. Heeft overigens bar weinig met meewerken aan te makenquote:Misschien wat overdreven de cijfers maar een slachtofferrol aannemen omdat vrouwen makkelijker seks kunnen hebben is wat oneerlijk, dat is niet alleen de schuld van vrouwen namelijk, mannen werken daar net zo goed aan mee.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:04 schreef PriesterB het volgende:
TS is een gefrustreerde feministe die nooit sex heeft.
Zowiezo niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gestopt met lezen door grammaticale genocide.
En dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, een sekstopicje op de zaterdagavond. Staat garant voor succes.
Haha. En lekker zeiken over mannen maar mannen zeggen het een stuk minder vaak dan een vriendinnengroep onderling over degene in die groep die dan vaak wisselende bedpartners heeft is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Mishu's menstruatievocht wordt gebotteld verkocht en gebruikt om zware basen pH-neutraal te krijgen.
Bron: Wikipediaquote:Slet heeft sinds de jaren 90 ook een alternatieve niet-pejoratieve betekenis gekregen; het is een geuzennaam geworden in milieus waar een niet-monogame leefstijl veel voorkomt en avontuurlijke seks op diverse wijzen wordt beoefend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |