Ja precies, eerst lekker rond neuken wanneer je jong en aantrekkelijk bent en wanneer de looks verdwijnen toch maar voor veiligheid gaan en een man trouwen met een goede baan die geen idee heeft van het sletverleden van zn vrouw.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:21 schreef Mishu het volgende:
Zo'n slet is toevallig ook gewoon nog een vrouw die later gewoon een gezinnetje heeft en carrière maakt met haar goede baan. Kunnen jullie dat niet handelen ofzo?
ik heb datquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja... ik denk dat ze gewoon niet goed om kunnen gaan dat vrouwen seks kunnen hebben met meerdere mannen. En er daarom maar iets negatiefs van maken.
Hilarischquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
Slot en het sleutel verhaal. Mannen zijn sleutels en vrouwen sloten. Als mannen veel vrouwen neuken beschikken zij over een masterkey, een sleutel die op alle sloten past. Als een vrouw veel mannen neukt dan beschikt ze over een heel slecht slot en niemand wil een slot hebben die je met elke sleutel open kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt in je leven toch ook niet met maar 1 vrouw seks?quote:
Waarom moeten vrouwen opgedeeld worden in Madonna's en hoeren? Ben jij dan zo'n heilig boontje die nooit rondgeneukt heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, eerst lekker rond neuken wanneer je jong en aantrekkelijk bent en wanneer de looks verdwijnen toch maar voor veiligheid gaan en een man trouwen met een goede baan die geen idee heeft van het sletverleden van zn vrouw.
En als ze dan 50 zijn en de relatie is saai begint het weer te jeuken gaan ze op zoek naar een jonge man voor een avontuurtje of een affaire.
[ afbeelding ]
Ik doe het net als mannen. Ik ben overigens wel altijd open en eerlijk over mijn bedoelingen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:33 schreef Robophatt het volgende:
Ja ach er zijn nogal wat gradaties in het rondneuken he. Je kunt je benen elke week voor een ander wijd doen of gewoon af en toe eens een ONS hebben. Het gaat denk ik ook om het type meisje en de manier waarop ze er mee omgaat.
Net als mannen? Wat houdt het in?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik doe het net als mannen. Ik ben overigens wel altijd open en eerlijk over mijn bedoelingen.
Ik denk dat ze juist jong bij haar man is gekomen en dus nog weinig seksuele ervaring had en nu met een inhaalslag bezig is, je ziet mannen dat ook v aak doen op die leeftijd, soort van midlifecrisis.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, eerst lekker rond neuken wanneer je jong en aantrekkelijk bent en wanneer de looks verdwijnen toch maar voor veiligheid gaan en een man trouwen met een goede baan die geen idee heeft van het sletverleden van zn vrouw.
En als ze dan 50 zijn en de relatie is saai begint het weer te jeuken gaan ze op zoek naar een jonge man voor een avontuurtje of een affaire.
[ afbeelding ]
Dit soort redenaties zijn altijd een slap excuus voor getrouwde vrouwen om rond te neuken waarbij ze zichzelf in een slachtofferrol plaatsen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist jong bij haar man is gekomen en dus nog weinig seksuele ervaring had en nu met een inhaalslag bezig is, je ziet mannen dat ook v aak doen op die leeftijd, soort van midlifecrisis.
Dat als ik zin heb in seks dat ik neuk. Anders niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net als mannen? Wat houdt het in?
Dat laatste maakt het ook wel anders vind ik. Beter dan zo'n meid die doet alsof ze normaal nooooooit met een kerel mee zou gaan terwijl iedereen weet dat je bij haar moet zijn als je zin hebt om te neuken
Heb je daddy-issues?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat als ik zin heb in seks dat ik neuk. Anders niet.
Ik ben niet iemand waar je 'terecht kan als je zin hebt om te neuken' omdat ik simpelweg niet altijd zin heben ook niet in iedereen
En dat ik dus meerdere scharrels naast elkaar kan hebben. Maar daar ben ik eerlijk over. En als je dat niet kan handelen ga je maar weg..
Dat is wel de grootste dooddoener ooit verzonnen, als ik kom met een ''potlood'' en ''puntenslijper'' analogie, dat hoe meer de potlood gebruikt wordt hoe kleiner en slechter die wordt, maar de puntenslijper niet, die blijft het nog jaren goed doen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
Slot en het sleutel verhaal. Mannen zijn sleutels en vrouwen sloten. Als mannen veel vrouwen neuken beschikken zij over een masterkey, een sleutel die op alle sloten past. Als een vrouw veel mannen neukt dan beschikt ze over een heel slecht slot en niemand wil een slot hebben die je met elke sleutel open kan maken
Bij mijn eerste relatie was dat wel zo maar ik heb het toen gewoon uitgemaakt. Hij was mijn eerste en ik wilde niet mijn hele leven blijven bij degene die mij ontmaagd had. Sowieso vind ik dat je meer relaties moet hebben gehad voordat je trouwt en settelt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit soort redenaties zijn altijd een slap excuus voor getrouwde vrouwen om rond te neuken waarbij ze zichzelf in een slachtofferrol plaatsen.
Ben ik dan ook een sleutel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
Goed te zien dat je een grondig stappenplan hebt opgesteld waarvan je gelukkig moet worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Bij mijn eerste relatie was dat wel zo maar ik heb het toen gewoon uitgemaakt. Hij was mijn eerste en ik wilde niet mijn hele leven blijven bij degene die mij ontmaagd had. Sowieso vind ik dat je meer relaties moet hebben gehad voordat je trouwt en settelt.
Juist die mensen noemen vrouwen altijd hoerenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:42 schreef DE_krumpel het volgende:
teveel mensen zijn te lelijk om uberhaupt aan te raken laat staan er seks mee te hebben.
Goede reden om iemand te dumpenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Bij mijn eerste relatie was dat wel zo maar ik heb het toen gewoon uitgemaakt. Hij was mijn eerste en ik wilde niet mijn hele leven blijven bij degene die mij ontmaagd had. Sowieso vind ik dat je meer relaties moet hebben gehad voordat je trouwt en settelt.
Experimenteren binnen de relatie was niet mogelijk. Tja dan houd het op een gegeven moment op..
Het is geen excuus, het is een verklaring, ik ben tegen vreemdgaan, ik ben ook nog nooit vreemdgegaan maar dat neemt niet weg dat vele het wel doen en zeker tijdens een midlifecrisis.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit soort redenaties zijn altijd een slap excuus voor getrouwde vrouwen om rond te neuken waarbij ze zichzelf in een slachtofferrol plaatsen.
Als je je een beetje je best doet als man dan kun je met vrijwel elke meid/vrouw in het bed belanden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net als mannen? Wat houdt het in?
Dat laatste maakt het ook wel anders vind ik. Beter dan zo'n meid die doet alsof ze normaal nooooooit met een kerel mee zou gaan terwijl iedereen weet dat je bij haar moet zijn als je zin hebt om te neuken
Degene die lelijk zijn of degene die ze lelijk vinden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Juist die mensen noemen vrouwen altijd hoerenPuur uit persoonlijke seksuele frustratie
Het is meer dat je wel eens meerdere sleutels wilt proberen om te kijken wat je lekker vind. En dan kan je uiteindelijk met die kennis een hele goede sleutel uitkiezenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed te zien dat je een grondig stappenplan hebt opgesteld waarvan je gelukkig moet worden.
Mannen die lelijk zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Degene die lelijk zijn of degene die ze lelijk vinden?
Mwoah vind dit dan weer zo agressief overkomenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat als ik zin heb in seks dat ik neuk. Anders niet.
Ik ben niet iemand waar je 'terecht kan als je zin hebt om te neuken' omdat ik simpelweg niet altijd zin heben ook niet in iedereen
En dat ik dus meerdere scharrels naast elkaar kan hebben. Maar daar ben ik eerlijk over. En als je dat niet kan handelen ga je maar weg..
Je praat het goed, dat is verkeerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het is een verklaring, ik ben tegen vreemdgaan, ik ben ook nog nooit vreemdgegaan maar dat neemt niet weg dat vele het wel doen en zeker tijdens een midlifecrisis.
Hopelijk blijf ik voor altijd bij mijn vriendin, dus dat is wel mijn streven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar jij hebt in je leven toch ook niet met maar 1 vrouw seks?
Dan is het een beetje oneerlijk om van je partner wel die verwachting te hebben.
Leuk geprobeerd meid. I'll give you that.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is meer dat je wel eens meerdere sleutels wilt proberen om te kijken wat je lekker vind. En dan kan je uiteindelijk met die kennis een hele goede sleutel uitkiezen
Kei, maar dan ook echt kei en kei, hard gewordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is meer dat je wel eens meerdere sleutels wilt proberen om te kijken wat je lekker vind. En dan kan je uiteindelijk met die kennis een hele goede sleutel uitkiezen
Vrouwen hoeven helemaal niet opgedeeld te worden. Gewoon allemaal in het hokje hoeren stoppen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen opgedeeld worden in Madonna's en hoeren? Ben jij dan zo'n heilig boontje die nooit rondgeneukt heeft?
Komt voort uit degelijkheid en voor jezelf weten wat van waarden is, denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:45 schreef jamesdeen het volgende:
Het is voor mij ook maar een gevoel, ik zou niet uit kunnen leggen waarom ik dat gevoel heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |