SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ja heb al a4tje vol met mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef JanCees het volgende:
inso heb je al nagedacht over de TT van toppa 5k
ik zit te twijfelen over bijbelse tekst of vieze kaap met troll ttquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb al a4tje vol met mogelijkheden
leven krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:27 schreef JanCees het volgende:
Waar is iedereen op zo'n belangrijke dag voor deze reeks
over 2 maanden pas maar kan ik even vooruit werken dat ik niet achterlijk achter loopquote:
beter toch hoef je je niet zo erg te vervelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 2 maanden pas maar kan ik even vooruit werken dat ik niet achterlijk achter loop
wat danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:43 schreef JanCees het volgende:
ik heb me lelijk vergist over the knights sword
Gvd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet 2 iron bars hebben maar daar heb je 15 smithing voor nodig
Buiten het feit dat het in runescape in feite nog een stuk nuttelozer is en niets meer dan een tijddodende grind voor het grootste gedeelte.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit gewoon hetzelfde principe als in WoW-professions?
je hebt die levels nodig voor quests hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het in runescape in feite nog een stuk nuttelozer is en niets meer dan een tijddodende grind voor het grootste gedeelte.
weet ik tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt die levels nodig voor quests hoor
jup maandag en dinsdag lesvrije dagen en morgen naar psychquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En gister begonnen? Die basisscholen van tegenwoordig
TheWeekndquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:32 schreef Fylax het volgende:
j
[..]
ja snapje want wietkend lijkt op weekend
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
die ook haar laatst gezien op fok is 00:14 en k stuurde om 19:00 een dm ;sss
jezus dudequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
die ook haar laatst gezien op fok is 00:14 en k stuurde om 19:00 een dm ;sss
nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt wel veul FOK! chickies of wa
neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft tjacka al op een knol gezeten
neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
dacht dat ie nog wel regelmatig op fok is
Nee die ander en die ene van jou fuxtr ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iseestars
[..]
Jawel, wel een hele lieve
Oh je bedoelt "Paxcon"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee die ander en die ene van jou fuxtr ofzo
Hoe oud is zij?quote:
Je doet het vast goedquote:
Jouw aandachtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar zinspeel jij nou continu op dan
welke wijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond een soort Probleemwijken op RTL 4topshow
Wat dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
heb er al een tv topicque voor je gemaaktquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Toto69 het volgende:
nicequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb er al een tv topicque voor je gemaakt
Ooh, klinkt wel als vermakelijke tvquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rondkomen in de schilderswijk, 20.30 RTL 4
komt dichtbij jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
pff krijg zenuwen voor topic 5k ;s
huh is dat een nieuw accountquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
JC en ik zijn nu aan het JUICHEN
hihihiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
pff krijg zenuwen voor topic 5k ;s
is pure die ik gemaakt hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
huh is dat een nieuw account
dacht dat je je naam had veranderd
Ik ga kijken of ik je kan spottenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik fiets daar meermaals per week doorheen. Wellicht sta ik wel nietsvermoedend op camera![]()
DWDD is een kijkcijfer kanon.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
Ah, de Nederlandse tv wordt nog meer verpauperd dus
Niks mis met DWDD verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DWDD is een kijkcijfer kanon.
Dat is dus onmogelijk
nee maar als we het dan over de kwaliteit van de tv hebben kan het niet verder zakken dan datquote:
ja weet ik daarom. goed bezig iig. zeker money overgetrade of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet member zijn voor oude rs man :S
jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja weet ik daarom. goed bezig iig. zeker money overgetrade of niet
Ik heb een kleine rolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rondkomen in de schilderswijk, 20.30 RTL 4
DWDD is heel wat meer kwaliteit dan heel RTL 5 en SBS6 bij elkaarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar als we het dan over de kwaliteit van de tv hebben kan het niet verder zakken dan dat
Niet echtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD is heel wat meer kwaliteit dan heel RTL 5 en SBS6 bij elkaar
Dus jij kijkt liever naar real-life soaps over Barbie dan naar een actualiteitenprogramma?quote:
dwddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD is heel wat meer kwaliteit dan heel RTL 5 en SBS6 bij elkaar
Ik kan DWDD nauwelijks actualiteitenprogramma noemenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij kijkt liever naar real-life soaps over Barbie dan naar een actualiteitenprogramma?
gewoon naar zybez om iets te kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben wel luie speler man zonder GE is echt lastig allemaal
Het heeft heel wat meer inhoud dan het gemiddelde tv programma op dit moment in ieder geval.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan DWDD nauwelijks actualiteitenprogramma noemen
ben ironman nu hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon naar zybez om iets te kopen
Een van de weinige topprogrammas van de laatste jaren op nederlandse tv is hokjesmanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft heel wat meer inhoud dan het gemiddelde tv programma op dit moment in ieder geval.
Echt actualiteit zoals P&W vroeger is het niet nee
RIP NOVA, 110% anti Nieuwsuurquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft heel wat meer inhoud dan het gemiddelde tv programma op dit moment in ieder geval.
Echt actualiteit zoals P&W vroeger is het niet nee
Hèhèquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef je bewust zo'n inkoppertje weg komt hij met zoiets. Sjongejonge.
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de weinige topprogrammas van de laatste jaren op nederlandse tv is hokjesman
quitclaim?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hèhè
Maar srs. Ze vragen me of ik er zou willen wonen. Later namen ze contact op en moest dingetje tekenen dat ze mochten uitzenden dus zit er vast in. Weet niet of nu al
ELLLLERRRRRRRRquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RIP NOVA, 110% anti Nieuwsuur
omg geweldiigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hèhè
Maar srs. Ze vragen me of ik er zou willen wonen. Later namen ze contact op en moest dingetje tekenen dat ze mochten uitzenden dus zit er vast in. Weet niet of nu al
Oh dat is wel grappig. Na VI is je cameravrees toch wel over.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hèhè
Halololololquote:
die van vorige week was wel lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Hokjesman is echt tof
Maar ik vraag me af hoeveel mensen dat hier bijv kijken
Over katholieken was dat he? DIe moet ik nog terugkijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die van vorige week was wel lachen
Als ik camera zie ben ik niet meer te houdenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat is wel grappig. Na VI is je cameravrees toch wel over.
[..]
Halolololol
ja was echt grappig om te zien van de katholieken veel herkenning ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over katholieken was dat he? DIe moet ik nog terugkijken.
Heb je die van Dierenvrienden ook gezien?
http://www.vpro.nl/speel.program.17330650.htmlquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die van vorige week was wel lachen
Sowieso soms zulke bizarre dingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was echt grappig om te zien van de katholieken veel herkenning ook
nee niet gezien
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/speel.program.17330650.html
ik zie dat ze de beste aflevering al gemaakt hebben
ja had die gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso soms zulke bizarre dingen.
Je moet die van amelanders ook kijken, daar gingen ze ook in op dat idiote sinterklaas vieren daar
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien auditie doen voor brugklas
Fox Sportsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Hokjesman altijd terug op een saaie middag. Mijn tv staat altijd op kanaal 421. Geen afstandsbediening en geen zin om te zappen
Ze hebben toch ook andere rollen. Misschien als gymleraar stagair en dat alle chicks verliefd op me wordenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook andere rollen. Misschien als gymleraar stagair en dat alle chicks verliefd op me worden
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je verdacht wordt van een vergrijp aan een van de leerlingen zeker
Dat jij gelijk weer deze kant op denkt :$quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je verdacht wordt van een vergrijp aan een van de leerlingen zeker
Als leraar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien auditie doen voor brugklas
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij gelijk weer deze kant op denkt :$
Elan weet het wel.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij gelijk weer deze kant op denkt :$
Elan weet het wel.
niet haten plsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
"Bij deze grot hebben we staan bidden voor lange Wiel, en lange Wiel loopt weer"
Katholieken
Dan ben je niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
JC misschien moeten we ons beloofde land naar limburg bijstellen
kijk hokjesman gelijk je bent omquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je niet meer serieus te nemen.
en Hollands Kroon danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
JC misschien moeten we ons beloofde land naar limburg bijstellen
ik kan ze beide niet verstaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
en Hollands Kroon dan
limburgers kan ik niet verstaan
Wel met rookworst en jus he. Als een echte Hollandse burgertrut betaamtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pff wat een dag
moet nu echt boerenkool gaan halen anders ben ik te laat
geen fatsoenlijk te vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met rookworst en jus he. Als een echte Hollandse burgertrut betaamt
Met zuurkool is het lekkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
en vind niet zo heel lekker rookworst
Dat heet kale toch bij jullie?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pff wat een dag
moet nu echt boerenkool gaan halen anders ben ik te laat
correctquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heet kale toch bij jullie?
Keel volgens mijquote:
Dat is hem niet.quote:
Je bedoelt die dingen waarbij je een paar dagen het ziekenhuis in moet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Die geneesmiddelenonderzoeken kan je echt dik geld mee verdienen zeg tering
Jammer dat ik medicijnen gebruik
Dat wordt een Fylax ttquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
Ik heb goede hoop dat #5000 vandaag behaald wordt
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt die dingen waarbij je een paar dagen het ziekenhuis in moet?
wtf ik moet dat doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.
Kreeg net mailtjes ervan binnen. Opname van 18 dagen krijg je 3000 euro voor
Ik zou het toch niet doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.
Jij wordt ook niet aangenomen. Gezonde mensen zonder medicijngebruik vragen ze vaakquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf ik moet dat doen
zo hoppa 3 kop
Veel geld, maar wel groot risico.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CHDRquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef JanCees het volgende:
ik gebruik geen medicijnen waar kan ik me opgeven
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel geld, maar wel groot risico.
Heb die dingen ook wel eens bekeken, maar toch niet gedaan.
Wel 1 korte, moest ik drankje voor nemen. Ik werd kkziek van dat drankje
doei xxquote:
Chill toch.Je kan daar ook gewoon studeren, beetje lezen, beetje gamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef JanCees het volgende:
Zo is de vergoeding opgebouwd
Je totale vergoeding voor het meedoen aan een onderzoek bestaat uit twee delen: een dagvergoeding en de reiskostenvergoeding. Een dagvergoeding varieert van ¤ 100,- tot ¤ 190,- per dag. Hoe intensief een dag is, bepaalt de hoogte van de vergoeding. Voor een drukke dag (met veel tests en onderzoeken) krijg je een hogere vergoeding dan voor een rustige dag (met veel vrije tijd). De reiskostenvergoeding is ¤ 0,19 per kilometer. Per enkele reis krijg je maximaal 125 kilometer vergoed. De reiskosten voor het informatiegesprek zijn voor eigen kosten, deze vergoeding gaat in vanaf het moment dat u komt voor de medische keuring.
Gezellig samen masturberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Alleen beetje jammer dat je er vaak met z`n alle in 1 ruimte slaapt in een ziekenhuisbed ipv eigen kamer
Met mensen op een kamer slapen
Goede plek om te hosselen tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Alleen beetje jammer dat je er vaak met z`n alle in 1 ruimte slaapt in een ziekenhuisbed ipv eigen kamer
Met mensen op een kamer slapen
of je wordt goed ziekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill toch.Je kan daar ook gewoon studeren, beetje lezen, beetje gamen.
Af en toe onderzoekje
Dat wel jaquote:
Je wordt uitgebreid medisch gekeurd he voor je mee mag doen.quote:
het blijven experimentele medicijnen natuurlijk. altijd een risicoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt uitgebreid medisch gekeurd he voor je mee mag doen.
Niet voor niets zoveel vergoeding hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
het blijven experimentele medicijnen natuurlijk. altijd een risico
Is nu al de tweede keer dat je erover begint, je bent wel heel geïnteresseerd he? Je kan hem zelf ook klaarmaken hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij gedaan he. Met 2happy en fokkie
ohquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor niets zoveel vergoeding he
Maar als je dat hebt gehd mag je geloof ik 3 of 6 maanden niet meer meedoen dus het is helaas geen leuk bijbaantje
Ik heb zoveel met Heppie gedaan tijdens onze drugsgevulde meets. Het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij gedaan he. Met 2happy en fokkie
Goed gevoel erover?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Nou, was met 25 minuten al klaar. Hopelijk goed gemaakt
hoe ging hetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Ja dat is altijd afvragen, of het juist goed is dat je eerder klaar bent of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Slechte ervaringen meequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afvragen, of het juist goed is dat je eerder klaar bent of niet
Dan vermoord mijn broertje me als ik dat meeneemquote:
RIP fikkiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vermoord mijn broertje me als ik dat meeneem
Ik wil ook boerenkool eten ofzo maar winterkorst wordt geboycot hier thuis dus ik zal wel weer iets met rijst moet bedenkenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook boerenkool eten ofzo maar winterkorst wordt geboycot hier thuis dus ik zal wel weer iets met rijst moet bedenken
Ga je opgeven voor een tv-quizquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
saai
Ik heb trouwens al meer dan 2000 punten op jetpunk.
RIP
Dan ga ik falen aangezien er teveel vakken zijn waarop ik niks weet.quote:
Je had tijdje geleden zo`n topografie quiz op nederland 1quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik falen aangezien er teveel vakken zijn waarop ik niks weet.
de stad inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inleverdag is geweest, dus vanavond niks te doen
Alsnog. Ik kan bijvoorbeeld geen stad aanwijzen voorbij Utrecht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had tijdje geleden zo`n topografie quiz op nederland 1
Ja, met wie? Ken niet heeeel veel mensen hier. En twee hebben al afgezegd omdat ze nacht moesten doorhalen voor deadlinequote:
Met Sofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, met wie? Ken niet heeeel veel mensen hier. En twee hebben al afgezegd omdat ze nacht moesten doorhalen voor deadline
ik ga met sof ook al naar porter morgenquote:
Één iemand kan al genoeg zijn voor een goede avond. Of laat ze nu slapen en pik ze rond 12 uur op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, met wie? Ken niet heeeel veel mensen hier. En twee hebben al afgezegd omdat ze nacht moesten doorhalen voor deadline
Je hebt toch wel één iemand waar je langs bij kunt gaan? En anders gewoon beginnen met Runescape. Als ik dit topic mag geloven is dat toch wel heel vet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oeh, misschien verveelt fera zich. Anders even klasgenoten optrommelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt toch wel één iemand waar je langs bij kunt gaan? En anders gewoon beginnen met Runescape. Als ik dit topic mag geloven is dat toch wel heel vet.
Mijn specialisme.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
Of gewoon niks doen, ook niks mis mee soms.
Wutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
En mijn hond heeft zojuist een heel brood opgegeten.
Wat een kutdag.
Ik had wel met je willen chillen hoor maar elke week naar Arnhem wordt me iets te gortigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oeh, misschien verveelt fera zich. Anders even klasgenoten optrommelen
Lekker man. 2 weken te etenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
3kg aardappelen en 1,5kg boerenkool
Nou ja zeg.quote:
Dat is wel veel, ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
3kg aardappelen en 1,5kg boerenkool
Ik vond minder aardappelen echt erg weinig lijken, maar 1,5kg boerenkool begon er toch wat lachwekkend uit te zien qua hoeveelheidquote:
En Arnhem-Utrecht is een beetje matig. Maar vanaf 14 december kan je nog tot half 3 vanuit utrecht aankomenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel met je willen chillen hoor maar elke week naar Arnhem wordt me iets te gortig
Leverworst? Ik ken wel spek en rookworst.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel veel, ja.
In Oost Nederland doet met ook leverworst en azijn door de stamppot boerenkool. :$
Of was dat nou andijvie? Ik ben het vergeten.
Het was in ieder geval ranzig.
Serieus? Dat is wel Chillquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Arnhem-Utrecht is een beetje matig. Maar vanaf 14 december kan je nog tot half 3 vanuit utrecht aankomen
Leverworstquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leverworst? Ik ken wel spek en rookworst.
Beter haal je dan gewoon door tot de 1e trein sochtends.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Arnhem-Utrecht is een beetje matig. Maar vanaf 14 december kan je nog tot half 3 vanuit utrecht aankomen
Vult wel goed maar dat komt echt wel je strot uit na paar dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou wel goedkoop eten zijn trouwens LR voor 2 weken
Ja beter ja, morgen terugkomen van porter robinson kan nog tricky worden ookquote:
Soms kom ik uit rotterdam en moet ik de volgende dag wel ergens vroeg heen. Maar dan moet ik om half 11 al treintje pakken. Gaat nu echt 12 uur wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter haal je dan gewoon door tot de 1e trein sochtends.
Ja, leverworst. Ik dacht ook dat ik het verkeerd had begrepen de eerste keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leverworst? Ik ken wel spek en rookworst.
Weet je wat kut is. Als je vanaf een concert in de bewoonde wereld de trein naar winterswijk/dtc moet halen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja beter ja, morgen terugkomen van porter robinson kan nog tricky worden ook
Azijn door de boerenkool ken ik wel ja. Leverworst nog nooit gezien/gehoordquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leverworst. Ik dacht ook dat ik het verkeerd had begrepen de eerste keer.
Maar heb het klaargemaakt voor een fokster die bij mij was. Niet mijn ding.
Ken je ook de zilveruitjes door de macaroni? Schijnt ook iets oosters te zijn.
Ja dat had ik dus met Zutphen, ook zoietsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je wat kut is. Als je vanaf een concert in de bewoonde wereld de trein naar winterswijk/dtc moet halen.
Toen ik op m'n 14e altijd ging gek doen op enter shikari pubermuziek in eindje of amsterdam altijd net voor t einde weg moeten om die trinna te moeten halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus met Zutphen, ook zoiets. Arnhem is al behoorlijke verbetering
Bedoel je niet baklever? Leverworst is echt niet iets 'Oosters' omdat één iemand dat wil, natuurijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leverworst. Ik dacht ook dat ik het verkeerd had begrepen de eerste keer.
Maar heb het klaargemaakt voor een fokster die bij mij was. Niet mijn ding.
Ken je ook de zilveruitjes door de macaroni? Schijnt ook iets oosters te zijn.
Een trinnaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik op m'n 14e altijd ging gek doen op enter shikari pubermuziek in eindje of amsterdam altijd net voor t einde weg moeten om die trinna te moeten halen
en dan nog 9 van de 10 keer te laat zijn en ergens stranden![]()
De azijn maakte het wel lekkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Azijn door de boerenkool ken ik wel ja. Leverworst nog nooit gezien/gehoord
Nee, leverworst er doorheen prakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je niet baklever? Leverworst is echt niet iets 'Oosters' omdat één iemand dat wil, natuurijk.
En nee, dat ken ik ook niet. Maar dat zegt ook niet veel.
Dat lijkt mij een partij smerigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, leverworst er doorheen prakken.
terechtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik op m'n 14e altijd ging gek doen op enter shikari pubermuziek in eindje of amsterdam altijd net voor t einde weg moeten om die trinna te moeten halen
en dan nog 9 van de 10 keer te laat zijn en ergens stranden![]()
ja leuk ik woonde daar precies 4 maanden van mn leven krijg je zulke fratsenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
terecht
provinciale die in de grote stad komen chillen
matige hapquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk ik woonde daar precies 4 maanden van mn leven krijg je zulke fratsen
Dat is, voorzover ik weet, niet typisch oosters.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De azijn maakte het wel lekkerder.
[..]
Nee, leverworst er doorheen prakken.
Wat voor neem je?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk wel dat het daar op neer gaat komen. Bedankt Typisch!
Ik vertrouw op jouw kennis van het oosten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is, voorzover ik weet, niet typisch oosters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |