Nee nog niet. Wat voor soort mix is het?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Nor, die nieuwe mix van Lucretia al geluisterd?Ben net begonnen maar nu al zin in drie kwartier van haar gedroom.
Overigens voor iedereen hierrrrr te downloaden of streamen.
Heel erg nice. Precies wat je verwacht met vage jazzsamples en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wat voor soort mix is het?
Oh wel echt een "mix". Dacht misschien haar oude albums geremixed ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg nice. Precies wat je verwacht met vage jazzsamples en dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we daar blij mee zijn?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Is er überhaupt een winnaar bij zo'n contest? Je zou die ellende maar moeten luisteren zeg.
Ieder zijn eigen meug toch, vond het 2 jaar terug ook maar pokkeherrie, is het nog steeds wel een beetje, maar dan herrie op een positieve manier.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef Norrage het volgende:
Je bent winnaar als je er mee klaar bent.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe José González!Ik vind 't eigenlijk ook een beetje tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft onlangs trouwens een bijdrage geleverd voor een album met covers van Arthur Russells werk, voor Red Hot:
Vind ik wel tof.Al kan het uiteráárd niet tippen aan het origineel. Arthur Russell.
![]()
De rest van dat Red Hot album moet ik trouwens ook nog even checken, want met onder anderen Sufjan Stevens, Sam Amidon en Phosphorescent moeten er vast nog wel meer fijne bewerkingen bijzitten.
deze is nog het meest bij het origineel gebleven. En daarmee ook wel mijn favorietquote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk ook een beetje tegenvallen.
Hij heeft onlangs trouwens een bijdrage geleverd voor een album met covers van Arthur Russells werk, voor Red Hot:
Vind ik wel tof.Al kan het uiteráárd niet tippen aan het origineel. Arthur Russell.
![]()
De rest van dat Red Hot album moet ik trouwens ook nog even checken, want met onder anderen Sufjan Stevens, Sam Amidon en Phosphorescent moeten er vast nog wel meer fijne bewerkingen bijzitten.
Die van Hansard klinkt mooi, zo op het eerste gehoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
deze is nog het meest bij het origineel gebleven. En daarmee ook wel mijn favoriet
Maar Amidon's stem past natuurlijk ook heel goed bij Russell's werk. Lijkt erg.
Red Hot brengt mooie compilatie albums uit. Dark Was The Night staat hoog in mijn albums top 100. Ik zal deze ook eens aanzettenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk ook een beetje tegenvallen.
![]()
Ook nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken die hele Arthur Russell niet, is dat een bekendheid in het indie-wereldje?
Is een cultfiguur die in de jaren '80 actief was. Behoorlijk avant-garde. Ergens begin jaren '90 (ah, 1992, lees ik hier) overleden, meen ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken die hele Arthur Russell niet, is dat een bekendheid in het indie-wereldje?
Had ik nog niet gezien. Thanks voor de tip. Maar man, wat een ongelooflijk talent is dat toch. Weer een prachtige single inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:08 schreef Beregd het volgende:
De nieuwe single van Jessica Pratt is zo
http://www.stereogum.com/1716750/jessica-pratt-back-baby/mp3s/
Lekker zegquote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Z het volgende:
Niet gedacht dat jelui Arthur Russel kenden. Mooie liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |