abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146151525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die felheid hoort bij een openbaar forum.Bij de middenstandsvereniging van mijn werk was er nooit discussie en blijft alles zoals het altijd al was. En op de 2 scholen waar mijn moeder werkzaam was, was het ook geen discussie. Daar verandert ook niets en komen op beide scholen 2 leraren weer verkleed langs.
Oké gefeliciteerd.

Wat maakt het verder uit?
pi_146151528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wil je een filmpje?
Ja :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146151536
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ga huilen om gekleurde pieten man. :')
Niet zo overdrijven mattie. Ik wil gewoon niet dat een kleine terroriserende minderheid het feestje verpest voor onze kindjes.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146151550
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alvast bedankt namens m'n nichtje van 4. Zij zal het vast een feest vinden als Sint en Piet worden uitgejoeld door een boze menigte.
Volgens sommigen mogen de kindertraantjes rijkelijk vloeien.

Dit is immers een belangrijke kwestie.
pi_146151552
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik ben over de troll-fase heen en ik zie weer hoe kinderachtig het is.
Wat wel het mooie aan deze discussie is dat de ware aard van veel mensen naar boven komt.
pi_146151555
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja :@
Viespeuk.
pi_146151573
Serieus, als er een kind gaat huilen omdat mensen gaan vechten om Zwarte Piet hebben we ons bestaansrecht als mensheid verloren.
pi_146151595
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Oké gefeliciteerd.

Wat maakt het verder uit?
Niets, ik geef aan dat deze felle discussie alleen op openbare fora word gevoerd. Niets om je tot wanhoop te laten drijven. Buiten fora en de media is er nauwelijks discussie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146151603
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij bent de 1e waar ik je even de cijfers ga verduidelijken.
In minder dan 2% van de gemeentes zullen er alleen zwarte pieten te zien zijn. In die andere 4 gemeentes zullen er naast voornamelijk zwarte pieten ook pieten met een ander kleurtje zijn. In geen enkele gemeente zullen de zwarte pieten in de minderheid zijn.

En dat al na ruim 30 jaar discussie.
Ik zal het je ook verduidelijken, want lezen kan je blijkbaar niet.

A. Ik zeg toch dat de meerderheid van de mensen het feest willen vieren zoals het is.
B. Zoals het er nu naar uitziet heeft de grootste stad van Nederland over enkele jaren alleen maar Roet Pieten bij de optocht.
pi_146151610
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven mattie. Ik wil gewoon niet dat een kleine terroriserende minderheid het feestje verpest voor onze kindjes.
Je wil een soort massale uitjouwpartij bij een intocht.

Weet je hoe kleine kinderen werken? Die gaan massaal rennen naar ma en pa in tranen. Dat is blijkbaar wat je wil zien. Want ja, blauwe piet is terrorisme.
pi_146151623
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niets, ik geef aan dat deze felle discussie alleen op openbare fora word gevoerd. Niets om je tot wanhoop te laten drijven. Buiten fora en de media is er nauwelijks discussie.
Ik praat er gewoon niet meer over met veel van mijn autochtone vrienden. De rationelen zijn echt in de minderheid. Vorig jaar kregen we bijna ruzie erdoor. :)

De felheid bij sommigen is onvoorstelbaar.
pi_146151630
quote:

[..]

Gast, het gaat helemaal niet om de kinderen. Die interesseert het namelijk geen ene reet als er naast Zwarte Piet ook een blauwe of rode Piet meeloopt tijdens de intocht.

Het zijn de volwassenen die daar aanstoot aan nemen, niet de kinderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146151646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zal het je ook verduidelijken, want lezen kan je blijkbaar niet.

A. Ik zeg toch dat de meerderheid van de mensen het feest willen vieren zoals het is.
B. Zoals het er nu naar uitziet heeft de grootste stad van Nederland over enkele jaren alleen maar Roet Pieten bij de optocht.
Hou dan alsjeblieft op met triomfantelijk te gaan juichen op jouw 'overwinning' Amsterdam.
pi_146151662
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alvast bedankt namens m'n nichtje van 4. Zij zal het vast een feest vinden als Sint en Piet worden uitgejoeld door een boze menigte.
Mijn neefje van 2 zal daarentegen een leuker Sinterklaasfeest krijgen ontdaan van al dat gezeik. *O*
#NoDAPL
pi_146151678
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In minder dan 2% van de gemeentes zullen er alleen zwarte pieten te zien zijn.

Waarschijnlijk bedoel je 98% van de gemeenten. Of 2% van de gemeenten met alleen gekleurde Pieten.
pi_146151681
Ik heb een nichtje van 1,5. Die moet al huilen als iemand te hard op deur klopt ofzo.
pi_146151694
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoel je 98% van de gemeenten. Of 2% van de gemeenten met alleen gekleurde Pieten.
Uiteraard.
pi_146151698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mijn neefje van 2 zal daarentegen een leuker Sinterklaasfeest krijgen ontdaan van al dat gezeik. *O*
De discussie verstomt niet meer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146151702
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gast, het gaat helemaal niet om de kinderen. Die interesseert het namelijk geen ene reet als er naast Zwarte Piet ook een blauwe of rode Piet meeloopt tijdens de intocht.

Het zijn de volwassenen die daar aanstoot aan nemen, niet de kinderen.
De kinderen zullen er inderdaad geen aanstoot aan nemen, de vraag is of het voor de kinderen net zo interessant is als enkel Zwarte Piet.
#NoDAPL
pi_146151710
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hou dan alsjeblieft op met triomfantelijk te gaan juichen op jouw 'overwinning' Amsterdam.
Domme eikel, ik heb zelfs meerdere keren gezegd dat ik vind dat een Zwarte Piet het mooiste is. Dat de anti-pieten niet zo'n ophef moeten maken.
pi_146151732
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Leuk man. Een beladen feest.

Als eenmaal grof geweld is gebruikt, zal de rust omtrent dit feest nooit meer terugkeren. Daar moet je dan ook niet op hopen.
pi_146151749
quote:

[..]

Daarom fanatiek willen politiseren. Weet je tenminste zeker dat het verpest wordt...
pi_146151757
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De kinderen zullen er inderdaad geen aanstoot aan nemen, de vraag is of het voor de kinderen net zo interessant is als enkel Zwarte Piet.
:')

Daar gaat je natuurlijk om, hoe interessant het is voor de kinderen.
pi_146151821
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Domme eikel, ik heb zelfs meerdere keren gezegd dat ik vind dat een Zwarte Piet het mooiste is. Dat de anti-pieten niet zo'n ophef moeten maken.
Ik reageerde op deze stelling van jou:
quote:
Maar dat Amsterdam nu al 25% Roet Pieten inzet, is toch een teken aan de wand.
Wat dus complete onzin is. Niemand geeft een neuk en in 30 jaar is er nauwelijks iets veranderd.
pi_146151872
Met zijn allen op de persoon hoeft niet. Zo gaat hij denken dat hij gelijk heeft en we hem stangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')