Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 8 is sinds 17 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:11:56 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice Moderator DIG Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher 🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef FredVleespet het volgende: Iemand een idee waarom ik in Numbers/Pages op mijn iPhone mijn bestanden niet kan zien? Op mijn Macs en iPad staan ze er wel. En ja iCloud drive staat aan. Heb alle bestanden al een keer opnieuw erin gezet. Numbers/Pages opnieuw geïnstalleerd, iCloud afgemeld en opnieuw aangemeld. Niks lijkt te werken
Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Luxuria het volgende: Weet iemand of ik een equalizer op de achtergrond kan laten draaien zodat deze werkt op de muziek van Spotify?
De equalizers die ik tot nu toe heb gedownload waren alleen van toepassing als ik daar ook de muziek in afspeelde.
Heeft te maken met het feit dat apps in een sandbox draaien en dus niet met de processen van andere apps kunnen klooien of algemene instellingen voor het gehele toestel kunnen aanpassen of toevoegen.
aangezien mijn 4s kuren aan het vertonen is heb ik een mail naar de zaak gestuurd een 6+ 128GB te bestellen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Luxuria het volgende: Weet iemand of ik een equalizer op de achtergrond kan laten draaien zodat deze werkt op de muziek van Spotify?
De equalizers die ik tot nu toe heb gedownload waren alleen van toepassing als ik daar ook de muziek in afspeelde.
ik had gratis dat U2 album innocence gekregen en erop gezet nu krijg ik die zooi er met geen mogelijkheid meer af naar rechts swipen op het nummer werkt niet. via itnues krijg ik het ook niet voor elkaar.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Op donderdag 30 oktober 2014 19:21 schreef cherrycoke het volgende: ik had gratis dat U2 album innocence gekregen en erop gezet nu krijg ik die zooi er met geen mogelijkheid meer af naar rechts swipen op het nummer werkt niet. via itnues krijg ik het ook niet voor elkaar.
Je kunt het alleen maar verbergen en niet verwijderen
Het album verscheen in je muziek app waarna je deze nog moest downloaden. Als je hem gedownload had, kun je het gewoon op de reguliere manier verwijderen. Als je hem nog niet gedownload hebt, moet je het album verbergen.
Het album verscheen in je muziek app waarna je deze nog moest downloaden. Als je hem gedownload had, kun je het gewoon op de reguliere manier verwijderen. Als je hem nog niet gedownload hebt, moet je het album verbergen.
Ah, dank je voor de verduidelijking
Who the fuck can sleep with all this shit going on?