ik kan ze beide niet verstaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
en Hollands Kroon dan
limburgers kan ik niet verstaan
Wel met rookworst en jus he. Als een echte Hollandse burgertrut betaamtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pff wat een dag
moet nu echt boerenkool gaan halen anders ben ik te laat
geen fatsoenlijk te vindenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met rookworst en jus he. Als een echte Hollandse burgertrut betaamt
Met zuurkool is het lekkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
en vind niet zo heel lekker rookworst
Dat heet kale toch bij jullie?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
pff pff wat een dag
moet nu echt boerenkool gaan halen anders ben ik te laat
correctquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heet kale toch bij jullie?
Keel volgens mijquote:
Dat is hem niet.quote:
Je bedoelt die dingen waarbij je een paar dagen het ziekenhuis in moet?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Die geneesmiddelenonderzoeken kan je echt dik geld mee verdienen zeg tering
Jammer dat ik medicijnen gebruik
Dat wordt een Fylax ttquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
Ik heb goede hoop dat #5000 vandaag behaald wordt
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt die dingen waarbij je een paar dagen het ziekenhuis in moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |