dan had er wel alle pieten gestaan he maar dat staat er nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het opgevat moet worden. Misschien zijn alle Pieten die meelopen vooroplopende pieten. En zijn er ook mensen die zichzelf geschminkt hebben als Piet.
De Zwarte Piet fundamentalisten strooien idd met bedreigingen. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:00 schreef luxerobots het volgende:
Je weet toch niet welke bedreigingen ze binnen hebben gekregen.
nee die koosvogels humor van je trekt volle zalen buite Duindorp wil je zeggenquote:
geloof je dit nou zelf als je het post nee tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Zwarte Piet fundamentalisten strooien idd met bedreigingen. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Ceberut wil de baarden van de Sinterklazen gaan aftrekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Zwarte Piet fundamentalisten strooien idd met bedreigingen. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
hij weer met zijn duindorp ik zou vollere zalen trekken dan dat dooie ijshockey van jou wat niemand interesseertquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die koosvogels humor van je trekt volle zalen buite Duindorp wil je zeggen
Of pa en ma gaan snel weg van die intocht voordat de kindjes het doorhebben en pa en ma gaan elders naar de intocht. Als we daarmee vanaf volgend jaar van dit gezeik af zijn dan mag de meerderheid best nu even een vuist maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je wil een soort massale uitjouwpartij bij een intocht.
Weet je hoe kleine kinderen werken? Die gaan massaal rennen naar ma en pa in tranen. Dat is blijkbaar wat je wil zien. Want ja, blauwe piet is terrorisme.
Dus...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of pa en ma gaan snel weg van die intocht voordat de kindjes het doorhebben en pa en ma gaan elders naar de intocht. Als we daarmee vanaf volgend jaar van dit gezeik af zijn dan mag de meerderheid best nu even een vuist maken.
Gario heeft het hier in elk geval over "25% van de pieten" (21:30). En in de Raadsbrief van 10 oktober spreekt Van der Laan over "een substantieel deel, bijvoorbeeld een kwart van de Pieten".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het opgevat moet worden. Misschien zijn alle Pieten die meelopen vooroplopende pieten. En zijn er ook mensen die zichzelf geschminkt hebben als Piet.
Als ervaren schminker weet ik dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Blauw is ook vrij onherkenbaar anders. Evenals donkergroen.

Is die "Ma" in jouw nickname een afkorting van Martin?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
geloof je dit nou zelf als je het post nee toch
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is die "Ma" in jouw nickname een afkorting van Martin?
[ afbeelding ]
En als de kinderen weg zijn dan stampen we met z'n allen die roet-Pieten in elkaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of pa en ma gaan snel weg van die intocht voordat de kindjes het doorhebben en pa en ma gaan elders naar de intocht. Als we daarmee vanaf volgend jaar van dit gezeik af zijn dan mag de meerderheid best nu even een vuist maken.
Zonder de leestekens ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even snel die kinderen wegbrengen voor ze het door hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goed herkend jongen. Daar gaat mijn argument.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:12 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Mata, dit ben jij toch?
Op die andere foto staat hij ook. Ik vind dit hele zwarte maar lelijk. Zo'n onderbelicht idee krijg ik erbij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:12 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Mata, dit ben jij toch?
Ik vond die joker en sneeuwwitje nog best geil eigenlijkquote:
Had je lenzen of zijn je ogen zo fel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed herkend jongen. Daar gaat mijn argument.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Had je lenzen of zijn je ogen zo fel?
Voor de afdeling domme vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Had je lenzen of zijn je ogen zo fel?
grappig hoor moet ik nu nazi plaatjes posten omdat je leraar duits bent ofzo blijf lachen met julliequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |