nicequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb er al een tv topicque voor je gemaakt
Ooh, klinkt wel als vermakelijke tvquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rondkomen in de schilderswijk, 20.30 RTL 4
komt dichtbij jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
pff krijg zenuwen voor topic 5k ;s
huh is dat een nieuw accountquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
JC en ik zijn nu aan het JUICHEN
hihihiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
pff krijg zenuwen voor topic 5k ;s
is pure die ik gemaakt hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
huh is dat een nieuw account
dacht dat je je naam had veranderd
Ik ga kijken of ik je kan spottenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik fiets daar meermaals per week doorheen. Wellicht sta ik wel nietsvermoedend op camera![]()
DWDD is een kijkcijfer kanon.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
Ah, de Nederlandse tv wordt nog meer verpauperd dus
Niks mis met DWDD verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DWDD is een kijkcijfer kanon.
Dat is dus onmogelijk
nee maar als we het dan over de kwaliteit van de tv hebben kan het niet verder zakken dan datquote:
ja weet ik daarom. goed bezig iig. zeker money overgetrade of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet member zijn voor oude rs man :S
jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja weet ik daarom. goed bezig iig. zeker money overgetrade of niet
Ik heb een kleine rolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rondkomen in de schilderswijk, 20.30 RTL 4
DWDD is heel wat meer kwaliteit dan heel RTL 5 en SBS6 bij elkaarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar als we het dan over de kwaliteit van de tv hebben kan het niet verder zakken dan dat
Niet echtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD is heel wat meer kwaliteit dan heel RTL 5 en SBS6 bij elkaar
Dus jij kijkt liever naar real-life soaps over Barbie dan naar een actualiteitenprogramma?quote:
dwddquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD is heel wat meer kwaliteit dan heel RTL 5 en SBS6 bij elkaar
Ik kan DWDD nauwelijks actualiteitenprogramma noemenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij kijkt liever naar real-life soaps over Barbie dan naar een actualiteitenprogramma?
gewoon naar zybez om iets te kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben wel luie speler man zonder GE is echt lastig allemaal
Het heeft heel wat meer inhoud dan het gemiddelde tv programma op dit moment in ieder geval.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan DWDD nauwelijks actualiteitenprogramma noemen
ben ironman nu hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon naar zybez om iets te kopen
Een van de weinige topprogrammas van de laatste jaren op nederlandse tv is hokjesmanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft heel wat meer inhoud dan het gemiddelde tv programma op dit moment in ieder geval.
Echt actualiteit zoals P&W vroeger is het niet nee
RIP NOVA, 110% anti Nieuwsuurquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft heel wat meer inhoud dan het gemiddelde tv programma op dit moment in ieder geval.
Echt actualiteit zoals P&W vroeger is het niet nee
Hèhèquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef je bewust zo'n inkoppertje weg komt hij met zoiets. Sjongejonge.
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de weinige topprogrammas van de laatste jaren op nederlandse tv is hokjesman
quitclaim?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hèhè
Maar srs. Ze vragen me of ik er zou willen wonen. Later namen ze contact op en moest dingetje tekenen dat ze mochten uitzenden dus zit er vast in. Weet niet of nu al
ELLLLERRRRRRRRquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RIP NOVA, 110% anti Nieuwsuur
omg geweldiigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hèhè
Maar srs. Ze vragen me of ik er zou willen wonen. Later namen ze contact op en moest dingetje tekenen dat ze mochten uitzenden dus zit er vast in. Weet niet of nu al
Oh dat is wel grappig. Na VI is je cameravrees toch wel over.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hèhè
Halololololquote:
die van vorige week was wel lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Hokjesman is echt tof
Maar ik vraag me af hoeveel mensen dat hier bijv kijken
Over katholieken was dat he? DIe moet ik nog terugkijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die van vorige week was wel lachen
Als ik camera zie ben ik niet meer te houdenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat is wel grappig. Na VI is je cameravrees toch wel over.
[..]
Halolololol
ja was echt grappig om te zien van de katholieken veel herkenning ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over katholieken was dat he? DIe moet ik nog terugkijken.
Heb je die van Dierenvrienden ook gezien?
http://www.vpro.nl/speel.program.17330650.htmlquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die van vorige week was wel lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |