Oja trouwens wat ik vaak heb tijdens tentamenperiodes, is dat ik daarna instort en 3 dagen niets anders kan dan als een slachtoffer in bed liggen omdat ik hoofdpijn heb, verkouden ben geworden en doodmoe ben. Straks wordt dat weer zo, want ik word helemaal gestressed. Sport nu ook ff niet meer (naja dit is de 3e dag dat ik niks doe)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Late O en geen trek. Was ook druk met mn verslag voor school en hier op Fok even, waardoor ik zo snel de tijd vergeet.
Hoe weet jij waar ik woon dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]. Alleen volgens mij woon jij voor mij nogal een einde weg
Dat weet ik niet, maar ik heb gewoon een vermoeden. Ik woon in Frieslandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ik woon dan?
En waar woon jij!
Oh, ja... dan woont iedereen al snel ver weg hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb gewoon een vermoeden. Ik woon in Friesland.
Daarom had ik het vermoeden. Zuid-Holland, kom ik ook niet zo vaak. Dus die donut moet me voorbij gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh, ja... dan woont iedereen al snel ver weg he
Ik woon in Zuid-Holland the best!
O van die kleine dingetjes die je ook wel eens in van die verpakkingen hebt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef Selestha het volgende:
Vandaag dus vrij veel kcal, want snacks getest met het testteam van snackbar van Gogh
O: Toast met kruidenboter, dadels en thee
L: Ravioli gevuld met tomaat & mozzarella, overgebleven champignons van gisteren en knoflookolie
A: 1 Broodje kroket, 1 frikandel, 1 bamischijf, en 1 kaassouflé.. Hatzee!
T: Veel kruidenthee, water, en een shotglaasje dropshot
Het waren overigens stukjes snacks, maar dat komt wel overeen met die hoeveelheden.
Maar... onze lessen dan? Hoe wil je dat dan gaan doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daarom had ik het vermoeden. Zuid-Holland, kom ik ook niet zo vaak. Dus die donut moet me voorbij gaan
Wat bedoel je, de dadels of de toast?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O van die kleine dingetjes die je ook wel eens in van die verpakkingen hebt?
Ontmoeten op een gezamenlijke plek precies in het midden van de afstandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar... onze lessen dan? Hoe wil je dat dan gaan doen
Hahaha o ik bedoel de snacks. Net zo klein als in van die verpakkingen waarin je dan heel veel kleine frikandelletjes en bitterballen hebt enzo? Miss ben ik nog wel onduidelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat bedoel je, de dadels of de toast?
Dadels zijn kleine bruine vruchten die volgens mij altijd in een verpakking worden verkocht
Da's dan het verkeerde vlaggetje hčquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb gewoon een vermoeden. Ik woon in Friesland.
Oh da's meer hier in de buurt, kom maar op met die donutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh, ja... dan woont iedereen al snel ver weg he
Ik woon in Zuid-Holland the best!
Kom maar halen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh da's meer hier in de buurt, kom maar op met die donut
Friesland is gewoon onderdeel van Nederland. Wij zijn alleen de enigen met onze eigen extra taalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Da's dan het verkeerde vlaggetje hč
Nee, het was een testavond (dus proeverij) en de snacks zijn in stukjes gesneden. Maar we hadden van iedere snack 4 stukjes van verschillende merkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahaha o ik bedoel de snacks. Net zo klein als in van die verpakkingen waarin je dan heel veel kleine frikandelletjes en bitterballen hebt enzo? Miss ben ik nog wel onduidelijk.
Tja dat is gjin Frysk nou.quote:
Smh, achterhaald. Volgens mijn FB TL is het JWTZZZ NTB!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
Is eigenlijk gewoon jwz, maar goed, wie ben ik.
NTB?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smh, achterhaald. Volgens mijn FB TL is het JWTZZZ NTB!
Het is idd takquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tige tank. Frysk schrijven is niet mijn sterkste kant.
Kut. Ik had een vertaler gebruikt http://www.oersethelp.nl/quote:
Goeie serie, wel wat gedateerd. Zij nog een prima lekker wijf overigens. Zou geen problemen mee hebben om daar even het calorie verbruik te meten.quote:
Is wel gezond. Vulling hangt af van hoeveelheid en eerst opvolgende T. Ik gooide het altijd in mijn smoothie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Is een ontbijt met stukjes fruit goed/gezond? Dus kiwi, appel, peer, mandarijn. Zoiets. Zonder yoghurt etc. Of zal het niet vullend zijn?
Gezond wel, vullend neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Is een ontbijt met stukjes fruit goed/gezond? Dus kiwi, appel, peer, mandarijn. Zoiets. Zonder yoghurt etc. Of zal het niet vullend zijn?
Alleen fruit lijkt me erg weinig. Hangt een beetje af van waarmee je het combineert de rest van de dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Ik heb niks met mensen die dat soort dingen zeggen in een serieuze context.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Niet te breken. Hoe oud ben je ooit dat je dat allemaal njet weet.
Ehm het is tank hoor.quote:
Zou ik ook eens moeten doen, geen FBquote:
Būter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn friese ex zei altijd Tak
Tak is iets scandinavisch en iets binnenmonds gezegd kan tank wel zo klinken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn friese ex zei altijd Tak
Jaja daar weet ik alles van, hij sprak alleen maar fries. Maar wel een waldpik, dat was weer een dialect ofzo? Sorry ik heb al die tekentjes niet op mijn toetsenbordquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Būter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Tak is pools voor ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tak is iets scandinavisch en iets binnenmonds gezegd kan tank wel zo klinken.
Geboren, getogen en inmiddels Fries om utens.quote:
Waldpikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jaja daar weet ik alles van, hij sprak alleen maar fries. Maar wel een waldpik, dat was weer een dialect ofzo? Sorry ik heb al die tekentjes niet op mijn toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |