Treurig. Ik hou mijn hart vast voor de Dixons wachttijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Morgen- het volgende:
Nog steeds niks van Typhone gehoord, 14e van oktober besteld, nummerbehoud gaat morgen in dus dan heb ik een abo zonder toestelZe weten verder ook niks over de levertijd van de i6 64GB SG (met als reactie dat ze geen info erover krijgen vanuit Apple, ben ik beetje sceptisch over overigens)
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
64GB i6 spacegrijs in den haag gereserveerd![]()
![]()
![]()
Bedankt voor die link Pino
Voor de prijs van een 64GB 6 krijg je nu de 128GB versie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.
Jammer ook dat Swiftkey geen shortcuts ondersteunt. Nu moet ik steeds m'n e-mailadres en zo overal uittypenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
En nu moet ik kiezen welke van die twee ik wil gebruiken. Ik hou het maar even op Swype want die gebruik ik op Android ook en ken ik al het beste. En die heeft klikgeluiden, dat heeft SwiftKey (nog) niet.
Die wil ik ook kopen over zo'n anderhalve maand.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Die 64GB Spacegrijs iPhone 6 is wel het populairste model zo te merken
Ik heb m ook gekochtquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:26 schreef Asa het volgende:
Ik heb de Airframe besteld voor in de auto. Hoop dat het een beetje blijft zitten
[ afbeelding ]
Waarom wil je een iPhone?quote:
Gebruik je dubbel-tap niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
heb sinds vandaag de 6, maar valt tegenheb pijn aan mn vingers van het uitrekken steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |