wtf ik moet dat doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.
Kreeg net mailtjes ervan binnen. Opname van 18 dagen krijg je 3000 euro voor
Ik zou het toch niet doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar weken vaak. Maar is vaak in zo`n huis met nog meer deelnemers. Maar heb je gewoon ook tv en internet en shitje.
Jij wordt ook niet aangenomen. Gezonde mensen zonder medicijngebruik vragen ze vaakquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf ik moet dat doen
zo hoppa 3 kop
Veel geld, maar wel groot risico.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CHDRquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef JanCees het volgende:
ik gebruik geen medicijnen waar kan ik me opgeven
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel geld, maar wel groot risico.
Heb die dingen ook wel eens bekeken, maar toch niet gedaan.
Wel 1 korte, moest ik drankje voor nemen. Ik werd kkziek van dat drankje
doei xxquote:
Chill toch.Je kan daar ook gewoon studeren, beetje lezen, beetje gamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:31 schreef JanCees het volgende:
Zo is de vergoeding opgebouwd
Je totale vergoeding voor het meedoen aan een onderzoek bestaat uit twee delen: een dagvergoeding en de reiskostenvergoeding. Een dagvergoeding varieert van ¤ 100,- tot ¤ 190,- per dag. Hoe intensief een dag is, bepaalt de hoogte van de vergoeding. Voor een drukke dag (met veel tests en onderzoeken) krijg je een hogere vergoeding dan voor een rustige dag (met veel vrije tijd). De reiskostenvergoeding is ¤ 0,19 per kilometer. Per enkele reis krijg je maximaal 125 kilometer vergoed. De reiskosten voor het informatiegesprek zijn voor eigen kosten, deze vergoeding gaat in vanaf het moment dat u komt voor de medische keuring.
Gezellig samen masturberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Alleen beetje jammer dat je er vaak met z`n alle in 1 ruimte slaapt in een ziekenhuisbed ipv eigen kamer
Met mensen op een kamer slapen
Goede plek om te hosselen tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Alleen beetje jammer dat je er vaak met z`n alle in 1 ruimte slaapt in een ziekenhuisbed ipv eigen kamer
Met mensen op een kamer slapen
of je wordt goed ziekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill toch.Je kan daar ook gewoon studeren, beetje lezen, beetje gamen.
Af en toe onderzoekje
Dat wel jaquote:
Je wordt uitgebreid medisch gekeurd he voor je mee mag doen.quote:
het blijven experimentele medicijnen natuurlijk. altijd een risicoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt uitgebreid medisch gekeurd he voor je mee mag doen.
Niet voor niets zoveel vergoeding hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
het blijven experimentele medicijnen natuurlijk. altijd een risico
Is nu al de tweede keer dat je erover begint, je bent wel heel geïnteresseerd he? Je kan hem zelf ook klaarmaken hequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij gedaan he. Met 2happy en fokkie
ohquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor niets zoveel vergoeding he
Maar als je dat hebt gehd mag je geloof ik 3 of 6 maanden niet meer meedoen dus het is helaas geen leuk bijbaantje
Ik heb zoveel met Heppie gedaan tijdens onze drugsgevulde meets. Het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij gedaan he. Met 2happy en fokkie
Goed gevoel erover?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Nou, was met 25 minuten al klaar. Hopelijk goed gemaakt
hoe ging hetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Ja dat is altijd afvragen, of het juist goed is dat je eerder klaar bent of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Slechte ervaringen meequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afvragen, of het juist goed is dat je eerder klaar bent of niet
Dan vermoord mijn broertje me als ik dat meeneemquote:
RIP fikkiequote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vermoord mijn broertje me als ik dat meeneem
Ik wil ook boerenkool eten ofzo maar winterkorst wordt geboycot hier thuis dus ik zal wel weer iets met rijst moet bedenkenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook boerenkool eten ofzo maar winterkorst wordt geboycot hier thuis dus ik zal wel weer iets met rijst moet bedenken
Ga je opgeven voor een tv-quizquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
saai
Ik heb trouwens al meer dan 2000 punten op jetpunk.
RIP
Dan ga ik falen aangezien er teveel vakken zijn waarop ik niks weet.quote:
Je had tijdje geleden zo`n topografie quiz op nederland 1quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik falen aangezien er teveel vakken zijn waarop ik niks weet.
de stad inquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inleverdag is geweest, dus vanavond niks te doen
Alsnog. Ik kan bijvoorbeeld geen stad aanwijzen voorbij Utrecht.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had tijdje geleden zo`n topografie quiz op nederland 1
Ja, met wie? Ken niet heeeel veel mensen hier. En twee hebben al afgezegd omdat ze nacht moesten doorhalen voor deadlinequote:
Met Sofquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, met wie? Ken niet heeeel veel mensen hier. En twee hebben al afgezegd omdat ze nacht moesten doorhalen voor deadline
ik ga met sof ook al naar porter morgenquote:
Één iemand kan al genoeg zijn voor een goede avond. Of laat ze nu slapen en pik ze rond 12 uur op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, met wie? Ken niet heeeel veel mensen hier. En twee hebben al afgezegd omdat ze nacht moesten doorhalen voor deadline
Je hebt toch wel één iemand waar je langs bij kunt gaan? En anders gewoon beginnen met Runescape. Als ik dit topic mag geloven is dat toch wel heel vet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |