Gestopt met lezen door grammaticale genocide.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer dacht eigenlijk heb je nut op het forum blijkt dat ze gewoon wat standaard shit daar post waardoor hier geen rel topic van te maken is.
Als ze lelijk is, is ze een standaardfrusti, als ze lekker is een psycho.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ze lekker is is ze een slet, als ze lelijk is is ze een hoer?
Ben je lelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:28 schreef JedimindhaX het volgende:
voor vrouwen gewoon veel makkelijker is dan voor mannen, om aan seks te komen.
Nee, je moeder wel.quote:
Wat een onzin, beetje PUA heeft zo 2-3 vrouwen aan z'n arm.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, je moeder wel.
Voor een redelijk uitziende vrouw is t nog altijd een stuk makkelijker dan voor een redelijk uitziende man. Het is voor vrouwen verhoudingsgewijs gewoon makkelijker. En ga aub niet doen alsof het niet zo is, want dat is van die kop in t zand steek shit, dan haak ik af
Wat is nou precies je punt? Ik heb je post gelezen en denk nu "ok, en nu?". Het is ook gewoon anders voor mannen en vrouwen. Mannen en vrouwen zijn anders. Niet alle dubbele standaarden zijn onterecht. Kijk voor de grap dit anders ook evenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
Dus? Dit heb je met alles. Als een jongetje seks heeft met een volwassen vrouw dan is het een "bofkont", maar als een meisje seks heeft met een vokwassen man dan is het een doodzonde. Heb je ook met een man die een vrouw slaat, maar als een vrouw een man slaat dan is het minder erg en vaak grappig.
Dat bewijst niks. Voor een vrouw is t verhoudingsgewijs echt gewoon makkelijker om aan seks te komen, dus houd alsjeblieft op met je quasi cuckold feminismquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een onzin, beetje PUA heeft zo 2-3 vrouwen aan z'n arm.
Ik zou wat werken aan je skills en er later op terugkomen want je dit geeft best wel een beetje aan dat je beta bent en dat wil je denk ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat bewijst niks. Voor een vrouw is t verhoudingsgewijs echt gewoon makkelijker om aan seks te komen, dus houd alsjeblieft op met je quasi cuckold feminism
edit: tevens mn laatste reactie op jou want je bent vermoeiend dom aan t lullen en ik krijg er bijna hoofdpijn ben
Ja, dat zal t zijn. Ik heb deze mening dus ik zal wel slecht zijn met vrouwen. Houd alsjeblieft je bek gast, als je geen troll bent kan je beter zelfmoord plegen want je bent echt te dom om te poepenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wat werken aan je skills en er later op terugkomen want je dit geeft best wel een beetje aan dat je beta bent en dat wil je denk ik niet.
Misschien moet je wat minder stofhappen voor de vrouwtjes en wat meer mannelijke dominantie proberen te kweken. Daar vallen de vrouwen op en bovendien lijk je dan minder op een hysterische vrouw op het internet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, dat zal t zijn. Ik heb deze mening dus ik zal wel slecht zijn met vrouwen. Houd alsjeblieft je bek gast, als je geen troll bent kan je beter zelfmoord plegen want je bent echt te dom om te poepen
Constipatie is geen grap, toon wat respect.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef JedimindhaX het volgende:
want je bent echt te dom om te poepen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, je moeder wel.
Voor een redelijk uitziende vrouw is t nog altijd een stuk makkelijker dan voor een redelijk uitziende man. Het is voor vrouwen verhoudingsgewijs gewoon makkelijker. En ga aub niet doen alsof het niet zo is, want dat is van die kop in t zand steek shit, dan haak ik af
Een willekeurige vrouw zou in principe op een bar kunnen gaan staan, roepen: 'Wie wil er geneukt worden?' En er zouden wel een paar handen omhoog gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, dat zal t zijn. Ik heb deze mening dus ik zal wel slecht zijn met vrouwen. Houd alsjeblieft je bek gast, als je geen troll bent kan je beter zelfmoord plegen want je bent echt te dom om te poepen
Als man kan dit ook prima.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[..]
Een willekeurige vrouw zou in principe op een bar kunnen gaan staan, roepen: 'Wie wil er geneukt worden?' En er zouden wel een paar handen omhoog gaan.
Andersom zou dit niet werken.
Je hebt gewoon gelijk ja.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[..]
Een willekeurige vrouw zou in principe op een bar kunnen gaan staan, roepen: 'Wie wil er geneukt worden?' En er zouden wel een paar handen omhoog gaan.
Andersom zou dit niet werken.
Je hebt gewoon gelijk ja.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaay..quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dankjewel.
voederbietel, als ik jou nou keihard in je kont verkracht waar al jouw chicks bij zijn, toon ik mn dominantie dan voldoende denk je?
Nee joh, iedereen weet dat een andere man in de kont neuken ook een manier is om je positie als alfamannetje vd groep te bevestigen danwel verstevigenquote:
Is zij je eerste dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hopelijk blijf ik voor altijd bij mijn vriendin, dus dat is wel mijn streven.Geen idee hoe ik er tegenaan kijk als ik later een andere partner krijg.
Het is voor mij ook maar een gevoel, ik zou niet uit kunnen leggen waarom ik dat gevoel heb.
Ach we weten allemaal dat wij mannen stiekem de grootste sletten zijn! Laat die hypocriete klootzakken maar lekker lullen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:21 schreef Mishu het volgende:
Mannen hebben een obsessie met het woord 'slet'. Ze willen iedereen palen maar zodra zo'n meisje dat ook daadwerkelijk doet is het een slet.
Zelf zijn ze absoluut nooit een... 'Slet'.
Wat betekent slet eigenlijk? Vrouw die graag sex heeft. Nou boehoe. Zwaar voor je ego, lulletje. Zo'n slet is toevallig ook gewoon nog een vrouw die later gewoon een gezinnetje heeft en carrière maakt met haar goede baan. Kunnen jullie dat niet handelen ofzo?
Nee alles wat net als zichzelf zijn of misschien nog erger (bedreigend) is een sletje.
Een scheldwoord voor mannen die bang zijn om gekwetst te worden door iemand die geen gevoelens voor hen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |