SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
In een top 20 mag je 2x dezelfde band hebben, en als het dezelfde mensen maar verschillende namen zijn is het helemaal geen probleemquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:47 schreef droommoord het volgende:
(zie trouwens dat ik 2 keer DOOM heb)
Wel onder twee verschillende namen en beide in samenwerking met iemand anders. DangerDOOM met Danger Mouse en Madvillain met Madlib, mag dit?
Klinkt goed. Veel plezier!quote:
Sebadoh op London Calling voldeed niet echt aan de verwachtingen, hopelijk waren ze bij jou beter.quote:
de muziekgestapo zegt: foeiquote:
6 Bands met deze naam op RYM, met totaal 2 albums uit 2010 :quote:Op maandag 3 november 2014 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de muziekgestapo zegt: foei
Het is absoluut de 1e. Maar de titel van je nummer 8 mag je, zeker als popquizfanaat, toch wel uit je hoofd wetenquote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef fripper het volgende:
[..]
6 Bands met deze naam op RYM, met totaal 2 albums uit 2010 :
• The Defamation of Strickland Banks
• Si no le contesto
Die titel blijft maar niet hangen...quote:Op maandag 3 november 2014 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is absoluut de 1e. Maar de titel van je nummer 8 mag je, zeker als popquizfanaat, toch wel uit je hoofd weten
Reken maar niet meer op die van mij, te druk met werk/studie de laatste tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef ranja het volgende:
Morgenavond de uitslag, tot die tijd kun je nog een lijst maken.
Elke lijst kan de uitslag nog drastisch veranderen
met of zonder hoofdletters maar toch wel dubbelquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:01 schreef Nepthys het volgende:
Bijna gemist dit jaar.![]()
64. Radiohead - Hail to the Thief
81. Radiohead - Hail To the Thief
En elke keer heb je meer dan een maand!!! Hoe kan jij je PhD ooit goed plannenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reken maar niet meer op die van mij, te druk met werk/studie de laatste tijd.
Je PhD plannenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
En elke keer heb je meer dan een maand!!! Hoe kan jij je PhD ooit goed plannen
Plannen is idd niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
En elke keer heb je meer dan een maand!!! Hoe kan jij je PhD ooit goed plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat kan met afstuderen wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je PhD plannenGewoon 4 jaar afrommelen en in de laatste paar maanden een verslagje in elkaar flansen
Aangepast. Ik heb nummer 81 weggehaald en de rest doorgeschoven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
met of zonder hoofdletters maar toch wel dubbel
Dank je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van je Smiths/Morrisey voorkeur, vind ik heel veel leuks in je lijst staan, wat ik verder weinig ben tegengekomen.![]()
The Fall, The Slits, The Sound, The Comsat Angels, Gang of Four, Fad Gadget. Nice.[ afbeelding ]
Okquote:Op woensdag 5 november 2014 00:45 schreef Nepthys het volgende:
Aangepast. Ik heb nummer 81 weggehaald en de rest doorgeschoven.
Goede lijst zeg!quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:57 schreef Rosarium het volgende:
Mazzeltje dat ik toch nog mee kan doen
*lijst
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Zo meteen volgt de uitslag.
Even gecheckt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:02 schreef ranja het volgende:
Verdwenen:
(082) A Tribe Called Quest - The Low End Theory (1991)
de laatste 4 haalden niet eens meer 100 punten...
nee, je hebt gelijk, die heeft wel 196 punten inderdaad. foutje bij mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Even gecheckt.
Ik heb hem op 5 (96 punten) en PaRoDiUzz had 'm op 1 (100p). Dus heb je zijn lijst niet meegerekend?
Mooi. Missie geslaagd.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef ranja het volgende:
30 platen verdwenen en dus ook 30 nieuw, in volgorde van waar ze vorig jaar stonden:
(115) The Future Sound of London - Lifeforms (1994)
(123) Autechre - Tri Repetae (1995)
(193) Arvo Pärt - Tabula Rasa (1984)
(208) Leftfield - Leftism (1995)
(346) Mastodon - Crack the Skye (2009)
Ook, ja, en aan het feit dat er minder stemmers waren misschien ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arcade Fire ten onder gegaan aan eigen succesOpmerkelijk genoeg.
Staan toch wel wat ruigere platen tussen op zichquote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Bedankt voor al het werk ranja. [ afbeelding ]
Overigens ken ik de helft uit de top-10 niet en geen plaat uit m'n eigen lijst in de top-100, dus ik zit hier duidelijk op de verkeerde plek voor dit soort dingen.
Het is natuurlijk ook volslagen idioot dat je niet beide albums in je lijst hebt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:54 schreef Norrage het volgende:
Merk dat veel hoge noteringen in mijn lijst van vorig jaar die dit jaar niet haalden de platen duidelijk naar beneden hebben gehaald. Bijvoorbeeld mijn Funeral voor Reflektor switch
Max 1 album per artiestquote:Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook volslagen idioot dat je niet beide albums in je lijst hebt.
Ik had er nochtans minimaal 2 van in mijn lijst.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef ranja het volgende:
Het aantal zangeressen is overigens zo'n beetje op 1 hand te tellen... zangeressen in een band dan, solozangeressen houdt blijkbaar niemand van hier
Ik had Florence and the machine en Laura Marlingquote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef ranja het volgende:
Het aantal zangeressen is overigens zo'n beetje op 1 hand te tellen... zangeressen in een band dan, solozangeressen houdt blijkbaar niemand van hier
Een (redelijk) deel van die nieuwkomers zijn wel platen die vorig jaar bij de verdwenen stonden, of het jaar daarvoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
LA Woman erin en gelijk boven The Doors, zeer terecht.
Sowieso vind ik die nieuwkomers een leukere lijst dan de platen die eruitgaan.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef ranja het volgende:
You're welcome.quote:7. Jenny Lewis with the Watson Twins
8. Alela Diane
9. Lucy Kaplansky
13. Mariee Sioux
18. Natalie Merchant
22. LiliAna Rose
24. Hello Saferide
26. Mary Chapin Carpenter
29. Lucinda Williams
36. Devon Sproule
39. Grey DeLisle
40. Gillian Welch
41. Anaïs Mitchell
48. Elizabeth Mitchell
50. Grace Petrie & The Benefits Culture
Of juist niet!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Bedankt voor al het werk ranja. [ afbeelding ]
Overigens ken ik de helft uit de top-10 niet en geen plaat uit m'n eigen lijst in de top-100, dus ik zit hier duidelijk op de verkeerde plek voor dit soort dingen.
Jonas Winterland staat in 't rijtje artiesten dat ik dus al tijden wil checken, maar steeds vergeet. Goede herinnering zo dat ik zijn muziek nodig op moet gaan zoeken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:57 schreef Rosarium het volgende:
48 Jonas Winterland - Mensen Zijn Gemaakt van Dun Papier ( 2013 )
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:15 schreef takkfyrir het volgende:
Mooie lijst! En bedankt weer voor al het werk, ranja.
[..]
Jonas Winterland staat in 't rijtje artiesten dat ik dus al tijden wil checken, maar steeds vergeet. Goede herinnering zo dat ik zijn muziek nodig op moet gaan zoeken.
Lokquote. Dit moet je goed doen, Moodyquote:
2012: 28quote:Op donderdag 6 november 2014 15:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Origin of Symmetry
Blij dat ik heb kunnen bijdragen aan iets positiefs met mijn, toegegeven, redelijk beperkte muziekkennis.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:35 schreef ranja het volgende:
Uitslag Fok! Album Top 100 allertijden 2014
046 (---) The Future Sound of London - Lifeforms (1994) 6 (419)
Ik ken het ook niet hoor. Echt vaag.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Beregd het volgende:
ranja
[..]Hier heb ik zelfs nog nooit van gehoord.
Heb je ook een volledige excel? Ik ben wel eens benieuwd naar mijn 'unieke' albums ed
Ik ken ze wel van naam, in de 90s waren ze best bekend.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Beregd het volgende:
Hier heb ik zelfs nog nooit van gehoord.
Lokquote-quote. Jazekerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Lokquote. Dit moet je goed doen, Moody
Ze produceren nog steeds. Hun nieuwste album is twee maanden terug uitgekomen. Toffe plaat. Goed luisterbaar voor de niet-electronica liefhebber.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:46 schreef ranja het volgende:
Ik ken ze wel van naam, in de 90s waren ze best bekend.
Er is wel wat verandering geweest in de Radiohead waardering. Kid A zakt flink, The bends er uit...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef Beregd het volgende:
Opvallend dat OK Computer weer op één staat, nu net ik dacht dat radiohead een beetje passé was
Gekke mensen, Kid A en The Bends zijn nog wel te pruimen. Heck, The Bends zou jij ook nog wel een enigszins luisterbare plaat moeten kunnen vinden, of minimaal ten dele dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is wel wat verandering geweest in de Radiohead waardering. Kid A zakt flink, The bends er uit...
Maar blijkbaar komen sommige mensen toch weer bij OK Computer terug.
Fijne plaat wel, ambient techno. Maar dan wel met een hele unieke en bijna organische soundquote:Op donderdag 6 november 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet hoor. Echt vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |