Sowieso soms zulke bizarre dingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was echt grappig om te zien van de katholieken veel herkenning ook
nee niet gezien
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/speel.program.17330650.html
ik zie dat ze de beste aflevering al gemaakt hebben
ja had die gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso soms zulke bizarre dingen.
Je moet die van amelanders ook kijken, daar gingen ze ook in op dat idiote sinterklaas vieren daar
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien auditie doen voor brugklas
Fox Sportsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Hokjesman altijd terug op een saaie middag. Mijn tv staat altijd op kanaal 421. Geen afstandsbediening en geen zin om te zappen
Ze hebben toch ook andere rollen. Misschien als gymleraar stagair en dat alle chicks verliefd op me wordenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook andere rollen. Misschien als gymleraar stagair en dat alle chicks verliefd op me worden
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je verdacht wordt van een vergrijp aan een van de leerlingen zeker
Dat jij gelijk weer deze kant op denkt :$quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat je verdacht wordt van een vergrijp aan een van de leerlingen zeker
Als leraar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien auditie doen voor brugklas
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij gelijk weer deze kant op denkt :$
Elan weet het wel.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij gelijk weer deze kant op denkt :$
Elan weet het wel.
niet haten plsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
"Bij deze grot hebben we staan bidden voor lange Wiel, en lange Wiel loopt weer"
Katholieken
Dan ben je niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
JC misschien moeten we ons beloofde land naar limburg bijstellen
kijk hokjesman gelijk je bent omquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je niet meer serieus te nemen.
en Hollands Kroon danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
JC misschien moeten we ons beloofde land naar limburg bijstellen
ik kan ze beide niet verstaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
en Hollands Kroon dan
limburgers kan ik niet verstaan
Wel met rookworst en jus he. Als een echte Hollandse burgertrut betaamtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pff wat een dag
moet nu echt boerenkool gaan halen anders ben ik te laat
geen fatsoenlijk te vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met rookworst en jus he. Als een echte Hollandse burgertrut betaamt
Met zuurkool is het lekkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
en vind niet zo heel lekker rookworst
Dat heet kale toch bij jullie?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pff wat een dag
moet nu echt boerenkool gaan halen anders ben ik te laat
correctquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heet kale toch bij jullie?
Keel volgens mijquote:
Dat is hem niet.quote:
Je bedoelt die dingen waarbij je een paar dagen het ziekenhuis in moet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Die geneesmiddelenonderzoeken kan je echt dik geld mee verdienen zeg tering
Jammer dat ik medicijnen gebruik
Dat wordt een Fylax ttquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
Ik heb goede hoop dat #5000 vandaag behaald wordt
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt die dingen waarbij je een paar dagen het ziekenhuis in moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |