Ja, leverworst. Ik dacht ook dat ik het verkeerd had begrepen de eerste keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leverworst? Ik ken wel spek en rookworst.
Weet je wat kut is. Als je vanaf een concert in de bewoonde wereld de trein naar winterswijk/dtc moet halen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja beter ja, morgen terugkomen van porter robinson kan nog tricky worden ook
Azijn door de boerenkool ken ik wel ja. Leverworst nog nooit gezien/gehoordquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leverworst. Ik dacht ook dat ik het verkeerd had begrepen de eerste keer.
Maar heb het klaargemaakt voor een fokster die bij mij was. Niet mijn ding.
Ken je ook de zilveruitjes door de macaroni? Schijnt ook iets oosters te zijn.
Ja dat had ik dus met Zutphen, ook zoietsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je wat kut is. Als je vanaf een concert in de bewoonde wereld de trein naar winterswijk/dtc moet halen.
Toen ik op m'n 14e altijd ging gek doen op enter shikari pubermuziek in eindje of amsterdam altijd net voor t einde weg moeten om die trinna te moeten halenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus met Zutphen, ook zoiets. Arnhem is al behoorlijke verbetering
Bedoel je niet baklever? Leverworst is echt niet iets 'Oosters' omdat één iemand dat wil, natuurijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, leverworst. Ik dacht ook dat ik het verkeerd had begrepen de eerste keer.
Maar heb het klaargemaakt voor een fokster die bij mij was. Niet mijn ding.
Ken je ook de zilveruitjes door de macaroni? Schijnt ook iets oosters te zijn.
Een trinnaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik op m'n 14e altijd ging gek doen op enter shikari pubermuziek in eindje of amsterdam altijd net voor t einde weg moeten om die trinna te moeten halen
en dan nog 9 van de 10 keer te laat zijn en ergens stranden![]()
De azijn maakte het wel lekkerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Azijn door de boerenkool ken ik wel ja. Leverworst nog nooit gezien/gehoord
Nee, leverworst er doorheen prakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je niet baklever? Leverworst is echt niet iets 'Oosters' omdat één iemand dat wil, natuurijk.
En nee, dat ken ik ook niet. Maar dat zegt ook niet veel.
Dat lijkt mij een partij smerigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, leverworst er doorheen prakken.
terechtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik op m'n 14e altijd ging gek doen op enter shikari pubermuziek in eindje of amsterdam altijd net voor t einde weg moeten om die trinna te moeten halen
en dan nog 9 van de 10 keer te laat zijn en ergens stranden![]()
ja leuk ik woonde daar precies 4 maanden van mn leven krijg je zulke fratsenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
terecht
provinciale die in de grote stad komen chillen
matige hapquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk ik woonde daar precies 4 maanden van mn leven krijg je zulke fratsen
Dat is, voorzover ik weet, niet typisch oosters.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De azijn maakte het wel lekkerder.
[..]
Nee, leverworst er doorheen prakken.
Wat voor neem je?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk wel dat het daar op neer gaat komen. Bedankt Typisch!
Ik vertrouw op jouw kennis van het oosten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is, voorzover ik weet, niet typisch oosters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |