Gezond slank, het oorspronkelijke doorschuiftopic.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:18 schreef Yaaar het volgende:
- Die andere is voor mensen met een bmi van 29 of hoger die willen afvallen
- Weer een ander is voor sporten (KT etc), whey-gezeik, voedsel, afvallen
- Deze is voor mensen met 25-27 of hoger die willen afvallen
Welke mis ik nou?
Dat is de gymvoedingsclub. Lees de op hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens de BMI 29+ OP is dit topic just voor mensen met een BMI van 27+ die aan KT doen.
Uit "Afvallen tot we een ons wegen"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat is de gymvoedingsclub. Lees de op hier
quote:Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .
Irritaties die ontploften en lui die dit vermakelijk vinden. Wat mij betreft gaan we gewoon lekker door met babbelen over voedsel, sport en valkuilen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:21 schreef Karstman het volgende:
Ben twee weken ertussenuit en ik snap er niks meer van, al die topics ineens....
Ja inderdaad. Dat seks/slowchat gedoe mag van mij wel achterwege gelaten worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritaties die ontploften en lui die dit vermakelijk vinden. Wat mij betreft gaan we gewoon lekker door met babbelen over voedsel, sport en valkuilen.
Oh ja het zat erin dat dat een keer ging gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritaties die ontploften en lui die dit vermakelijk vinden. Wat mij betreft gaan we gewoon lekker door met babbelen over voedsel, sport en valkuilen.
Jup. Af en toe wat slowchat moet kunnen, maar daarvoor zit ik hier niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat seks/slowchat gedoe mag van mij wel achterwege gelaten worden.
Ach, ga toch fietsen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Af en toe wat slowchat moet kunnen, maar daarvoor zit ik hier niet.
Goed. Ik ging fietsen!
Oh, ik dacht dat er alleen een gym-topic bij was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens de BMI 29+ OP is dit topic just voor mensen met een BMI van 27+ die aan KT doen.
Ik ook niet Myr, post wel in allebei en kijk wat er gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er alleen een gym-topic bij was.nu weet ik niet meer waar ik hoor.
Het 29+ topic is geopend zonder dat er hier iets werd gezegd, het was er opeens gewoon. :/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er alleen een gym-topic bij was.nu weet ik niet meer waar ik hoor.
LIF / [Gezond Slank] #2289 - Lijn... Ber Lijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het 29+ topic is geopend zonder dat er hier iets werd gezegd, het was er opeens gewoon. :/
als we dat aanhouden hoor ik ook in 29+quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien?
Ik zit hier dus kennelijk niet goed met mijn BMI
Is ook pas vandaag gebeurd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien?
Ik zit hier dus kennelijk niet goed met mijn BMI
Ah zo, nou dan blijf ik lekker hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
als we dat aanhouden hoor ik ook in 29+Maar ja dit is 27+ en als je 29+ bent ben je ook 27+
Ja, eens. Alleen denk dat je dat nu blijft houden. Alleen is wel irritant als je lijstjes etc. wil teruglezen van mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:26 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat seks/slowchat gedoe mag van mij wel achterwege gelaten worden.
Is toch wel vaker geweest dat het een dag even volledig uit de klauwen loopt met de SC (zoals vandaag) en dat het daarna weer een hele tijd normaal is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, eens. Alleen denk dat je dat nu blijft houden. Alleen is wel irritant als je lijstjes etc. wil teruglezen van mensen
daar was dan toch gym voor?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Ole het volgende:
Post waar je je prettig voelt. Hier wordt alleen veel fanatieker geshaked en zo.
Goed, er is dus geen topic meer voor als je een BMI van 28 hebt en afvalt door minder kcal te eten, zonder te sporten.quote:Dit topic is bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 29 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Gezond Slank.
Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .
Tevens is er LIF / [DE GYM voedingsclub #1] voor de meer fanatieke sporter die op een verantwoorde manier met zijn of haar lichaam bezig wil zijn.
Voor jou kan er vast nog wel een topic bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Goed, er is dus geen topic meer voor als je een BMI van 28 hebt en afvalt door minder kcal te eten, zonder te sporten.Nou, adios dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |