SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ja heb al a4tje vol met mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef JanCees het volgende:
inso heb je al nagedacht over de TT van toppa 5k
ik zit te twijfelen over bijbelse tekst of vieze kaap met troll ttquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb al a4tje vol met mogelijkheden
leven krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:27 schreef JanCees het volgende:
Waar is iedereen op zo'n belangrijke dag voor deze reeks
over 2 maanden pas maar kan ik even vooruit werken dat ik niet achterlijk achter loopquote:
beter toch hoef je je niet zo erg te vervelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 2 maanden pas maar kan ik even vooruit werken dat ik niet achterlijk achter loop
wat danquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:43 schreef JanCees het volgende:
ik heb me lelijk vergist over the knights sword
Gvd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet 2 iron bars hebben maar daar heb je 15 smithing voor nodig
Buiten het feit dat het in runescape in feite nog een stuk nuttelozer is en niets meer dan een tijddodende grind voor het grootste gedeelte.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit gewoon hetzelfde principe als in WoW-professions?
je hebt die levels nodig voor quests hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het in runescape in feite nog een stuk nuttelozer is en niets meer dan een tijddodende grind voor het grootste gedeelte.
weet ik tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt die levels nodig voor quests hoor
jup maandag en dinsdag lesvrije dagen en morgen naar psychquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En gister begonnen? Die basisscholen van tegenwoordig
TheWeekndquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:32 schreef Fylax het volgende:
j
[..]
ja snapje want wietkend lijkt op weekend
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
die ook haar laatst gezien op fok is 00:14 en k stuurde om 19:00 een dm ;sss
jezus dudequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
die ook haar laatst gezien op fok is 00:14 en k stuurde om 19:00 een dm ;sss