abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146151886
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

:')

Daar gaat je natuurlijk om, hoe interessant het is voor de kinderen.
Krijgt Blauwe Piet de goedkeuring van een sceptische peuter? Dat is natuurlijk de vraag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146151935
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef De_Guidance het volgende:
Met zijn allen op de persoon hoeft niet. Zo gaat hij denken dat hij gelijk heeft en we hem stangen.
Lijkt mij een legitieme vraag. Als jij denkt dat Pieten met een kleurtje minder interessant zijn voor peuters, dan snap je weinig van kinderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146152016
Commercieel gezien ook interessant. Er gaat een hele nieuwe Pietenwereld open. Koopman + dominee.
Nieuwe tekenfilmseries, nieuwe films.

Ik zie het probleem niet.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:37:25 #229
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_146152032
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Krijgt Blauwe Piet de goedkeuring van een sceptische peuter? Dat is natuurlijk de vraag.
hoe kan je dat nou uitleggen aan een kind een mens met een blauwe huidskleur dat is gewoon ziek rot op met die onzin
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_146152139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik reageerde op deze stelling van jou:

[..]

Wat dus complete onzin is. Niemand geeft een neuk en in 30 jaar is er nauwelijks iets veranderd.
Ik vind dat je je dom gedraagt in deze discussie. Al moet ik eerlijk zijn, ik ken je niet, weet dus niet of je dom bent.

Het is een feit, Amsterdam zet 25% Roet Pieten in. En aangezien Amsterdam de grootste stad van het land is. Een teken aan de wand. Het is goed mogelijk dat Piet zwart blijft. Maar het is natuurlijk een beweging die langzaam gaat, en voorlopig staan de anti-pieten voor. Langzaamaan komt er verandering. Het gaat niet snel, zoals jij aantoont, maar Zwarte Piet verliest terrein.

Ik denk ook dat het helemaal niet zo belangrijk is wat Schubbekutteveen of Aalten doet. Aalten met één blank Pietje. Wat moet die zich trouwens lullig voelen, komt hij waarschijnlijk uit Aalten, is hij ook nog het enige blanke Pietje.

Echt belangrijk is hoe de media het oppakken, de landelijke Sinterklaasintocht, daar kijken de kinderen naar, of wat het Sinterklaasjournaal doet. Dat heeft invloed in heel het land.
pi_146152158
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef De_Guidance het volgende:
Commercieel gezien ook interessant. Er gaat een hele nieuwe Pietenwereld open. Koopman + dominee.
Nieuwe tekenfilmseries, nieuwe films.

Ik zie het probleem niet.
Nieuw is niet altijd beter. Dan kan je alle oude series en films bij het groot vuil zetten.
pi_146152167
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]

je denkt zeker dat je grappig bent ofzo maar dat is niet zo en ik ben geen duindorper

kijk dit eens dit is zeker koosvogels

[ afbeelding ]
Gelukkig kan de politie voor die tijd eventjes een praatje maken met dit knulletje. Ik raad niemand aan om zoiets te proberen, er zijn nogal veel mensen in de buurt die dat niet op prijs stellen en die wel eens gebruik zouden kunnen maken van het burgerarrest.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146152191
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vind dat je je dom gedraagt in deze discussie. Al moet ik eerlijk zijn, ik ken je niet, weet dus niet of je dom bent.

Het is een feit, Amsterdam zet 25% Roet Pieten in. En aangezien Amsterdam de grootste stad van het land is. Een teken aan de wand. Het is goed mogelijk dat Piet zwart blijft. Maar het is natuurlijk een beweging die langzaam gaat, en voorlopig staan de anti-pieten voor. Langzaamaan komt er verandering. Het gaat niet snel, zoals jij aantoont, maar Zwarte Piet verliest terrein.

Ik denk ook dat het helemaal niet zo belangrijk is wat Schubbekutteveen of Aalten doet. Aalten met één blank Pietje. Wat moet die zich trouwens lullig voelen, komt hij waarschijnlijk uit Aalten, is hij ook nog het enige blanke Pietje.

Echt belangrijk is hoe de media het oppakken, de landelijke Sinterklaasintocht, daar kijken de kinderen naar, of wat het Sinterklaasjournaal doet. Dat heeft invloed in heel het land.
Leer eerst maar eens hoe statistiek werkt voordat je mij dom noemt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:42:48 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146152217
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat het in de politiek natuurlijk niet 100% zeker is. Het zal niet de eerste keer zijn dat er gedraaid wordt.

Maar dat Amsterdam nu al 25% Roet Pieten inzet, is toch een teken aan de wand.
25% van de vooroolopende pieten is niet 25% van de pieten

logischerwijs lopen er in het midden meer en loopt er nog een troepje achteraan

knievalletje voor de buhne maar Gario is kennelijk in zijn nopjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146152262
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:19 schreef Specularium het volgende:

[..]
iets met 5 dorpen/stadjes die niet-traditioneel de intocht doen (BvL)
Ik hoop nu wel dat die dorpen en steden eerlijk zijn. Niet van te voren doen alsof er niets aan de hand is en gewoon eerlijk mensen inlichten dat de optocht van dorp X of stadje Y niet-traditioneel is. Laat de burgers maar kiezen. Het dichtsbijzijnde dorp of stadje is nooit ver weg. Hoe mooi zou het zijn als straks bij de intocht in Amsterdam bijna niemand langs de kant staat terwijl het in omliggende dorpen hartstikke druk is? w/
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146152322
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

25% van de vooroolopende pieten is niet 25% van de pieten

logischerwijs lopen er in het midden meer en loopt er nog een troepje achteraan

knievalletje voor de buhne maar Gario is kennelijk in zijn nopjes
Ik weet ook niet precies hoe het opgevat moet worden. Misschien zijn alle Pieten die meelopen vooroplopende pieten. En zijn er ook mensen die zichzelf geschminkt hebben als Piet.

Amsterdam is al langer bezig met aanpassingen, het kruis op de mijter zijn drie kruizen geworden. En naast het paard van Sinterklaas loopt een blanke 'Spaanse edelman'.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:47:14 #237
168304 Mani89
pi_146152346
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig kan de politie voor die tijd eventjes een praatje maken met dit knulletje. Ik raad niemand aan om zoiets te proberen, er zijn nogal veel mensen in de buurt die dat niet op prijs stellen en die wel eens gebruik zouden kunnen maken van het burgerarrest.
ik ken zoiezo wel mensen ook via zwarte pieten facebook die gaan patrouilleren bij de intocht als er ook maar iets raars gebeurd gaan daar rare dingen gebeuren
pi_146152359
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik hoop nu wel dat die dorpen en steden eerlijk zijn. Niet van te voren doen alsof er niets aan de hand is en gewoon eerlijk mensen inlichten dat de optocht van dorp X of stadje Y niet-traditioneel is. Laat de burgers maar kiezen. Het dichtsbijzijnde dorp of stadje is nooit ver weg. Hoe mooi zou het zijn als straks bij de intocht in Amsterdam bijna niemand langs de kant staat terwijl het in omliggende dorpen hartstikke druk is? w/

Oranje boven.
pi_146152388
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:

[..]

ik ken zoiezo wel mensen ook via zwarte pieten facebook die gaan patrouilleren bij de intocht als er ook maar iets raars gebeurd gaan daar rare dingen gebeuren
Het is dat ik het de kinderen niet gun, want die figuren gun ik al heel lang het einde van het feest en dan moeten ze het vooral doen.
pi_146152434
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Groningen was vorig jaar een dieptepunt. Bewapende Pieten met kogelvrije vesten.

http://www.geenstijl.nl/m(...)n_met_vesten_ti.html
pi_146152463
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Groningen was vorig jaar een dieptepunt. Bewapende Pieten met kogelvrije vesten.

Was ook nergens voor nodig.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:51:51 #242
168304 Mani89
pi_146152484
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is dat ik het de kinderen niet gun, want die figuren gun ik al heel lang het einde van het feest en dan moeten ze het vooral doen.
inderdaad als mensen gaan rellen door bakken water over zwarte pieten te gooien is het gewoon afgelopen met die anti pieten brigade we gooien ze in de gracht
pi_146152548
Zo is het Mani, zo is het.
pi_146152570
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

inderdaad als mensen gaan rellen door bakken water over zwarte pieten te gooien is het gewoon afgelopen met die anti pieten brigade we gooien ze in de gracht
Waar willen ze dit doen ?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:57:36 #245
168304 Mani89
pi_146152647
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar willen ze dit doen ?
weet niet waar die facebook gebruiker vandaan komt die dat wil doen maar als het koosvogels is kan fok toch zijn ip checken
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:59:36 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146152693
koos heeft daar geen tijd voor, bovendien kun je veel over hem zeggen maar hij is geen tokkie89
pi_146152704
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Was ook nergens voor nodig.
Je weet toch niet welke bedreigingen ze binnen hebben gekregen.
pi_146152714
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Begrijp jij dat een zwartgeschminkte Piet veel onherkenbaarder is dan een gele, blauwe, groene of rode, zodat bij een Sinterklaasviering ook de buurman, de moeder en "oom Theo die helaas er niet bij kon zijn omdat hij op 5 december moest overwerken" de rol van de vrolijke kindervriend kan vormgeven?
Bluesdude?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:00:29 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146152715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

niets gebeurt natuurlijk ...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:00:39 #250
168304 Mani89
pi_146152722
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:59 schreef sp3c het volgende:
koos heeft daar geen tijd voor, bovendien kun je veel over hem zeggen maar hij is geen tokkie89
ok grappig sp3culaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')