SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Boter, brood en groene thee ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef CrunchySelf het volgende: [..] Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.

Ja, jammer toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Al zijn er paar volgens mij afgesplitst naar een nieuw forum.

Zeker weten, want het is nu gewoon een ordinaire slowchat. En daar heb ik eigenlijk ook geen trek in, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Al zijn er paar volgens mij afgesplitst naar een nieuw forum.

boter, roggebrood en groene kaas, wie dat niet zeggen kan is geen oprechte Friesquote:

Close enoughquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
boter, roggebrood en groene kaas, wie dat niet zeggen kan is geen oprechte Fries

Dit ja. En roggebrood is ook niet te eten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef Karstman het volgende:
Ik heb overigens nog nooit groene kaas gezien of gegeten. Klinkt best smerig.

Geef mij deze twee maar:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zeker wel, zou niet eens twijfelen.

Roggebrood is heerlijk. En vult als een malle.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja. En roggebrood is ook niet te eten.

Staan op hetzelfde lijstje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geef mij deze twee maar:
[ afbeelding ]

Ja dat wel, is heel erg compact zeg maar. Maar nu niet te gek doen Karstman, on topic enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Roggebrood is heerlijk. En vult als een malle.
(soort van ontopic zelfs deze reactie..)

Heb 3 weken in sneek gelegen (ziekenhuis), dan leer je het aardig verstaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent ook geen Fries. Dus dan mag het.

quote:

Wrom daar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb 3 weken in sneek gelegen (ziekenhuis), dan leer je het aardig verstaan

Met oude kaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Roggebrood is heerlijk. En vult als een malle.
(soort van ontopic zelfs deze reactie..)

Ik wilde bijna zeggen oh wat leuk want daar kom ik vandaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb 3 weken in sneek gelegen (ziekenhuis), dan leer je het aardig verstaan

Omdat hier kutziekenhuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wrom daar?
Maar verstaan is toch niet zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |