Gezond slank, het oorspronkelijke doorschuiftopic.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef Yaaar het volgende:
- Die andere is voor mensen met een bmi van 29 of hoger die willen afvallen
- Weer een ander is voor sporten (KT etc), whey-gezeik, voedsel, afvallen
- Deze is voor mensen met 25-27 of hoger die willen afvallen
Welke mis ik nou?
Dat is de gymvoedingsclub. Lees de op hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens de BMI 29+ OP is dit topic just voor mensen met een BMI van 27+ die aan KT doen.
Uit "Afvallen tot we een ons wegen"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat is de gymvoedingsclub. Lees de op hier
quote:Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .
Irritaties die ontploften en lui die dit vermakelijk vinden. Wat mij betreft gaan we gewoon lekker door met babbelen over voedsel, sport en valkuilen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:21 schreef Karstman het volgende:
Ben twee weken ertussenuit en ik snap er niks meer van, al die topics ineens....
Ja inderdaad. Dat seks/slowchat gedoe mag van mij wel achterwege gelaten worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritaties die ontploften en lui die dit vermakelijk vinden. Wat mij betreft gaan we gewoon lekker door met babbelen over voedsel, sport en valkuilen.
Oh ja het zat erin dat dat een keer ging gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritaties die ontploften en lui die dit vermakelijk vinden. Wat mij betreft gaan we gewoon lekker door met babbelen over voedsel, sport en valkuilen.
Jup. Af en toe wat slowchat moet kunnen, maar daarvoor zit ik hier niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat seks/slowchat gedoe mag van mij wel achterwege gelaten worden.
Ach, ga toch fietsen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Af en toe wat slowchat moet kunnen, maar daarvoor zit ik hier niet.
Goed. Ik ging fietsen!
Oh, ik dacht dat er alleen een gym-topic bij was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens de BMI 29+ OP is dit topic just voor mensen met een BMI van 27+ die aan KT doen.
Ik ook niet Myr, post wel in allebei en kijk wat er gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er alleen een gym-topic bij was.nu weet ik niet meer waar ik hoor.
Het 29+ topic is geopend zonder dat er hier iets werd gezegd, het was er opeens gewoon. :/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er alleen een gym-topic bij was.nu weet ik niet meer waar ik hoor.
LIF / [Gezond Slank] #2289 - Lijn... Ber Lijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het 29+ topic is geopend zonder dat er hier iets werd gezegd, het was er opeens gewoon. :/
als we dat aanhouden hoor ik ook in 29+quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien?
Ik zit hier dus kennelijk niet goed met mijn BMI
Is ook pas vandaag gebeurd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien?
Ik zit hier dus kennelijk niet goed met mijn BMI
Ah zo, nou dan blijf ik lekker hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
als we dat aanhouden hoor ik ook in 29+Maar ja dit is 27+ en als je 29+ bent ben je ook 27+
Ja, eens. Alleen denk dat je dat nu blijft houden. Alleen is wel irritant als je lijstjes etc. wil teruglezen van mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat seks/slowchat gedoe mag van mij wel achterwege gelaten worden.
Is toch wel vaker geweest dat het een dag even volledig uit de klauwen loopt met de SC (zoals vandaag) en dat het daarna weer een hele tijd normaal is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, eens. Alleen denk dat je dat nu blijft houden. Alleen is wel irritant als je lijstjes etc. wil teruglezen van mensen
daar was dan toch gym voor?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Ole het volgende:
Post waar je je prettig voelt. Hier wordt alleen veel fanatieker geshaked en zo.
Goed, er is dus geen topic meer voor als je een BMI van 28 hebt en afvalt door minder kcal te eten, zonder te sporten.quote:Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Gezond Slank.
Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .
Tevens is er LIF / [DE GYM voedingsclub #1] voor de meer fanatieke sporter die op een verantwoorde manier met zijn of haar lichaam bezig wil zijn.
Voor jou kan er vast nog wel een topic bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Goed, er is dus geen topic meer voor als je een BMI van 28 hebt en afvalt door minder kcal te eten, zonder te sporten.Nou, adios dan maar.
Ik stel 4 nieuwe topics voor:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Voor jou kan er vast nog wel een topic bij
Kan GYM niet wat sport-breder? Niet iedereen bevind zich in een stinkende sportschool.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik stel 4 nieuwe topics voor:
Het Kasplantje - voor mensen die niet sporten
De GYM - voor mensen die wel sporten
Het minder eten topic - voor mensen die minder kcal willen eten (op een gezonde manier dus)
Het meer eten topic - voor mensen die meer kcal willen eten (4000 kcal vanwege sporten enzo)
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef Weissman het volgende:
Ik ben in de war nu, heb geen idee wie ik waar in welk topic moet gaan trollen
Oh ja! Het GYM-hoepel-buikdans-paardrij topic!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Kan GYM niet wat sport-breder? Niet iedereen bevind zich in een stinkende sportschool.
Gewoon posten waar je je prettig voeltquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Goed, er is dus geen topic meer voor als je een BMI van 28 hebt en afvalt door minder kcal te eten, zonder te sporten.Nou, adios dan maar.
Vergeet Jillian niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh ja! Het GYM-hoepel-buikdans-paardrij topic!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon posten waar je je prettig voelt
je hebt genoeg keuze in ieder geval nu
Ik ben hetzelfde! Wij moeten ook een topicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
SC moet idd sowieso ergens anders, ik kijk alleen 's avonds op FOK! en dan ga ik geen 2 hele topics teruglezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom niet een topic voor lijstens en derglijke, en een topic voor SC?
Of gewoon dit topic, en desnoods dat gym-eettopic voor de wheysmaakjes en macro's, en iedereen haalt die enorme wokkel uit z'n reet en post gewoon mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben hetzelfde! Wij moeten ook een topic
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of gewoon dit topic, en desnoods dat gym-eettopic voor de wheysmaakjes en macro's, en iedereen haalt die enorme wokkel uit z'n reet en post gewoon mee.
Ik zweet nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen eens flink zweten![]()
Hoi liefjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of gewoon dit topic, en desnoods dat gym-eettopic voor de wheysmaakjes en macro's, en iedereen haalt die enorme wokkel uit z'n reet en post gewoon mee.
Ja die zit(ten) hier nog, dus denk dat daarom daar staat dat dit een soortgelijk topic is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:43 schreef IrCute het volgende:
Sinds wanneer is de dieetclub eigenlijk voor fanatieke KT'ers? Dit is toch het huisvrouwen topic met een enkele verdwaalde KT'er waar iedereen een hekel aan heeft toch? Daarom had ik juist De GYM voedingsclub aangemaakt, speciaal voor de sporter die wil afvallen of spieren kweken etc
Nog nooit meegemaakt, maar kan best hoor. Ik denk alleen dat het nu vaak gaat voorkomen omdat er in principe nog maar weinig mensen posten hier (wel wat mensen posten nu in andere topics) en je dus een klein echt vast groepje krijgt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Is toch wel vaker geweest dat het een dag even volledig uit de klauwen loopt met de SC (zoals vandaag) en dat het daarna weer een hele tijd normaal is?
Ok. Ik begin morgen (vandaag eigenlijk) met Jillian, maar heb zo geen zin. Heb wel fotos opgezocht van resultaten bij mensen, vind het bijna onrealistisch. Alleen zag dat je je dan ook aan haar dieet moet houden; 1200 kcal per dag. Dat vind ik wel wat weinig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1200 is imo ook gewoon te weinig, dus gewoon een 'normale' hoeveelheid aanhouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:06 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ok. Ik begin morgen (vandaag eigenlijk) met Jillian, maar heb zo geen zin. Heb wel fotos opgezocht van resultaten bij mensen, vind het bijna onrealistisch. Alleen zag dat je je dan ook aan haar dieet moet houden; 1200 kcal per dag. Dat vind ik wel wat weinig.
Ja we weten nog wel wat bewegingen om kcal te verbranden. Je hebt alleen wel een vriendje of scharrel nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1200 is imo ook gewoon te weinig, dus gewoon een 'normale' hoeveelheid aanhouden.
Terug naar het geen zin: is het dat je liever op de bank blijft hangen of staat Jillian je tegen? In dat laatste geval zou ik een andere vorm van beweging pakken namelijk.
Mogguh!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:23 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!
Kutnachf, again
Lijstje:
O: 3 havermout pannenkoeken met banaan, gekookt eitje, 2 spelt, pindakaas, kaas. PWO, bak kwark
S: PT
L: wheyshake, 4x spelt , pindakaas, gebakken ei, kaas, ham. Bak kwark.
T: rijst, kipfilet , boontjes. Banaan
S: hardlopen
D: agv
T: restje pasta, bak kwark, appel, 4 handjes noten
Ik kreeg net een whatsappje... "Wat ontbijt je?"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mogguh!
Results?![]()
Jij hebt er vandaag zin, dat ontbijt. Allemachtig![]()
Mijn lijstje:
- O: 3 volkoren brood, 2 met 1 gekookt ei, 1 met jam;
- T: 3 mandarijntjes + nootjes ( kwark is op );
- L: 4 volkoren brood, 2 met kaas, 2 met kipfilet;
- T: magere kwark (+slimpie + muesli) + nootjes;
- D: Ik kook niet vaak, maar vanavond moet het. De rest frituurt, doe ik niet. Dus moet ff iets simpels bedenken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg net een whatsappje... "Wat ontbijt je?"
-Dit XX
"Ja, beter maak je daar way meer van. Zie je om 09:30"
Results ga ik straks even uitwerken. Het klopt iig voor geen fuck. Hihi fuck.
Sporten kan ook helpen met je concentratie, misschien juist daarom wel doen kun je daarna beter aan de slagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:19 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Lijstje
O: kwark aardbei, lijnzaad en ananas
T: banaan en manderijn
L: 4 volkoren cracottes met kip en smeerkaas
A: quiche ratatouille me geitenkaas
S: hopelijk sporten nadat mn verslag af is..
Zoooveel is t toch ook niet? 3 pannekoekjes, 2 broodjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Nee, dat kan toch niet? Nog meer? Wat is hij wel niet met je van plan (
![]()
)?
Lol, ik had het eigenlijk niet anders verwacht.
Ik quote:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:42 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Zoooveel is t toch ook niet? 3 pannekoekjes, 2 broodjes.
En bij mij helpt sporten volgens mij niet eens bij mn concentratie. O en Ijsdraakje: geen zin in Jillian omdat ik zoveel moet doen voor mn studie. Dus twijfel om vanavond te beginnen.
Ohja naja ik vind t meevallen, alleen lijkt me vies die combinatie. Ik red het wel, alleen het lijkt me niet prettig om te moeten proppen en dus te eten om het eten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik quote:
3 havermout pannenkoeken met banaan, gekookt eitje, 2 spelt, pindakaas, kaas. PWO, bak kwark
Havermout vult als een gek, pannekoek zit vast ook nog iets van melk ofzo in (maar hangt idd wel een beetje van de hoeveelheden af). Bak kwark is volgens mij 500 ml, spul twee stukken brood.
Nou dat red ik niet, ik slik net mijn drie stukjes brood weg.
Sporten hielp mij altijd mijn gedachten leeg te maken, waardoor ik daarna fris kon studeren en tijdens het sporten liep ik alles in mijn hoofd nog even na.
75gr havermout, scheutje melk, wat water, 2 eieren erdoor en 2 bananenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik quote:
3 havermout pannenkoeken met banaan, gekookt eitje, 2 spelt, pindakaas, kaas. PWO, bak kwark
Havermout vult als een gek, pannekoek zit vast ook nog iets van melk ofzo in (maar hangt idd wel een beetje van de hoeveelheden af). Bak kwark is volgens mij 500 ml, spul twee stukken brood.
Nou dat red ik niet, ik slik net mijn drie stukjes brood weg.
Sporten hielp mij altijd mijn gedachten leeg te maken, waardoor ik daarna fris kon studeren en tijdens het sporten liep ik alles in mijn hoofd nog even na.
Hier ook. Sporten is 100000% me time. Verstand op 0 en gaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sporten hielp mij altijd mijn gedachten leeg te maken
Hey, dit kan ik vanavond wel even proberen als D. Met misschien er nog wat bij, wat Kcal is niet zo hoog als normaal AGV denk ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
75gr havermout, scheutje melk, wat water, 2 eieren erdoor en 2 bananen
Ik ben niet z'n grote ontbijterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ohja naja ik vind t meevallen, alleen lijkt me vies die combinatie. Ik red het wel, alleen het lijkt me niet prettig om te moeten proppen en dus te eten om het eten.
En sporten heeft dat effect niet op mij helaaaas
658kcal om en nabij. Voor alleen de havermout shizzle.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hey, dit kan ik vanavond wel even proberen als D. Met misschien er nog wat bij, wat Kcal is niet zo hoog als normaal AGV denk ik.
Nou dat is op zich niet zo gek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
658kcal om en nabij. Voor alleen de havermout shizzle.
Hoeveel kilo wil/ga je nog afvallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
658kcal om en nabij. Voor alleen de havermout shizzle.
Dat wil ze nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:55 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoeveel kilo wil/ga je nog afvallen?
O, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze laatst nog zij van wel ofzo
Vetpercentage kwijt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze laatst nog zij van wel ofzo
Ik vind je lunch wel wat weinig, maar dat komt vooral omdat cracottes echt niets zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:19 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Lijstje
O: kwark aardbei, lijnzaad en ananas
T: banaan en manderijn
L: 4 volkoren cracottes met kip en smeerkaas
A: quiche ratatouille me geitenkaas
S: hopelijk sporten nadat mn verslag af is..
Ik dacht juist ivm die quiche dat het wel redelijk was. Omdat quiche = vet en veel kcal?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je lunch wel wat weinig, maar dat komt vooral omdat cracottes echt niets zijn.Op hoeveel zit je totaal voor de hele dag?
Het zal voor de hele dag ook wel niet te laag zitten, denk ik. Dacht alleen dat de cracottes echt gebakken lucht waren, maar heb ze even opgezocht en ze hebben meer kcal dan ik dacht, dus het valt wel mee. Dan mag ik niet klagen, want ik eet ook vaak crackers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht juist ivm die quiche dat het wel redelijk was. Omdat quiche = vet en veel kcal?
Alleen lijsten is saai. SC moet inderdaad elders.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Sting! Basic shirts! 5 euro, lang! (1.83 hier). Of only, puma, nike!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef Cathmar het volgende:
Help. Iemand tips voor fijne (niet te dure) sport shirts? Shirts zijn nogal snel te kort en ik wil niet heel de tijd staan te hijsen. Gisteren mijn pre-zwangerschap shirts even aangedaan. Die liggen op de 'moet over een tijdje passen' stapel.
Thanks Q. Sting kom ik nooit, dus goede tip.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sting! Basic shirts! 5 euro, lang! (1.83 hier). Of only, puma, nike!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |