SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:11:56 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Even een post uit vorige topic:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef FredVleespet het volgende:
Iemand een idee waarom ik in Numbers/Pages op mijn iPhone mijn bestanden niet kan zien? Op mijn Macs en iPad staan ze er wel. En ja iCloud drive staat aan. Heb alle bestanden al een keer opnieuw erin gezet. Numbers/Pages opnieuw geïnstalleerd, iCloud afgemeld en opnieuw aangemeld. Niks lijkt te werken![]()
Ga eens naar instellingen > icloud > staat daar documenten en data 'aan'?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:23 schreef FredVleespet het volgende:
Even een post uit vorige topic:
[..]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ja en ook in het vervolgscherm(waar je per app kan aanzetten) staat het bij Numbers en Pages aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ga eens naar instellingen > icloud > staat daar documenten en data 'aan'?![]()
Reset m eensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja en ook in het vervolgscherm(waar je per app kan aanzetten) staat het bij Numbers en Pages aan.Today is life -
Dale Carnegie![]()
aan/uit en thuis indrukken tot apple logo zichtbaar isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wat bedoel je met reset? M'n iPhone herstarten of..?
dan uitloggen en inloggen op icloud en nogmaals proberenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb uitgelogt en daarna herstart en weer ingelogt. En hij doet het nu welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
aan/uit en thuis indrukken tot apple logo zichtbaar is
dan uitloggen en inloggen op icloud en nogmaals proberen. Wel apart aangezien ik dit eerder had gedaan
. Bedankt voor je hulp!
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:51 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik heb uitgelogt en daarna herstart en weer ingelogt. En hij doet het nu wel. Wel apart aangezien ik dit eerder had gedaan
. Bedankt voor je hulp!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Weet iemand of ik een equalizer op de achtergrond kan laten draaien zodat deze werkt op de muziek van Spotify?
De equalizers die ik tot nu toe heb gedownload waren alleen van toepassing als ik daar ook de muziek in afspeelde.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Niet. Tenzij je een Jailbreak installeert.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand of ik een equalizer op de achtergrond kan laten draaien zodat deze werkt op de muziek van Spotify?
De equalizers die ik tot nu toe heb gedownload waren alleen van toepassing als ik daar ook de muziek in afspeelde.![]()
Kut.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet. Tenzij je een Jailbreak installeert.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Heeft te maken met het feit dat apps in een sandbox draaien en dus niet met de processen van andere apps kunnen klooien of algemene instellingen voor het gehele toestel kunnen aanpassen of toevoegen.quote:![]()
aangezien mijn 4s kuren aan het vertonen is heb ik een mail naar de zaak gestuurd een 6+ 128GB te bestellen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Er zit nu toch een equalizer in de Spotify app?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Luxuria het volgende:
De equalizers die ik tot nu toe heb gedownload waren alleen van toepassing als ik daar ook de muziek in afspeelde.![]()
Meen je dat? Ff checken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Er zit nu toch een equalizer in de Spotify app?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Inderdaad, dat ik dat niet eerder gezien hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Instellingen -> Afspelen -> Equalizer
Thnx
All she wants and needs is just a little taste..![]()
ik had gratis dat U2 album innocence gekregen en erop gezet nu krijg ik die zooi er met geen mogelijkheid meer af naar rechts swipen op het nummer werkt niet. via itnues krijg ik het ook niet voor elkaar."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
http://www.appletips.nl/het-u2-cadeau-verbergen-in-itunes-en-ios/quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef cherrycoke het volgende:
ik had gratis dat U2 album innocence gekregen en erop gezet nu krijg ik die zooi er met geen mogelijkheid meer af naar rechts swipen op het nummer werkt niet. via itnues krijg ik het ook niet voor elkaar.Today is life -
Dale Carnegie![]()
jaaa hij is weg dankjewelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.appletips.nl/het-u2-cadeau-verbergen-in-itunes-en-ios/
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Je kunt het alleen maar verbergen en niet verwijderenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.appletips.nl/het-u2-cadeau-verbergen-in-itunes-en-ios/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Het album verscheen in je muziek app waarna je deze nog moest downloaden. Als je hem gedownload had, kun je het gewoon op de reguliere manier verwijderen. Als je hem nog niet gedownload hebt, moet je het album verbergen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt het alleen maar verbergen en niet verwijderenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ah, dank je voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het album verscheen in je muziek app waarna je deze nog moest downloaden. Als je hem gedownload had, kun je het gewoon op de reguliere manier verwijderen. Als je hem nog niet gedownload hebt, moet je het album verbergen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Glazen screenprotector van iLoome met "edge protect" binnen gekregen. Definite don't buy. De site belooft de enige tempered glass screenprotector te leveren die over de volledige breedte van de iPhone 6 plus gaat en afgeronde hoeken heeft waardoor het naadloze gevoel behouden blijft.
Niets van waar. Het is gewoon een recht stuk glas dat de bovenkant van je iPhone hoekig en scherp maakt. En de uitsnede van de homeknop is raar, waardoor je aan de onderkant gewoon een heel stuk mist.
Oh, en of ik ook nog even 21 euro importkosten wilde betalen. Voor een screenprotector
Miskoop. Scherm voorlopig maar lekker naked houden.![]()
Op zich ben ik blij met mijn iPhone 5 als ik dit lees. Prima toestel, vlot zat, goede camera en draait iOS 8 redelijk vlot. Ik heb dus alle voordelen van een iPhone maar dan zonder de constante angst voor krasjes en beschadigingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Glazen screenprotector van iLoome met "edge protect" binnen gekregen. Definite don't buy. De site belooft de enige tempered glass screenprotector te leveren die over de volledige breedte van de iPhone 6 plus gaat en afgeronde hoeken heeft waardoor het naadloze gevoel behouden blijft.
Niets van waar. Het is gewoon een recht stuk glas dat de bovenkant van je iPhone hoekig en scherp maakt. En de uitsnede van de homeknop is raar, waardoor je aan de onderkant gewoon een heel stuk mist.
Oh, en of ik ook nog even 21 euro importkosten wilde betalen. Voor een screenprotector
Miskoop. Scherm voorlopig maar lekker naked houden.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ach, op de 5S had ik ook een glazen screenprotector. Maar omdat daarbij het scherm niet rond afliep, kon je er elke willekeurige op plakken. Bij de 6 en 6 Plus lopen fabrikanten te prutsen.
Het Apple hoesje biedt op zich genoeg bescherming.![]()
Ik word een beetje gek van mijn iPhone 5S, hij is nu zowat een jaar oud en wil niet meer correct opladen met welke oplader dan ook. Heb er aan gedacht dat er misschien veel stof in het oplaadgaatje zit, en dat het daardoor zou komen.
Hij laadt nu alleen op als ik m extreem hard in de telefoon druk en opzij houd. Dit is nogal irritant, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Twee november kom ik terug, wie kan me helpen met een goed advies?PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Even met een tandenstoker oid dat stof er uit pulken, heb ik met m'n 5 ook gehad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:02 schreef MagicTheo het volgende:
Ik word een beetje gek van mijn iPhone 5S, hij is nu zowat een jaar oud en wil niet meer correct opladen met welke oplader dan ook. Heb er aan gedacht dat er misschien veel stof in het oplaadgaatje zit, en dat het daardoor zou komen.
Hij laadt nu alleen op als ik m extreem hard in de telefoon druk en opzij houd. Dit is nogal irritant, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Twee november kom ik terug, wie kan me helpen met een goed advies?![]()
idd tandenstoker of saté prikker gebruiken om schoon te makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:02 schreef MagicTheo het volgende:
Hij laadt nu alleen op als ik m extreem hard in de telefoon druk en opzij houd. Dit is nogal irritant, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Twee november kom ik terug, wie kan me helpen met een goed advies?Today is life -
Dale Carnegie![]()
ICloud:
Informatie over iCloud opslag is op dit moment niet beschikbaar.
Probeer het later opnieuw !
Wat is dat nu ineens meer mensen last van. Ik kan niet op twitter hij laadt niks ook op facebook niet.
Is op mijn iPhone 4s![]()
Jij hebt geen probleem met telefoon ik kan nergens op bij mijn telefoon Apple store niet niks en nergens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:47 schreef Dimens het volgende:
Ongeduldige mensen.
https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/![]()
Dan ligt het aan jouw apparatuur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met telefoon ik kan nergens op bij mijn telefoon Apple store niet niks en nergens.![]()
Staat erop dat er geen storingen zijn. Maar ik heb geen foto's geen weeronline geen MB meter. Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:47 schreef Dimens het volgende:
Ongeduldige mensen.
https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat erop dat er geen storingen zijn. Maar ik heb geen foto's geen weeronline geen MB meter. Wat moet ik doen?![]()
![]()
Opnieuw opgestart? Hard Reset uitgevoerd? Via iTunes herstelt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
iPad doet wel goed daar heb ik foto's en van alles.![]()
Ben ik bezig met resetten zelfs bellen kan ik ook niet eens meer😣Resetten lukt niet hij laat eventjes de appeltje zien.ontgrendelen gaat niet meer.![]()
Zoals gezegd, met een tandenstoker/cocktailprikker of iets dergijks voorzichtig in de connector poeren. Grote kans dat er een hoop troep uitkomt. Heb ik zelf ook al een aantal keer gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:02 schreef MagicTheo het volgende:
Hij laadt nu alleen op als ik m extreem hard in de telefoon druk en opzij houd. Dit is nogal irritant, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Twee november kom ik terug, wie kan me helpen met een goed advies?Hou de home- en powerbutton allebei ingedrukt voor een seconde of 10, tot de telefoon reboot. Of reageert 'ie daar ook niet op?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kan mijn telefoon niet eens uitzetten en ik zit niet op wifi op 3G zit ik nu ..![]()
Nee hij doet helemaal niks ...Ik heb vaak gereset lukt niet ..kan niet bellen ik kan er niks mee doen. Als ik rijbewijs had was ik naar telefoon winkel gegaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef RipMcPants het volgende:
Hou de home- en powerbutton allebei ingedrukt voor een seconde of 10, tot de telefoon reboot. Of reageert 'ie daar ook niet op?
ik heb deze bij kpn site gezien![]()
![]()
als resetten niet werkt, dan aan iTunes koppelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ik bezig met resetten zelfs bellen kan ik ook niet eens meer😣Resetten lukt niet hij laat eventjes de appeltje zien.ontgrendelen gaat niet meer.
ben bang dat je moet gaan herstellen...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hoe heb je het gedaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Hehe hij doet weer![]()
![]()
iedereen die mij wilde helpen bedankt
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 12:01:31 ]![]()
Altijd de reset met aan/uit en thuisknop onthoudenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gelijk resetten dat had ik niet gedaan ik deed alleen de bovenste knop😳die doet vaak wonderen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Geen geld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef Rekkie het volgende:
euStijlvol hoesje voor de iPhone:
http://www.hardgraft.com/(...)honefoldwallet-ocean
slechts 190 euro![]()
Ja iemand op Tweakers heeft hem hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef Rekkie het volgende:
euStijlvol hoesje voor de iPhone:
http://www.hardgraft.com/(...)honefoldwallet-ocean
slechts 190 euro
Tja.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:53 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan mijn iPhone geen reservekopie maken?
Ik snap dat er staat dat er te weinig geheugen beschikbaar is, maar kan er niet automatisch over de vorige reservekopie worden geschreven zeg maar?Nobody?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik het al veel apps weggehaald onder aan het rijtje zodat de volgende reservekopie al kleiner is dan de vorige. Dus het zou sowieso moeten kunnen nu?![]()
Als je toch wilt dat het over je oude Backup wordt geschreven, waarom verwijder je die dan niet gewoon eerst? Dan heb je meteen ruimte genoeg.![]()
Ik heb mijn iphone pas geleverd gekregen de dag nadat ik op vakantie ging, en dat is nu dus meer dan 14 dagen geleden. Maar nu kan ik dus geen verzekering meer nemen bij ACE/Dynasure
Maar goed...ik wil toch graag mijn dure telefoon verzekeren. Voorwaarden zijn dat ie gedekt is tegen diefstal, verlies, (al dan niet zelf toegebrachte) serieuze cosmetische schade en waterschade. Dus gewoon all-risk zegmaar.
Iemand tips?People assume too much.![]()
Kijk eens wat je inboedelverzekering dekt. Mijn iPhone wordt daarin gewoon gedekt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:53 schreef very het volgende:
Ik heb mijn iphone pas geleverd gekregen de dag nadat ik op vakantie ging, en dat is nu dus meer dan 14 dagen geleden. Maar nu kan ik dus geen verzekering meer nemen bij ACE/Dynasure
Maar goed...ik wil toch graag mijn dure telefoon verzekeren. Voorwaarden zijn dat ie gedekt is tegen diefstal, verlies, (al dan niet zelf toegebrachte) serieuze cosmetische schade en waterschade. Dus gewoon all-risk zegmaar.
Iemand tips?![]()
Ik kreeg daarstraks naast het 4G tekentje zo'n draaiend icoontje gewoon op m'n beginscherm, iemand een idee wat er zo al loopt, alles dichtgedaan via multitaskingscreen.![]()
Kan van alles zijn. Ook synchronisatie met iCloud, push notificaties etc. Ook al sluit je een app, de services blijven gewoon draaien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kreeg daarstraks naast het 4G tekentje zo'n draaiend icoontje gewoon op m'n beginscherm, iemand een idee wat er zo al loopt, alles dichtgedaan via multitaskingscreen.![]()
Tegen al die zaken? Ook buitenshuis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk eens wat je inboedelverzekering dekt. Mijn iPhone wordt daarin gewoon gedekt.People assume too much.![]()
Mijne wel, delta lloyd. Maar daar heb ik wel een speciale 'buiten de deur dekking' voor afgesloten, a 2.50 per maand ofzo.quote:![]()
AppleCare+ anders? met eigen risico van 69 euro bij accidentele schadequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:53 schreef very het volgende:
Iemand tips?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja dom van mij anders weet ik het altijd !quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:32 schreef Ynske het volgende:
Altijd de reset met aan/uit en thuisknop onthoudendie doet vaak wonderen
![]()
Vergeleken met ACE (13,50 per maand en 40 per schade) valt de prijs nog mee...maar ik zie nu dat ANWB ook een mobiel verzekering heeft. En die is redelijk goedkoop (68,97 per jaar en 50 per schade).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
AppleCare+ anders? met eigen risico van 69 euro bij accidentele schadePeople assume too much.![]()
Buitenshuis bij mij wel. Ditzo. Al een keer gebruik van gemaakt toen ik m'n iPhone had laten vallen.quote:![]()
jamaarcloudszijnzohandig!!!!1!einz!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met telefoon ik kan nergens op bij mijn telefoon Apple store niet niks en nergens.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Redelijk standaard en tegenwoordig voor buitenhuis idd ook redelijke componenten.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb je niets aan met diefstal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
AppleCare+ anders? met eigen risico van 69 euro bij accidentele schadeAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ziet er echt uit als een grote Samsung, gaat tegenwoordig dus niet meer over design.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik gebruik de notities app om allemaal lijstjes bij te houden. Bijvoorbeeld: dingen die ik komend weekend wil doen, muziek die ik nog wil beluisteren, etc.
Is hier een speciale eenvoudige gratis app voor? Herinneringen app voldoet niet, want niet alle lijstjes zijn herinneringen. De 2 voorbeelden die ik toevallig geef wel.![]()
Any.doquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:39 schreef BlauweSporttas het volgende:
Ik gebruik de notities app om allemaal lijstjes bij te houden. Bijvoorbeeld: dingen die ik komend weekend wil doen, muziek die ik nog wil beluisteren, etc.
Is hier een speciale eenvoudige gratis app voor? Herinneringen app voldoet niet, want niet alle lijstjes zijn herinneringen. De 2 voorbeelden die ik toevallig geef wel.![]()
Yep, daar heb ik de link ook vandaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja iemand op Tweakers heeft hem he
Tja.![]()
![]()
Ik gebruik Evernote.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:39 schreef BlauweSporttas het volgende:
Das vooral to do lists, voor notities gebruik ik werkelijk het iOS noteblock.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb een iPhone 6 gereserveerd. WHoei
Wel extreem matig dat ik, als ik 4G zou willen, een ander heel veel duurder abonnement bij KPN moet nemen. (heb nu een stokoud sim only zonder datalimiet, zeer cheapo)
Hopelijk gaat KPN in de toekomst, net als T-Mobile, 4G aan iedereen aanbieden.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Waarom extreem matig? Wees blij dat je nog gebruik mag/kan maken van zo'n oud datalimietloos abonnement. Onbeperkt 4G willen we allemaal wel.quote:Op zondag 2 november 2014 13:06 schreef wolfrolf het volgende:
Wel extreem matig dat ik, als ik 4G zou willen, een ander heel veel duurder abonnement bij KPN moet nemen. (heb nu een stokoud sim only zonder datalimiet, zeer cheapo)
Hopelijk gaat KPN in de toekomst, net als T-Mobile, 4G aan iedereen aanbieden.![]()
Todoist. Op alle apparaten en in browsers te gebruikenquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:39 schreef BlauweSporttas het volgende:
De Jailbreak-community is vlot met de iPhone 6 en 6 PlusJammer dat ze niet zo vlot waren toen jailbreaken echt noodzakelijk was.
![]()
Ja nouquote:Op zondag 2 november 2014 13:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waarom extreem matig? Wees blij dat je nog gebruik mag/kan maken van zo'n oud datalimietloos abonnement. Onbeperkt 4G willen we allemaal wel.ach als iedereen lekker op 4G gaat hangen knal ik wel lekker verder op 3G
ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Een witte iphone moet je niet willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:27 schreef APK het volgende:
Ziet er echt uit als een grote Samsung, gaat tegenwoordig dus niet meer over design.![]()
?quote:Op zondag 2 november 2014 15:13 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Een witte iphone moet je niet willen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Iets met smaak, net als gouden iPhones.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind wit beter te doen dan goud iig.... maar persoonlijk hoef ik niks anders dan SG.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Goud = wit.quote:Op zondag 2 november 2014 19:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind wit beter te doen dan goud iig.... maar persoonlijk hoef ik niks anders dan SG.
Zilver = wit.
Enkel Space Grey is nog zwart. Maar zwart oogt qua voorkant gewoon als 1 geheel itt witte iPhones.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef Asa het volgende:
Ik heb de Airframe besteld voor in de auto. Hoop dat het een beetje blijft zitten
[ afbeelding ]
Heb deze van DX laten komen, best handig met al die extra usb en cigarenlader.![]()
Was dat niet gefixed met iOS 8.1? Op de 5S doet ie het prima.quote:Op maandag 3 november 2014 18:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is hij nog steeds zo traag op de iPhone 6?For great justice!![]()
Ik durf geen iOS 8.1 te downloaden omdat ik heb begrepen dat WhatsApp er niet mee functioneert?quote:Op maandag 3 november 2014 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Was dat niet gefixed met iOS 8.1? Op de 5S doet ie het prima.![]()
Onzin.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik durf geen iOS 8.1 te downloaden omdat ik heb begrepen dat WhatsApp er niet mee functioneert?![]()
Onzin.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik durf geen iOS 8.1 te downloaden omdat ik heb begrepen dat WhatsApp er niet mee functioneert?For great justice!![]()
Ik heb 8.1 al een tijdje geïnstalleerd en Whatsapp werkt gewoonquote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik langs zien komen hier, really.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik durf geen iOS 8.1 te downloaden omdat ik heb begrepen dat WhatsApp er niet mee functioneert?![]()
![]()
http://www.switcheasy.com/AirMask/
Iemand ervaring met deze? De bescherming ziet er opzich wel goed uit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:40 schreef Morgen- het volgende:
http://www.switcheasy.com/AirMask/
Iemand ervaring met deze? De bescherming ziet er opzich wel goed uit.Als de case nog niet eens uit is, lijkt het mij dat de persoonlijke ervaringen wat beperkt zijnquote:Deliveries on Late-November![]()
![]()
Oh oops niet goed gelezen dan, ik kijk alleen naar plaatjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Als de case nog niet eens uit is, lijkt het mij dat de persoonlijke ervaringen wat beperkt zijn![]()
![]()
SimpleNote?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:39 schreef BlauweSporttas het volgende:
Best grappig om te zien dat na de uitzending van Radar de app van de wetgever op #1 staat om identiteitsdiefstal tegen te gaan.![]()
hoe kan datquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef Pino112 het volgende:
Zonet iPhone 6 64GB SG gereserveerd in Amsterdam, vanavond ophalen
Ik moet een maand wachten
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availabilityquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe kan dat
Ik moet een maand wachten![]()
ik zit nu in amsterdam ...quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availabilitylekker faxen heel de dag echt genot![]()
mja ik zit best ver weg.. En ik kan mijn werk niet laten vallen helaasquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe het, je moet wel snel zijn met reserveren.
Ik wacht nog wel effe
Wel bedankt voor deze puike tiplekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ophalen kan tot 20u vanavond, moet je aangeven bij reservering. Hoeft niet per se nu dus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mja ik zit best ver weg.. En ik kan mijn werk niet laten vallen helaas
Ik wacht nog wel effe
Wel bedankt voor deze puike tip![]()
Na lang beleefd te zijn geweest, vrijdag een potje wezen schelden bij GSMweb omdat ik nu anderhalve maand wacht op de 64GB 6+. Heeft geholpen blijkbaar. Gisteren verstuurd.![]()
![]()
Waarom verstuurden ze hem niet al eerder dan? Lekker gaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Na lang beleefd te zijn geweest, vrijdag een potje wezen schelden bij GSMweb omdat ik nu anderhalve maand wacht op de 64GB 6+. Heeft geholpen blijkbaar. Gisteren verstuurd.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Geen idee!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom verstuurden ze hem niet al eerder dan? Lekker gaar.![]()
En de voorraad is alweer zo'n beetje opquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability![]()
Ik vraag me af hoe lang het dit keer gaat duren voordat de iPhone 6 "normaal" leverbaar gaat zijn.
Blijft toch tamelijk kansloos dat de vraag zo slecht bijgebeend kan worden door de productie.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je gaat echt geen extra productielijnen openen om aan de extreme vraag in het eerste kwartaal te kunnen voldoen. Productielijnen zijn daarvoor gewoon te duur en te snel overbodig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het dit keer gaat duren voordat de iPhone 6 "normaal" leverbaar gaat zijn.
Blijft toch tamelijk kansloos dat de vraag zo slecht bijgebeend kan worden door de productie.
Vrij logisch allemaal.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
not sure if seriousquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je gaat echt geen extra productielijnen openen om aan de extreme vraag in het eerste kwartaal te kunnen voldoen. Productielijnen zijn daarvoor gewoon te duur en te snel overbodig.
Vrij logisch allemaal.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Beschikbaarheid van iPhone 6 bij de Apple Store, Amsterdam,quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability
vanaf dinsdag, november 04 om 5:36 PM. (CET)
16GB 64GB 128GB
Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar
Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar![]()
Het zegt vooral iets over de bizar hoge vraag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
Blijft toch tamelijk kansloos dat de vraag zo slecht bijgebeend kan worden door de productie.For great justice!![]()
??quote:wat verwacht je? Dat Apple/de leveranciers van Apple minder winst willen maken omdat kopers anders wat langer dan gebruikelijk moeten wachten?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.![]()
Je had er bij moeten zijn toen ik het zei ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beschikbaarheid van iPhone 6 bij de Apple Store, Amsterdam,
16GB 64GB 128GB
Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar![]()
![]()
Wel serious lijkt me. Je gaat je productielijn niet inrichten op initiële piek-vraag, maar geschatte gemiddelde vraag. Dat houdt in dat je óf flink moet produceren voordat het product in de verkoop gaat, óf je klanten in het begin moet teleurstellen. Met een product met een relatief korte life-span ga je niet wachten omdat het al snel achterhaald is, dus dan maar nee verkopen in het begin. Is niet ongebruikelijk hoorquote:![]()
![]()
hi heeft hem nog wel, komt morgen binnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn toen ik het zei ja.![]()
![]()
Ik heb heb dus een Spacegrijs 6, 64GB in de reservering staan bij de lokale Dixons alhier.
Zal mij benieuwen hoelang ik moet wachten totdat zij kunnen leveren.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beschikbaarheid van iPhone 6 bij de Apple Store, Amsterdam,
16GB 64GB 128GB
Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaarAll she wants and needs is just a little taste..![]()
Heb sinds vandaag een iPhone 5c, mooi dingetje maar die iOs 8.01 neemt wel erg veel ruimte in :s Op mijn oude iphone kon ik voldoende muziek kwijt waar ik wel een tijdje mee vooruit kon maar nu is dat lastiger geworden.
Zijn er mensen die iTunes Match gebruiken om zo hun hele muziekbibliotheek te streamen? Kost ¤25,- per jaar, is dat het geld en de moeite waard?![]()
Waarom kost een 64GB iphone 6 daar los ¤949quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.
Winst maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom kost een 64GB iphone 6 daar los ¤949![]()
Ja. Maar voor 5 tientjes meer heb je dan bij ongeveer elke andere winkel een 6 Plus met 128 GB XDquote:
Heb jij jouw 6 nu Pino?? Bevalt ie???
Net opgehaald, zo even uitpakken enzo jeweet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Maar voor 5 tientjes meer heb je dan bij ongeveer elke andere winkel een 6 Plus met 128 GB XD
Heb jij jouw 6 nu Pino?? Bevalt ie???![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net opgehaald, zo even uitpakken enzo jeweet.![]()
Baasje!
Ik zou je willen aanraken, maar dat laat ik over aan DeLuna!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Nog steeds niks van Typhone gehoord, 14e van oktober besteld, nummerbehoud gaat morgen in dus dan heb ik een abo zonder toestelZe weten verder ook niks over de levertijd van de i6 64GB SG (met als reactie dat ze geen info erover krijgen vanuit Apple, ben ik beetje sceptisch over overigens)
[ Bericht 14% gewijzigd door Morgen- op 04-11-2014 22:20:59 ]![]()
Waarom wil je een dock?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:52 schreef daniela_007 het volgende:
Bestaat er een dock voor iPhone 6? Ik zie alleen maar dock voor iPhone 5(s) in Apple Store.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Treurig. Ik hou mijn hart vast voor de Dixons wachttijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Morgen- het volgende:
Nog steeds niks van Typhone gehoord, 14e van oktober besteld, nummerbehoud gaat morgen in dus dan heb ik een abo zonder toestelZe weten verder ook niks over de levertijd van de i6 64GB SG (met als reactie dat ze geen info erover krijgen vanuit Apple, ben ik beetje sceptisch over overigens)
Als 1 deze dagen bij de apple store in Den Haag nog een voorraadje i6 64GB grijs opduikt reserveer ik er direct 1 en ga ik wel ff met de trein op en neer.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
En nu moet ik kiezen welke van die twee ik wil gebruiken. Ik hou het maar even op Swype want die gebruik ik op Android ook en ken ik al het beste. En die heeft klikgeluiden, dat heeft SwiftKey (nog) niet.For great justice!![]()
64GB i6 spacegrijs in den haag gereserveerd![]()
![]()
![]()
Bedankt voor die link Pino
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
64GB i6 spacegrijs in den haag gereserveerd![]()
![]()
![]()
Bedankt voor die link Pino![]()
Alsjeblieft man![]()
![]()
Die 64GB Spacegrijs iPhone 6 is wel het populairste model zo te merken
Voor de prijs van een 64GB 6 krijg je nu de 128GB versie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.Uiteraard wel i.c.m. een abonnement.
![]()
Jammer ook dat Swiftkey geen shortcuts ondersteunt. Nu moet ik steeds m'n e-mailadres en zo overal uittypenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
En nu moet ik kiezen welke van die twee ik wil gebruiken. Ik hou het maar even op Swype want die gebruik ik op Android ook en ken ik al het beste. En die heeft klikgeluiden, dat heeft SwiftKey (nog) niet.![]()
![]()
Die wil ik ook kopen over zo'n anderhalve maand.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Die 64GB Spacegrijs iPhone 6 is wel het populairste model zo te merken
For great justice!![]()
Ik heb m ook gekochtquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef Asa het volgende:
Ik heb de Airframe besteld voor in de auto. Hoop dat het een beetje blijft zitten
[ afbeelding ]volgende week testen, als ik weer moet werken. Heb jij er nou een 6 inzitten?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom wil je een iPhone?quote:
Waarom doe je dingen zoals je doet?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gebruik je dubbel-tap niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
heb sinds vandaag de 6, maar valt tegenheb pijn aan mn vingers van het uitrekken steeds
![]()
Wat wordt bedoeld met 'Begin-/toegangsscherm' in het overzicht Batterijgebruik?
12% de laatste 7 dagen bij mij.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dat is juist mooi meegenomen, scheelt weer een verkeersdodequote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja maar werkt omslachtig. kan ook niet meer fijn met 1 hand typen nu op de fiets![]()
![]()
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef CklokC het volgende:
Wat wordt bedoeld met 'Begin-/toegangsscherm' in het overzicht Batterijgebruik?
12% de laatste 7 dagen bij mij.![]()
nee want nu moet het met losse handen, veel gevaarlijkerquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is juist mooi meegenomen, scheelt weer een verkeersdode![]()
Ik begreep al weken niet waarom m'n scherm telkens verschoof, gisteren maar eens gegoogledquote:Nu ik weet wat de functie is vind ik em wel handig!
Ik had mijn 6 trouwens bij Apple besteld en het zou bijna een maand duren, maar ik had em een week later binnen
The rock candy's melted, only diamonds now remain![]()
Volg gewoon het Twitter account die iemand van Tweakers aangemaakt hebt. Hiermee 2 iPhones in de gewenste kleur en formaat kunnen bestellen. Ben je er meteen bij wanneer het weer te reserveren is.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
![]()
Eerste iPhone 6 hoes comin' up.
10% korting bij appelhoes.nl dmv deze actiecode: AH41K. Voor de liefhebbers hé, dit is niet mijn winkel vriend.![]()
Ja de naam zegt het, maar het staat vast ook voor iets anders?quote:
Zo vaak ligt mijn iPhone niet niks te doen met alleen het scherm aan.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Verdomme
Ik krijg Exchange niet meer werkend om mijn gmail mail met Push meldingen op m'n foon te krijgen?
Is er een storing ofzo?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Werkte hier vanochtend nog wel, twoway authentication aan staan toevallig?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:54 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Ik krijg Exchange niet meer werkend om mijn gmail mail met Push meldingen op m'n foon te krijgen?
Is er een storing ofzo?![]()
Ik gebruik app-wachtwoorden.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Werkte hier vanochtend nog wel, twoway authentication aan staan toevallig?
Ik voer dat in, maar vervolgens kan ik niet mail ontvangen en sturen.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Gmail of Inbox?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gebruik app-wachtwoorden.
Ik voer dat in, maar vervolgens kan ik niet mail ontvangen en sturen.
Anders even een nieuw wachtwoord maken.![]()
Gmail, via Exchange in de stock mail app. Het stomme is, ik krijg allemaal keurige vinkjes dat de instellingen kloppen en vervolgens werkt mailen en ontvangen niet. Password meerdere keren opnieuw gegenereerd.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gmail of Inbox?
Anders even een nieuw wachtwoord maken.
Ik heb het maar even als POP/SMTP geconfigureerd. Dat werkt wellekker faxen heel de dag echt genot![]()
ik ook niet, had alle instellingen gewoon vanuit icloud geimporteerd. account staat erin (ook gmail via exchange, google apps), maar de inbox blijft leeg.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:54 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Is er een storing ofzo?![]()
Op m'n iPad 3 werkt het perfectquote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik ook niet, had alle instellingen gewoon vanuit icloud geimporteerd. account staat erin (ook gmail via exchange, google apps), maar de inbox blijft leeg.
teh fooooq?!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
op m'n iphone 4 ook :Squote:Op woensdag 5 november 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op m'n iPad 3 werkt het perfect
teh fooooq?!![]()
Gmail ondersteunt geen push via Exchange meer. Het werkt alleen nog op apparaten waarop het voor 1 januari 2013 is ingesteld.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op m'n iPad 3 werkt het perfect
teh fooooq?!Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Je moet het gewoon als IMAP configureren, niet POP. Dat doe je gewoon via de 'wizard' van Apple.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gmail, via Exchange in de stock mail app. Het stomme is, ik krijg allemaal keurige vinkjes dat de instellingen kloppen en vervolgens werkt mailen en ontvangen niet. Password meerdere keren opnieuw gegenereerd.
Ik heb het maar even als POP/SMTP geconfigureerd. Dat werkt welTen percent faster with a sturdier frame![]()
Damn. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 22:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gmail ondersteunt geen push via Exchange meer. Het werkt alleen nog op apparaten waarop het voor 1 januari 2013 is ingesteld.Matig!
Dan maar zoals ik het nu heb gedaan.
De phone is echt![]()
![]()
trouwens verder. Wat een prachtig apparaat
Dat was mijn eigen foto nietquote:Op woensdag 5 november 2014 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb m ook gekochtvolgende week testen, als ik weer moet werken. Heb jij er nou een 6 inzitten?
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik heb overigens wel een iPhone 6 en die ook gebruikt hiervoor. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe stevig de houder de telefoon houdt.
Waar ik woon zijn krankzinnig veel drempels maar vooralsnog na dag 1 geen probleem. Ik hoop, dat de kracht blijft, het zit nu stevig op het luchtrooster en is er toch eenvoudig vanaf te halen![]()
![]()
Heb ik ook regelmatig. Wat nog wel eens helpt is het toetsenbord weghalen ('gereed') en het dan nog een keer proberen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
..
En ik heb een bug in Safari. Namelijk dat als ik lang druk in het reageerveld dat er geen zwart balkje met selecteer/selecteer alles/plak verschijnt. Ik zie het even heel kort. Pagina verversen of Safari opnieuw opstarten helpt niet. Pas na tig keer proberen lukt het.![]()
Je moet helemaal niks. Het gevaar zit 'm niet een of nul handen aan het stuur, maar aan het feit dat je naar voren gaat, maar naar beneden kijkt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee want nu moet het met losse handen, veel gevaarlijkerAnd now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Iedere keer dat je geen app in beeld hebt telt mee, ook als je door je instellingen scrollt of door je pagina's met apps bladert.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:36 schreef CklokC het volgende:
[..]
Ja de naam zegt het, maar het staat vast ook voor iets anders?
Zo vaak ligt mijn iPhone niet niks te doen met alleen het scherm aan.![]()
Klinkt top! Ga ik vast ook veel plezier van hebben danquote:Op woensdag 5 november 2014 22:54 schreef Asa het volgende:
[..]
Dat was mijn eigen foto niet
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik heb overigens wel een iPhone 6 en die ook gebruikt hiervoor. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe stevig de houder de telefoon houdt.
Waar ik woon zijn krankzinnig veel drempels maar vooralsnog na dag 1 geen probleem. Ik hoop, dat de kracht blijft, het zit nu stevig op het luchtrooster en is er toch eenvoudig vanaf te halennu nog met m'n 4S, maar op termijn ook met een 6
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vind je hem niet heel erg groot? Ik vind de 6 al fors, maar nog wel broekzakbaar zeg maar.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Nou heb de 6+ nu twee dagen. God wat een geyl apparaat.
Oja en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Fijn juist. Netflix op de 6+quote:Op donderdag 6 november 2014 08:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vind je hem niet heel erg groot? Ik vind de 6 al fors, maar nog wel broekzakbaar zeg maar.
Oja en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat snap ik wel ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee. Fijn juist. Netflix op de 6+![]()
![]()
Als je maar heppie bentHet design is wel pure porno hoor
Ja joh.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja.
Als je maar heppie bentHet design is wel pure porno hoor
Wanneer komt Whatsapp eens met een update?![]()
![]()
2016. Als je geluk hebt. Ze zijn daar niet zo snel.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja joh.
Wanneer komt Whatsapp eens met een update?For great justice!![]()
Ik vind de 6+ ook echt niet te groot ofzo, zou hem zo omruilen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om met wat groters rond te lopen dan 4,7. Vind dat echt het perfecte formaat.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om met wat groters rond te lopen dan 4,7. Vind dat echt het perfecte formaat.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Heb de 6 nu een maand en hij bevalt echt super.Batterijgebruik.
Scherm.
![]()
Wel zeer hoog tijd voor updeets voor bijvoorbeeld Whatsapp.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik nu 18 uur en hij is echt fantastischquote:Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef CklokC het volgende:
Scherm.
![]()
Wel zeer hoog tijd voor updeets voor bijvoorbeeld Whatsapp.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
ja, ik vind dat de resolutie van whatsapp wel aangepast mag worden... koeienletters nu. helemaal buiten verhouding.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef CklokC het volgende:
Scherm.
![]()
Wel zeer hoog tijd voor updeets voor bijvoorbeeld Whatsapp.![]()
quote:Gast het is een fucking telefoon, je hoeft niet zo emotioneel te worden
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ik vind het gewoon een bijzonder mooi apparaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]Gast het is een fucking telefoon, je hoeft niet zo emotioneel te worden
Veel meer is er niet aan de hand
Goed om weer even herinnerd te worden dat je op FOK! niet non stop op een "normale" manier over een iPhone kan praten zonder dat er trolls voorbij komen die even een stok in de spaken willen gooien.
Gooi jezelf toch weg, ofzo.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ieder zijn ding he. Hoef je niet zo emotioneel om te worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]Gast het is een fucking telefoon, je hoeft niet zo emotioneel te worden
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Ja dat respecteer ik maar je praat erover alsof de problemen in Rusland opgelost zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een bijzonder mooi apparaat.
Veel meer is er niet aan de handJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ik geniet van mijn nieuwe aankoop.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja dat respecteer ik maar je praat erover alsof de problemen in Rusland opgelost zijn
Zijn er problemen in Rusland dan?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Nee hoor, helemaal niet. Kop in het zand steken en doorlopen mensenquote:JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Je kan er ook zo lekker veel aan doenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Kop in het zand steken en doorlopen mensen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gezien het onderwerp van dit topic, is het niet geheel onlogisch dat het hier niet over de trammelant in Rusland en Oekraine gaatquote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Kop in het zand steken en doorlopen mensen
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Kop in het zand steken en doorlopen mensen![]()
![]()
Pure designporno vind ik dan ook weer geen normale term. Butthurt omdat je nieuwe enthousiasme geremd wordt much?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Goed om weer even herinnerd te worden dat je op FOK! niet non stop op een "normale" manier over een iPhone kan praten zonder dat er trolls voorbij komen die even een stok in de spaken willen gooien.
Gooi jezelf toch weg, ofzo.
Daarnaast: Hij is mooier dan verwacht maar met name de antennedelen boven en onder hadden samen met de opstaande lens wel beter opgelost mogen worden...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoeveel last heb je ervan dat iemand zijn iPhone pure designporno vindt? Good for him toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee hoor, het is gewoon mijn mening. Ik mag het toch pure designporno vinden.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure designporno vind ik dan ook weer geen normale term. Butthurt omdat je nieuwe enthousiasme geremd wordt much?
Daarnaast: Hij is mooier dan verwacht maar met name de antennedelen boven en onder hadden samen met de opstaande lens wel beter opgelost mogen worden...
Als je het daar niet mee eens bent, vind ik dat ook prima.
Een Iphone is gruwelijk. Ik ben jarenlang Android gebruiker geweest en sinds de 5s (nu 6) overgegaan op IOS. Ik wil nooit meer anders!![]()
Jahallojijjanktdatjeeentegenmeningkrijgtquote:Op donderdag 6 november 2014 13:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon mijn mening. Ik mag het toch pure designporno vinden.
Als je het daar niet mee eens bent, vind ik dat ook prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
HOLLER!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef PeterRusso het volgende:
Een Iphone is gruwelijk. Ik ben jarenlang Android gebruiker geweest en sinds de 5s (nu 6) overgegaan op IOS. Ik wil nooit meer anders!
YOLO!
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jahallojijjanktdatjeeentegenmeningkrijgt![]()
![]()
Ik vind de iPhone 5S mooier, vanwege de antennebanden op de iPhone 6. Hieraan moeten ze echt wat gaan doen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Toch maar even Sim only verlengd bij KPN
Ik heb nu een harde 4G penurlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Wat bedoel je met antennebanden?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind de iPhone 5S mooier, vanwege de antennebanden op de iPhone 6. Hieraan moeten ze echt wat gaan doen.![]()
Die lelijke witte plastic bandjes aan de achterkant van de telefoonquote:Op donderdag 6 november 2014 15:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met antennebanden?![]()
Psst, niet laten weten dat je den gouden iPhone hebt. Dat mag in dit topic blijkbaar niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Die lelijke witte plastic bandjes aan de achterkant van de telefoon![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Psst, niet laten weten dat je den gouden iPhone hebt. Dat mag in dit topic blijkbaar niet.Niet verwacht dat men zou denken dat ik gouden iPhone had besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]Niet verwacht dat men zou denken dat ik gouden iPhone had besteld.
roflcopterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren om 10 voor 11 's morgens gereserveerd bij de apple store in den haag en om half 4 des middags opgehaald
like a bawslekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]Niet verwacht dat men zou denken dat ik gouden iPhone had besteld.
De gouden iPhone is de enige iPhone waarbij de antenne lijnen wit zijn. Vandaar de aanname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja sorry, fout van mijn kant danquote:Op donderdag 6 november 2014 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De gouden iPhone is de enige iPhone waarbij de antenne lijnen wit zijn. Vandaar de aanname.Ik heb niet echt op de kleur van die lijnen gelet, vandaar.
Edit: vind 't overigens opmerkelijk dat Vodafone een (redelijk) grote lading met i6 64GB SG's heeft binnengekregen, evenals Coolblue, maar dat er bij Typhone helemaal niets bekend is, niet eens wanneer Apple mogelijk telefoons zou kunnen leveren. Nu begrijp ik wel dat het laatste best mogelijk zou kunnen zijn, maar toch interessant om te zien hoe de leveringen verdeeld worden.![]()
Ik heb mijn 5S even opgeschoond, omdat hij klaagde dat hij vol zat. Nu heb ik wat video's verwijderd. Hij zegt echter dat ee nog 5 op staan, terwijl ik er maar 1 zie in de filmrol.
Hoe los ik dit op? Want hij lijkt nu ruimte in beslag te nemen terwijl dit niet zou moeten.![]()
Heb je iOS 8.1 erop staan? Volgens mij was het zo dat er tegenwoordig in de Photo app een folder is genaamd "Recently deleted" (ik kan me vergissen). Verwijderde foto's en video's zouden dus daarin (moeten) staan, waarna je ze opnieuw moet verwijderen om ze helemaal weg te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb mijn 5S even opgeschoond, omdat hij klaagde dat hij vol zat. Nu heb ik wat video's verwijderd. Hij zegt echter dat ee nog 5 op staan, terwijl ik er maar 1 zie in de filmrol.
Hoe los ik dit op? Want hij lijkt nu ruimte in beslag te nemen terwijl dit niet zou moeten.
Hoop dat dit voor je werkt!![]()
![]()
top! Die staat dus vol met 177 films en fotosquote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Heb je iOS 8.1 erop staan? Volgens mij was het zo dat er tegenwoordig in de Photo app een folder is genaamd "Recently deleted" (ik kan me vergissen). Verwijderde foto's en video's zouden dus daarin (moeten) staan, waarna je ze opnieuw moet verwijderen om ze helemaal weg te krijgen.
Hoop dat dit voor je werkt!![]()
![]()
Had zo'n vermoeden, zijn ze dienen niet echt als antenne toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Die lelijke witte plastic bandjes aan de achterkant van de telefoon![]()
Nou iig kan je het nu dus echt verwijderenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Zocalo het volgende:
[..]
top! Die staat dus vol met 177 films en fotos
Volgens mij is dat zo omdat de telefoon van aluminium is, en dat materiaal de antenne blokkeert. Dat plastic zorgt er dus blijkbaar voor dat je weer signaal kan hebben. Als ik me niet vergis heeft de HTC One dat ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Had zo'n vermoeden, zijn ze dienen niet echt als antenne toch?![]()
Lijkt wel op zo'n ding van Xiaomi.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:25 schreef very het volgende:
Lenovo presenteert:
Lenovo S90
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Volgens gsmarena zou de telefoon voor omgerekend $327 launchen in China. Lijkt me een redelijke oplossing voor mensen die geen iPhone 6 kunnen betalen, maar het design wel mooi vinden (of Android liever hebben).quote:Op donderdag 6 november 2014 17:25 schreef very het volgende:
Lenovo presenteert:
Lenovo S90
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: wel schandelijk dat ze natuurlijk het design kopieren
[ Bericht 7% gewijzigd door Morgen- op 06-11-2014 17:42:21 ]![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:25 schreef very het volgende:
Lenovo presenteert:
Lenovo S90
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zie je die brugklassers al lopen die lopen te pimpen met hun Lenovo S90lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
Zie je die brugklassers al lopen die lopen te pimpen met hun Lenovo S90![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lenovo presenteert:
Lenovo S90
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lenovo presenteert:
Lenovo S90
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]^300
alu-folie appeltje met Pritt, bitch.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, nu heb je het via POP en dat is bagger. Doe IMAP.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damn. Dat wist ik nietMatig!
Dan maar zoals ik het nu heb gedaan.
De phone is echt![]()
![]()
trouwens verder. Wat een prachtig apparaat
Swype eindelijk ook in het Nederlands, werd eens tijd ( spuit elf vast)A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En gratis deze week (app van de week).quote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Swype eindelijk ook in het Nederlands, werd eens tijd ( spuit elf vast)![]()
huh watquote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En gratis deze week (app van de week).
heb gister gewoon moeten betalen![]()
Neenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, nu heb je het via POP en dat is bagger. Doe IMAP.
GMail app geinstalleerdlekker faxen heel de dag echt genot![]()
POP smtp is prima trouwensquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, nu heb je het via POP en dat is bagger. Doe IMAP.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Nee, IMAP is volledige synchronisatie, POP niet. Er is geen enkele reden om niet voor IMAP te gaan.quote:
Path input FTWquote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Swype eindelijk ook in het Nederlands, werd eens tijd ( spuit elf vast)People assume too much.![]()
Ik gebruik het op mijn PC.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, IMAP is volledige synchronisatie, POP niet. Er is geen enkele reden om niet voor IMAP te gaan.
Als ik het met Thunderbird download, worden de emails op de gmail server gearchiveerd.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, een ipho....onee
http://9to5mac.com/2014/1(...)y-351291-1-slideshow![]()
![]()
Wtf, dit kan echt nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, een ipho....onee
http://9to5mac.com/2014/1(...)y-351291-1-slideshow
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Ja vind je het gek? Dat ding is groter dan m'n macbook air.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren telefoon om 7.00 van de lader gehaald. Om 23:30 stond de batterij op 79%.![]()
Bij een uurtje strips lezen in de trein zit ik daar al op. Muziek luisteren of radio streamen is overigens wel top, maar het scherm lijkt de ware energievreter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren telefoon om 7.00 van de lader gehaald. Om 23:30 stond de batterij op 79%.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Dat ding is groter dan m'n macbook air.![]()
![]()
yoyoyo homies
apple store haarlem heeft van de iPhone 6 nog van de gold versie alle 3 de versies op voorraad whooohooohhhwww rennnennn naar de winkel jwzzzzlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Goldquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
yoyoyo homies
apple store haarlem heeft van de iPhone 6 nog van de gold versie alle 3 de versies op voorraad whooohooohhhwww rennnennn naar de winkel jwzzzz![]()
![]()
quote:![]()
![]()
je zou bijna stellen dat ze die gouden dingen aan de straatstenen niet kwijraken.
[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 07-11-2014 15:28:18 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Goud staat dan ook best pauperig en poenerig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als ik bel met mijn iPhone 6 plus hoor ik het erg slecht vind ik.
Zeker als ik het vergelijk met mijn vorige smartphone (HTC Wildfire S). Daarbij is het geluid ''dichtbij''.
Bij mijn iPhone moet ik bijna in mijn toestel kruipen om iets te horen. Mijn geluid staat overigens voluit.
Iemand tips of is dit abnormaal?![]()
geen folie op je scherm? Dan reset, is t dan Nog laten repareren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef moemoe het volgende:
Zeker als ik het vergelijk met mijn vorige smartphone (HTC Wildfire S). Daarbij is het geluid ''dichtbij''.
Bij mijn iPhone moet ik bijna in mijn toestel kruipen om iets te horen. Mijn geluid staat overigens voluit.
Iemand tips of is dit abnormaal?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hier nergens problemen mee (reguliere zes), maar mag wel zeggen dat de telefoonkwaliteit van iPhones altijd OK is geweest maar ook niet uitzonderlijk helder oid.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
lijkt me een defect dan, die van mij kreeg ik juist oorpijn van toen ie de 1e keer nog voluit stond.quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef moemoe het volgende:
Heb je heel toevallig het plastic nog op je iPhone zitten?quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef moemoe het volgende:
Wat zal de ugrade voor de iPhone 6s en iPhone 6s Plus zijn?
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm? En beiden uiteraard een A9 processor
Vast niet.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm?![]()
Holaaaa. Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is dat iedereen de welbekende blauwe vinkjes heeft op whatsapp, behalve ik? Ik heb een iPhone 4S.. Geen updates van WA omdat ik het wachtwoord van mijn ex niet meer weet en via zijn apple-account whatsapp ooit eens heb gekocht.. Kan dat de reden zijn?![]()
er was toch helemaal geen update?quote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Krulledol het volgende:
Holaaaa. Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is dat iedereen de welbekende blauwe vinkjes heeft op whatsapp, behalve ik? Ik heb een iPhone 4S.. Geen updates van WA omdat ik het wachtwoord van mijn ex niet meer weet en via zijn apple-account whatsapp ooit eens heb gekocht.. Kan dat de reden zijn?![]()
Weet ik veel, ik zie bij app updates whatsapp staan (al langere tijd he) maar dat kan ik dus niet.. Zal het daaraan liggen dat ik de vinkjes niet heb?quote:Op zondag 9 november 2014 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
er was toch helemaal geen update?![]()
Geen idee.quote:Op zondag 9 november 2014 20:29 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie bij app updates whatsapp staan (al langere tijd he) maar dat kan ik dus niet.. Zal het daaraan liggen dat ik de vinkjes niet heb?
Ik had die blauwe vinkjes woensdagavond opeens zonder dat ik iets geupdate had.
Misschien moet je de iPhone eens opnieuw opstarten![]()
Ik denk eerder dezelfde soort specs als de nieuwe iPad air nu heeft.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm? En beiden uiteraard een A9 processor![]()
Gezien het feit dat Apple bij de midcycle update nooit de resolutie van het scherm verhoogt, zal ik daar niet op rekenen. De 4 en 4S hadden hetzelfde scherm, de 5 en 5S ook. Ga er maar vanuit dat deze lijn bij de huidige iPhones doorgezet wordt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm? En beiden uiteraard een A9 processor
Een A9-processor is de meest voor de hand liggende update. Daarnaast zal de camera ongetwijfeld verbeterd worden. Als Apple 4K-video wil introduceren, zullen ze eindelijk de resolutie omhoog moeten gooien (4K is 8,3MP). Apple kennende zal dat wel meteen de beste implementatie zijn van 4K-video in een smartphone.
Buiten een snelheidsboost en een verbeterde camera zijn er niet echt spectaculaire dingen die ik verwacht. De 6 en 6 Plus zijn op dit moment gewoon weer de beste allround smartphones op de markt, dus ik zou ook niet weten wat voor verbeteringen ik echt nodig heb. Misschien een met magnesium of titanium versterkt frame voor de bendgate-huilies. Het scherm is top, de batterij is top, de camera is top. Alle irritaties die ik heb, zijn softwarematig op te lossen.
Waterdichtheid zal wel leuk zijn, maar gezien het design denk ik niet dat dat mogelijk is. En dat is met een case makkelijk op te lossen, dus staat verder ook niet hoog op het verlanglijstje.![]()
Voor de liefhebber die nog op zoek is naar een meesterlijk alternatief voor de verwijderde Launcher app check Quick-Tap. Hij staat (nog) in de App Store. Ik heb gelijk de in-app aankoop van 1,79 euro gedaan na even proberen.
Wil je direct toegang tot een deel van je Instellingen app ga dan in de instellingen van deze widget naar: Add Item > More > Browse to... > enter URLs. Zie ook links hier.
Ook handig: gelijk tweeten: twitter://post?message
Features van de app:
- direct post an e-mail/sms/imessage/whatsapp/facebook messenger to someone
- directly call/facetime someone
- directly navigate to your Home with Google Maps or Apple Maps
- has tons of apps which can be opened directly from the notification center (not all, the app has to support it)
Kan werken, maar wat meer werk:
- post a tweet (can be set via Add Item > More > Browse to.. type in Url: twitter://post?message)
- quickly access Settings options e.g. WIFI, General Use can be done in a similar way as mentioned with posting a tweet. (how to).
Ontbreekt helaas (nog):
- post a facebook message on facebook (it does support facebook messenger)
- send a message via Telegram to someone
- cannot sort/move the apps/links in row (only edit/remove)
- cannot add your own icons to e.g. Safari links for e.g. Settings, Quick Twitter post
Hier ook een heel mooie lijst met vrijwel alle widgets voor iOS8 in je notificatie centrum.![]()
wat moet er geupdate worden dan?quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Sunri5e het volgende:
Nog steeds geen WhatsApp update voor de iPhone 6
De resolutie ofzo?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat moet er geupdate worden dan?
De resolutie ofzo?![]()
Ja het is wat aan de grote kant, mee eensquote:Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je ziet het verschil toch wel hoop ik?
Waarom heeft Belsimpel wel losse toestellen maar niet met abonnement? Hoe werkt dat precies?
Ik wacht nu al 4,5 week, levertijd zou 4 weken zijn. Hij zou er deze of volgende week moeten zijn, is mij onlangs verzekerd. Ik ben benieuwd. Als ie er dan nog niet is dan ga ik maar naar een andere webshop of Vodafone zelf. Dan maar wat extra's betalen.![]()
Eerste deukje is een feit, uit borstzak gekukeld en wellicht de stoelpoot geraakt. GVD.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
T A S J Equote:Op woensdag 12 november 2014 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerste deukje is een feit, uit borstzak gekukeld en wellicht de stoelpoot geraakt. GVD.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
G A Yquote:
Maar betrof een vest met een rits waarvan ik bij binnenkomst thuis de koptelefoon wel eruit had gedaan maar de rits niet meer dicht. Het is klein en subtiel gelukkig.
Nu maar even uitzingen tot maart/april.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nop, ze waren vast te druk met hun blauwe vinkjes..quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Sunri5e het volgende:
Nog steeds geen WhatsApp update voor de iPhone 6![]()
Tweetcaster is ook nog in blinden en bejaarden formaat.
Kom op met die update
Nu kan iedereen op een paar meter afstand meelezenquote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja het is wat aan de grote kant, mee eens
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Weet iemand een app waarop je de huidige benzineprijzen van tankstations in Nederland en Duitsland kunt zien?
Heb er een paar gedownload, maar die zijn allemaal of voor Nederland of Duitsland, niet samen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Inderdaad, Whatsapp is altijd zo traag met die updates. Ook met dat hogere scherm van de iPhone 5 toen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Sunri5e het volgende:
Nog steeds geen WhatsApp update voor de iPhone 6
Spotify is inmiddels drie updates verder sinds de 6 uitkwam, maar nog steeds geen iPhone 6 aanpassingen![]()
![]()
vraagje, ik heb een klant die meerdere exchange accounts heeft op zijn iphone (4 dacht ik).
1 account geeft problemen (synchroniseert geen afspraken meer, wel mail en contacten)
Kan ik dat ene account weggooien en opnieuw aanmaken zonder dat alles leeg getrokken wordt? (er wordt immers gewaarschuwd dat alle afspraken en contacten verwijderd worden, maar vraag mij dus af of dat ALLES is of alleen wat aan dat exchange account gekoppeld is)![]()
Waarom zouden er twee weken naast mijn lens zitten?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef Maryn. het volgende:
Naast de lens aan de voorkant van mijn iPhone 6 zit een 'half maandje', is dit bij jullie ook zo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: