hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Had je lenzen of zijn je ogen zo fel?
Nazi-plaatjes zou ik niet doen, anders krijg je al die negens op je dak dat je aan het politicidingessen bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
grappig hoor moet ik nu nazi plaatjes posten omdat je leraar duits bent ofzo blijf lachen met jullie
kunstquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hij weer met zijn duindorp ik zou vollere zalen trekken dan dat dooie ijshockey van jou wat niemand interesseert
Het is duidelijk dat jij niet bij de commando's of bij een speciale politie-eenheid hebt gezeten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Blauw is ook vrij onherkenbaar anders. Evenals donkergroen.
Het ligt vooral ook aan de dikte van de laag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet bij de commando's of bij een speciale politie-eenheid hebt gezeten.
Nee, maar we kunnen wel op een ludieke manier revanche nemen bij de Suri's hun Kwakoe Festival of hoe dat ook heet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als de kinderen weg zijn dan stampen we met z'n allen die roet-Pieten in elkaar.
Als je dit meent ben je ver heen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen wel op een ludieke manier revanche nemen bij de Suri's hun Kwakoe Festival of hoe dat ook heet.![]()
Gewoon een brandend kruis in de tuin van de Surinaamse ambassade planten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen wel op een ludieke manier revanche nemen bij de Suri's hun Kwakoe Festival of hoe dat ook heet.![]()
Ik zou zoiets niet doen maar ik kan me voorstellen dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je dit meent ben je ver heen.
http://www.ggznederland.nl/
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
nou ik heb wel eens zwarte commando's gezien maar die waren dat van zichzelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet bij de commando's of bij een speciale politie-eenheid hebt gezeten.
je weet niet wat je zegt man je mag hopen dat de politie niet mee leest hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon een brandend kruis in de tuin van de Surinaamse ambassade planten.
Dat zal ze leren, die ZP-haters.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je weet niet wat je zegt man je mag hopen dat de politie niet mee leest hier
Knappe politieagent hier die Nederlands kan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je weet niet wat je zegt man je mag hopen dat de politie niet mee leest hier
Ach gossie, krijgen we dit weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou zoiets niet doen maar ik kan me voorstellen dat het gaat gebeuren.
Zolang er geen Uggs uitgedeeld worden voor bijna gratiesj zie ik den luie Nederlandert zich niet als een oprecht gefrustreerde Turk op Taksim gedragen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach gossie, krijgen we dit weer.
Geweld tegen meerderheden is ok?quote:Van die walgelijke heimelijke goedkeuringen van geweld tegen minderheden. Wees dan niet zo laf en zeg eerlijk wat je denkt.
hey koosvogels laat je vrijwillig opsluiten want je radicaliseert per minuut ongelofelijk debiel dat je bentquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als de kinderen weg zijn dan stampen we met z'n allen die roet-Pieten in elkaar.
Mooi.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang er geen Uggs uitgedeeld worden voor bijna gratiesj zie ik den luie Nederlandert zich niet als een oprecht gefrustreerde Turk op Taksim gedragen...
Helaas, zou ik willen zeggen.
Jullie hebben echt moeite met het verschil tussen bruin en zwart. Bij zwart herken je minder de vorm van het gezicht, je ziet namelijk veel minder de details.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik heb wel eens zwarte commando's gezien maar die waren dat van zichzelf
die zou ik gewoon kunnen herkennen
Uh-huh.quote:
Bij een dikke laag blauw ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jullie hebben echt moeite met het verschil tussen bruin en zwart. Bij zwart herken je minder de vorm van het gezicht, je ziet namelijk veel minder de details.
DG had beter zijn oproep tot hem gericht. Volgens mij is zijn voorstel heel wat radicaler dan mijn ludieke opmerking.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hey koosvogels laat je vrijwillig opsluiten want je radicaliseert per minuut ongelofelijk debiel dat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |