Smh, achterhaald. Volgens mijn FB TL is het JWTZZZ NTB!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
Is eigenlijk gewoon jwz, maar goed, wie ben ik.
NTB?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smh, achterhaald. Volgens mijn FB TL is het JWTZZZ NTB!
Het is idd takquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tige tank. Frysk schrijven is niet mijn sterkste kant.
Kut. Ik had een vertaler gebruikt http://www.oersethelp.nl/quote:
Goeie serie, wel wat gedateerd. Zij nog een prima lekker wijf overigens. Zou geen problemen mee hebben om daar even het calorie verbruik te meten.quote:
Is wel gezond. Vulling hangt af van hoeveelheid en eerst opvolgende T. Ik gooide het altijd in mijn smoothie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Is een ontbijt met stukjes fruit goed/gezond? Dus kiwi, appel, peer, mandarijn. Zoiets. Zonder yoghurt etc. Of zal het niet vullend zijn?
Gezond wel, vullend neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Is een ontbijt met stukjes fruit goed/gezond? Dus kiwi, appel, peer, mandarijn. Zoiets. Zonder yoghurt etc. Of zal het niet vullend zijn?
Alleen fruit lijkt me erg weinig. Hangt een beetje af van waarmee je het combineert de rest van de dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Ik heb niks met mensen die dat soort dingen zeggen in een serieuze context.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Niet te breken. Hoe oud ben je ooit dat je dat allemaal njet weet.
Ehm het is tank hoor.quote:
Zou ik ook eens moeten doen, geen FBquote:
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn friese ex zei altijd Tak
Tak is iets scandinavisch en iets binnenmonds gezegd kan tank wel zo klinken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn friese ex zei altijd Tak
Jaja daar weet ik alles van, hij sprak alleen maar fries. Maar wel een waldpik, dat was weer een dialect ofzo? Sorry ik heb al die tekentjes niet op mijn toetsenbordquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Tak is pools voor ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tak is iets scandinavisch en iets binnenmonds gezegd kan tank wel zo klinken.
Geboren, getogen en inmiddels Fries om utens.quote:
Waldpikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jaja daar weet ik alles van, hij sprak alleen maar fries. Maar wel een waldpik, dat was weer een dialect ofzo? Sorry ik heb al die tekentjes niet op mijn toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |