Ook, ja, en aan het feit dat er minder stemmers waren misschien ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arcade Fire ten onder gegaan aan eigen succesOpmerkelijk genoeg.
Staan toch wel wat ruigere platen tussen op zichquote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Bedankt voor al het werk ranja. [ afbeelding ]
Overigens ken ik de helft uit de top-10 niet en geen plaat uit m'n eigen lijst in de top-100, dus ik zit hier duidelijk op de verkeerde plek voor dit soort dingen.
Het is natuurlijk ook volslagen idioot dat je niet beide albums in je lijst hebt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:54 schreef Norrage het volgende:
Merk dat veel hoge noteringen in mijn lijst van vorig jaar die dit jaar niet haalden de platen duidelijk naar beneden hebben gehaald. Bijvoorbeeld mijn Funeral voor Reflektor switch
Max 1 album per artiestquote:Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook volslagen idioot dat je niet beide albums in je lijst hebt.
Ik had er nochtans minimaal 2 van in mijn lijst.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef ranja het volgende:
Het aantal zangeressen is overigens zo'n beetje op 1 hand te tellen... zangeressen in een band dan, solozangeressen houdt blijkbaar niemand van hier
Ik had Florence and the machine en Laura Marlingquote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef ranja het volgende:
Het aantal zangeressen is overigens zo'n beetje op 1 hand te tellen... zangeressen in een band dan, solozangeressen houdt blijkbaar niemand van hier
Een (redelijk) deel van die nieuwkomers zijn wel platen die vorig jaar bij de verdwenen stonden, of het jaar daarvoorquote:Op donderdag 6 november 2014 00:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
LA Woman erin en gelijk boven The Doors, zeer terecht.
Sowieso vind ik die nieuwkomers een leukere lijst dan de platen die eruitgaan.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef ranja het volgende:
You're welcome.quote:7. Jenny Lewis with the Watson Twins
8. Alela Diane
9. Lucy Kaplansky
13. Mariee Sioux
18. Natalie Merchant
22. LiliAna Rose
24. Hello Saferide
26. Mary Chapin Carpenter
29. Lucinda Williams
36. Devon Sproule
39. Grey DeLisle
40. Gillian Welch
41. Anaïs Mitchell
48. Elizabeth Mitchell
50. Grace Petrie & The Benefits Culture
Of juist niet!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Bedankt voor al het werk ranja. [ afbeelding ]
Overigens ken ik de helft uit de top-10 niet en geen plaat uit m'n eigen lijst in de top-100, dus ik zit hier duidelijk op de verkeerde plek voor dit soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |