• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
K'donque Ebolicious de Catamaran.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Shariva. Shaniqua. Lativa. Shadonqua.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:08 schreef TheVulture het volgende:
"De plek waar bij jou het gevoel zit is een hele mooie plek" aldus Marco B
Laat Leontien het maar niet horen
En tot dusver al door zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ah mooi. De TT blent met de persoon die door is.
De Piemp is wel nog helemaal op zijn plek na al zijn beroertes en toestanden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:08 schreef TheVulture het volgende:
"De plek waar bij jou het gevoel zit is een hele mooie plek" aldus Marco B
Laat Leontien het maar niet horen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt ook een beetje op Esmee van Kampen die blonde, die griet van die musicals die in reclames hele supermarkten leegvreet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ze lijkt ook een beetje op Esmee van Kampen die blonde, die griet van die musicals die in reclames hele supermarkten leegvreet
Ja wat was die ineens felquote:
Waarheid. Dat ie in een Mona pudding valt.quote:
Met zo'n bril verdien je bijna blindheidquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarheid. Dat ie in een Mona pudding valt.
quote:
quote:
Je kijkt nu naar een andere zender?quote:
Gitaarjongensquote:
Echt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef MissJ het volgende:
deze 2 zongen vanochtend deze battle bij Evers Staat Op. Ik vond hem echt veel beter en fijner klinken.
helemaal eens! En dat zeg ik als fan van r&b muziek. Laat ajb een keer wat anders doorgaan zeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Er zijn al bijna geen jongens en ook al geen die wat harder werk zingen, jammer als meisje nummer zoveel weer doorgaat die lekker r&b kan kwelen
quote:
Die drang om van goede Amerikaanse comedy's ontzettend geforceerde Nederlandse varianten te maken heb ik nooit begrepenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef Pheno het volgende:
"Aaf is terug by RTL 4"
Wie? Was ze weg dan? of ooit begonnen?
het geluid bij VoH is ook al jaren volkomen kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef MissJ het volgende:
deze 2 zongen vanochtend deze battle bij Evers Staat Op. Ik vond hem echt veel beter en fijner klinken.
Die afgevallen kop van die ene vrouw. Engquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef Pheno het volgende:
"Aaf is terug by RTL 4"
Wie? Was ze weg dan? of ooit begonnen?
Ik wacht nog steeds op donkere jongens die oude r&b doen, Boyz II Menquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
helemaal eens! En dat zeg ik als fan van r&b muziek. Laat ajb een keer wat anders doorgaan zeg.
Oeh jaaaaa!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op donkere jongens die oude r&b doen, Boyz II Men
Maar graag wat meer rock, zo weinig variatie hier
zijn nu toch eindelijk wel men geworden toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeh jaaaaa!
btw, ik ga 10 december naar het concert van Boyz II Men in Amsterdam
Oh. Jaloers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oeh jaaaaa!
btw, ik ga 10 december naar het concert van Boyz II Men in Amsterdam
Ik wacht nog steeds op de "oude" R&B.. Niet die crap die ze nu uitbrengen als "R&B"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op donkere jongens die oude r&b doen, Boyz II Men
Maar graag wat meer rock, zo weinig variatie hier
Heeft die ooit echte gehad?quote:
"echt" als in degene die op dit moment aan haar lijf vastzittenquote:
Eerst die gast op zijn bril slaan, dan naar huis gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Als ik toch zangles van Browniefucking Dutch zou moeten krijgen zou ik gewoon naar huis gaan
Nou als hij mij wat beter kan laten zingen, dan wil ik wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Als ik toch zangles van Browniefucking Dutch zou moeten krijgen zou ik gewoon naar huis gaan
Nou dat is het ook wel een beetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Yosemite park the middle of nowhere noemen
Ik heb het even gemist, maar driedubbelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Yosemite park the middle of nowhere noemen
Hij moet ook door.quote:
Het is net alsof je een blinde vraagt om een boek voor te lezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als hij mij wat beter kan laten zingen, dan wil ik wel.
Hij deed alsof het Schubbekutteveen isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou dat is het ook wel een beetje
Een prachtige middle of nowhere, dat wel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
Heeft die gozer een scheetje gelaten dat ze zo'n smerige bakkes trekt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
Heeft die gozer een scheetje gelaten dat ze zo'n smerige bakkes trekt?
Zo kijkt hij altijd volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef Stickertje het volgende:
hij kijkt alsof hij haar een kopstoot gaat geven
oh ja, die gastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
Die gast wordt een beetje zoals die ene gast die zijn coach haatte en vice versa. Geen idee maar hoe hij heette. Volgens mij had hij een hoedje. Iemand?
Ivar?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
Die gast wordt een beetje zoals die ene gast die zijn coach haatte en vice versa. Geen idee meer hoe hij heette. Volgens mij had hij een hoedje. Iemand?
Ivar zat toch bij Marco en die haatten elkaar niet...quote:
13 (in een dozijn)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, nog een meisje, want we hebben er pas 10 van deze door.
Alejandroquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige week ook al die bolle rockachtige gozer naar huis. Nu weer
quote:
rock gaat altijd naar huisquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige week ook al die bolle rockachtige gozer naar huis. Nu weer
Ik kijk er al naar uit...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen alle meisjes straks allemaal Beyonce en aanhang zingen bij de live shows. Wat een heerlijke variatie zal het worden
echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen alle meisjes straks allemaal Beyonce en aanhang zingen bij de live shows. Wat een heerlijke variatie zal het worden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat arrogante hoofd van die wagon. Ik wil d'r heel hard slaan
Gaat ze straks nog scheler van kijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat arrogante hoofd van die wagon. Ik wil d'r heel hard slaan
zeg dat nou niet, nu heb ik een pesthekel aan hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:30 schreef Cee het volgende:
Als ik Pim zie denk ik dat ik naar oude Homevideos van Ferry Doedens zit te kijken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat ze straks nog scheler van kijken
Andere Jamiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Dit soort jongens blijven wel, allemaal Bruno Mars en Jamie Cullum liedjes kwelen.
Hoera.
Daar zijn ze te blank voor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Hier komt de steal van Trijntje aan
Elke Voice editie worden ze jonger.quote:
Ja, maar nu legaalquote:
Troetelbeertjes: STRAAAAALLLL!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Deze jongens met gitaren... het is net alsof je twee troetelbeertjes een machinegeweer in handen geeft...
Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
ik zie ineens geen verschil meer tussen Ilse en Sabine Uitslag
Zolang die puddingbuks niet gaat stralen....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Deze jongens met gitaren... het is net alsof je twee troetelbeertjes een machinegeweer in handen geeft...
Beter dan die te korte broek met witte schoenen bij die ander....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:34 schreef hunter2011 het volgende:
Mooie rode schoentjes heeft die ene jongen aan
is 112 al gebeld voor zijn gebroken nagel?quote:
Brownie?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
ik zie ineens geen verschil meer tussen Ilse en Sabine Uitslag
Fixedquote:
dat was inderdaad bizar, ik was gewoon te laat dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Had SBS een goeie film klaarstaan, dat RTL zo op tijd met GTST was vanaaf?
wie dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wel
En als ik mocht kiezen zou ik het wel weten ook
Wij allemaal bijna, en/of we hadden geen hapje-drankje-ditjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was inderdaad bizar, ik was gewoon te laat dus
Had ik het dus goed... Waarom weet ik dit nog...quote:
Sabine Uitslag speelt de ondeugende rockchick en Ilse bijt hem er daadwerkelijk af in bed...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wie dan?
maar:
zelfde accent
zelfde make-up (lees blosjes)
zelfde haar (bijna)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sabine Uitslag speelt de ondeugende rockchick en Ilse bijt hem er daadwerkelijk af in bed...
Sowieso moet ik er niet aan denken om met uitslag naar bed te gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sabine Uitslag speelt de ondeugende rockchick en Ilse bijt hem er daadwerkelijk af in bed...
NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk lees ik nou? Glennis Grace gaat zingen bij de herdenking van MH17? Die nabestaanden hebben al zo'n leed en dan krijg je dat er nog overheen?
Oh, was het net lekker rustig rondom Glennis, krijg je ditquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk lees ik nou? Glennis Grace gaat zingen bij de herdenking van MH17? Die nabestaanden hebben al zo'n leed en dan krijg je dat er nog overheen?
je hoeft niet naar huis vannacht te gaan schat:oquote:
We hebben al zo lang gewachtquote:
En waarschijnlijk zingt ze d'r "cuver"-hit waar ze Xander feitelijk elke dag dankbaar voor moet zijn dat ie haar daarmee uit het braderiecircuit heeft weten te trekkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef Pheno het volgende:
het luchtverkeer wordt uit voorzorg even stil gelegdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef Pheno het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zingt ze d'r "cuver"-hit waar ze Xander feitelijk elke dag dankbaar voor moet zijn dat ie haar daarmee uit het braderiecircuit heeft weten te trekken
Ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zeg ik iets vreemds als de zoon van Theo me best een avondje uit elkaar mag trekken?
Kunnen we Belgie niet bellen dat Frank Masmeijer onschuldig is en dat zij het was?quote:
Mwah, van afstand en met een beetje lekker kickboxlijfquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Zeg ik iets vreemds als de zoon van Theo me best een avondje uit elkaar mag trekken?
Uhm.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar geweldig kunnen zingen, jammer genoeg weet ze dat zelf ook en is ze qua looks een vleesgeworden Scream-masker gewordenquote:
vanaf nu kan ik je mening niet meer serieus nemen als het om the voice kandidaten gaatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig kunnen zingen, jammer genoeg weet ze dat zelf ook en is ze qua looks een vleesgeworden Scream-masker geworden
En homo's hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
Ze zijn allebei wel potentiele melkkoe voor dit seizoen van the Voice, al die hitsige tienermeisjesdromen hier al van
Wat?!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef Pheno het volgende:
Nou, als je met een molensteen aan de kade staatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijke muziek. Jamie Cullum. James Morrison. Zo gezellig. Heerlijk.
Die 35 hebben ze al bijna. En een knulletje van 15, ala Jim.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof alleen niet dat ze twee gitaarjongens willen... maar wel 35 adlipkutten
Ik stond er bijna.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als je met een molensteen aan de kade staat
de deurquote:
denk het niet, hij is te blank en blondquote:
Ik denk dat Ilse wist dat Frank niet gestolen zou worden en Pim welquote:
Die homo? nah...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, die gaat die rode knoert van hem tussen d'r tetten stoppen
Jep. Tactischquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Bewuste keus van Ilse, Trijn gaf net al weg dat ze Pim zou stealen
Nou, dat dozijn kom ik anders zelden tegen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef Stickertje het volgende:
en dan erik niet stelen.. pim is een 13 in dozijn jongen
Vaker naar buiten gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, dat dozijn kom ik anders zelden tegen...
Kasthomo.quote:
Nog vaker.... stuur die dozijnen maar eens deze kant op.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Zijn mond is zo breed dat er een stokbrood horizontaal in past
Het kon nog erger: Blofquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist dat ik niks met nederlandstalig had, maar het is wel een kunst dat deze twee elke keer iets zingen wat de kroon wel spant
GMTAquote:
Dat zou ik normaal altijd zeggen, maar toch in deze. Iedereen is van de wereldquote:
wie heeft er dan gebaard?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Bastaardzoon van Gianni en Sven Kramer.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Precies. Hoort er allemaal bij. Nu nog ff afsluiten met Beyonce.quote:
En toch heeft nickelback wel aardige nummersquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
blof.. de nickleback van nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |