Nee, nu heb je het via POP en dat is bagger. Doe IMAP.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damn. Dat wist ik nietMatig!
Dan maar zoals ik het nu heb gedaan.
De phone is echt![]()
![]()
trouwens verder. Wat een prachtig apparaat
En gratis deze week (app van de week).quote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Swype eindelijk ook in het Nederlands, werd eens tijd ( spuit elf vast)
huh watquote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En gratis deze week (app van de week).
Neenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, nu heb je het via POP en dat is bagger. Doe IMAP.
POP smtp is prima trouwensquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, nu heb je het via POP en dat is bagger. Doe IMAP.
Nee, IMAP is volledige synchronisatie, POP niet. Er is geen enkele reden om niet voor IMAP te gaan.quote:
Path input FTWquote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Swype eindelijk ook in het Nederlands, werd eens tijd ( spuit elf vast)
Ik gebruik het op mijn PC.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, IMAP is volledige synchronisatie, POP niet. Er is geen enkele reden om niet voor IMAP te gaan.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, een ipho....onee
http://9to5mac.com/2014/1(...)y-351291-1-slideshow
Wtf, dit kan echt nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, een ipho....onee
http://9to5mac.com/2014/1(...)y-351291-1-slideshow
Ja vind je het gek? Dat ding is groter dan m'n macbook air.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren telefoon om 7.00 van de lader gehaald. Om 23:30 stond de batterij op 79%.
Bij een uurtje strips lezen in de trein zit ik daar al op. Muziek luisteren of radio streamen is overigens wel top, maar het scherm lijkt de ware energievreter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren telefoon om 7.00 van de lader gehaald. Om 23:30 stond de batterij op 79%.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Dat ding is groter dan m'n macbook air.
Goldquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
yoyoyo homies
apple store haarlem heeft van de iPhone 6 nog van de gold versie alle 3 de versies op voorraad whooohooohhhwww rennnennn naar de winkel jwzzzz
quote:
geen folie op je scherm? Dan reset, is t dan Nog laten repareren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef moemoe het volgende:
Als ik bel met mijn iPhone 6 plus hoor ik het erg slecht vind ik.
Zeker als ik het vergelijk met mijn vorige smartphone (HTC Wildfire S). Daarbij is het geluid ''dichtbij''.
Bij mijn iPhone moet ik bijna in mijn toestel kruipen om iets te horen. Mijn geluid staat overigens voluit.
Iemand tips of is dit abnormaal?
lijkt me een defect dan, die van mij kreeg ik juist oorpijn van toen ie de 1e keer nog voluit stond.quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef moemoe het volgende:
Zeker als ik het vergelijk met mijn vorige smartphone (HTC Wildfire S). Daarbij is het geluid ''dichtbij''.
Bij mijn iPhone moet ik bijna in mijn toestel kruipen om iets te horen. Mijn geluid staat overigens voluit.
Heb je heel toevallig het plastic nog op je iPhone zitten?quote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef moemoe het volgende:
Vast niet.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal de ugrade voor de iPhone 6s en iPhone 6s Plus zijn?
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm?
er was toch helemaal geen update?quote:Op zondag 9 november 2014 20:20 schreef Krulledol het volgende:
Holaaaa. Heeft iemand enig idee hoe het mogelijk is dat iedereen de welbekende blauwe vinkjes heeft op whatsapp, behalve ik? Ik heb een iPhone 4S.. Geen updates van WA omdat ik het wachtwoord van mijn ex niet meer weet en via zijn apple-account whatsapp ooit eens heb gekocht.. Kan dat de reden zijn?
Weet ik veel, ik zie bij app updates whatsapp staan (al langere tijd he) maar dat kan ik dus niet.. Zal het daaraan liggen dat ik de vinkjes niet heb?quote:Op zondag 9 november 2014 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
er was toch helemaal geen update?
Geen idee.quote:Op zondag 9 november 2014 20:29 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie bij app updates whatsapp staan (al langere tijd he) maar dat kan ik dus niet.. Zal het daaraan liggen dat ik de vinkjes niet heb?
Ik denk eerder dezelfde soort specs als de nieuwe iPad air nu heeft.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm? En beiden uiteraard een A9 processor
Gezien het feit dat Apple bij de midcycle update nooit de resolutie van het scherm verhoogt, zal ik daar niet op rekenen. De 4 en 4S hadden hetzelfde scherm, de 5 en 5S ook. Ga er maar vanuit dat deze lijn bij de huidige iPhones doorgezet wordt.quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone 6s 1080p scherm en de 6s Plus een 4K scherm? En beiden uiteraard een A9 processor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |