quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik durf geen iOS 8.1 te downloaden omdat ik heb begrepen dat WhatsApp er niet mee functioneert?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:40 schreef Morgen- het volgende:
http://www.switcheasy.com/AirMask/
Iemand ervaring met deze? De bescherming ziet er opzich wel goed uit.
Als de case nog niet eens uit is, lijkt het mij dat de persoonlijke ervaringen wat beperkt zijnquote:Deliveries on Late-November
Oh oops niet goed gelezen dan, ik kijk alleen naar plaatjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Als de case nog niet eens uit is, lijkt het mij dat de persoonlijke ervaringen wat beperkt zijn
SimpleNote?quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:39 schreef BlauweSporttas het volgende:
Ik gebruik de notities app om allemaal lijstjes bij te houden. Bijvoorbeeld: dingen die ik komend weekend wil doen, muziek die ik nog wil beluisteren, etc.
Is hier een speciale eenvoudige gratis app voor? Herinneringen app voldoet niet, want niet alle lijstjes zijn herinneringen. De 2 voorbeelden die ik toevallig geef wel.
hoe kan datquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef Pino112 het volgende:
Zonet iPhone 6 64GB SG gereserveerd in Amsterdam, vanavond ophalen
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availabilityquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe kan dat
Ik moet een maand wachten
ik zit nu in amsterdam ...quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability
mja ik zit best ver weg.. En ik kan mijn werk niet laten vallen helaasquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe het, je moet wel snel zijn met reserveren.
Ophalen kan tot 20u vanavond, moet je aangeven bij reservering. Hoeft niet per se nu dus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mja ik zit best ver weg.. En ik kan mijn werk niet laten vallen helaas
Ik wacht nog wel effe
Wel bedankt voor deze puike tip
Waarom verstuurden ze hem niet al eerder dan? Lekker gaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Na lang beleefd te zijn geweest, vrijdag een potje wezen schelden bij GSMweb omdat ik nu anderhalve maand wacht op de 64GB 6+. Heeft geholpen blijkbaar. Gisteren verstuurd.
Geen idee!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom verstuurden ze hem niet al eerder dan? Lekker gaar.
En de voorraad is alweer zo'n beetje opquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je gaat echt geen extra productielijnen openen om aan de extreme vraag in het eerste kwartaal te kunnen voldoen. Productielijnen zijn daarvoor gewoon te duur en te snel overbodig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het dit keer gaat duren voordat de iPhone 6 "normaal" leverbaar gaat zijn.
Blijft toch tamelijk kansloos dat de vraag zo slecht bijgebeend kan worden door de productie.
not sure if seriousquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je gaat echt geen extra productielijnen openen om aan de extreme vraag in het eerste kwartaal te kunnen voldoen. Productielijnen zijn daarvoor gewoon te duur en te snel overbodig.
Vrij logisch allemaal.
Beschikbaarheid van iPhone 6 bij de Apple Store, Amsterdam,quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zegt vooral iets over de bizar hoge vraag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het dit keer gaat duren voordat de iPhone 6 "normaal" leverbaar gaat zijn.
Blijft toch tamelijk kansloos dat de vraag zo slecht bijgebeend kan worden door de productie.
??quote:
Je had er bij moeten zijn toen ik het zei ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beschikbaarheid van iPhone 6 bij de Apple Store, Amsterdam,
vanaf dinsdag, november 04 om 5:36 PM. (CET)
16GB 64GB 128GB
Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar
Wel serious lijkt me. Je gaat je productielijn niet inrichten op initiële piek-vraag, maar geschatte gemiddelde vraag. Dat houdt in dat je óf flink moet produceren voordat het product in de verkoop gaat, óf je klanten in het begin moet teleurstellen. Met een product met een relatief korte life-span ga je niet wachten omdat het al snel achterhaald is, dus dan maar nee verkopen in het begin. Is niet ongebruikelijk hoorquote:
hi heeft hem nog wel, komt morgen binnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn toen ik het zei ja.
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beschikbaarheid van iPhone 6 bij de Apple Store, Amsterdam,
vanaf dinsdag, november 04 om 5:36 PM. (CET)
16GB 64GB 128GB
Waarom kost een 64GB iphone 6 daar los ¤949quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.
Winst maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom kost een 64GB iphone 6 daar los ¤949
Ja. Maar voor 5 tientjes meer heb je dan bij ongeveer elke andere winkel een 6 Plus met 128 GB XDquote:
Net opgehaald, zo even uitpakken enzo jeweet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Maar voor 5 tientjes meer heb je dan bij ongeveer elke andere winkel een 6 Plus met 128 GB XD
Heb jij jouw 6 nu Pino?? Bevalt ie???
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net opgehaald, zo even uitpakken enzo jeweet.
Waarom wil je een dock?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:52 schreef daniela_007 het volgende:
Bestaat er een dock voor iPhone 6? Ik zie alleen maar dock voor iPhone 5(s) in Apple Store.
Treurig. Ik hou mijn hart vast voor de Dixons wachttijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Morgen- het volgende:
Nog steeds niks van Typhone gehoord, 14e van oktober besteld, nummerbehoud gaat morgen in dus dan heb ik een abo zonder toestelZe weten verder ook niks over de levertijd van de i6 64GB SG (met als reactie dat ze geen info erover krijgen vanuit Apple, ben ik beetje sceptisch over overigens)
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
64GB i6 spacegrijs in den haag gereserveerd![]()
![]()
![]()
Bedankt voor die link Pino
Voor de prijs van een 64GB 6 krijg je nu de 128GB versie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van studentmobiel dat ze alle soorten 6 en 6 plus op dit moment op voorraad hebben.
Jammer ook dat Swiftkey geen shortcuts ondersteunt. Nu moet ik steeds m'n e-mailadres en zo overal uittypenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:26 schreef Q. het volgende:
En nu moet ik kiezen welke van die twee ik wil gebruiken. Ik hou het maar even op Swype want die gebruik ik op Android ook en ken ik al het beste. En die heeft klikgeluiden, dat heeft SwiftKey (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |