Ai, verleidelijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ohmy.Optimel heeft een (nieuwe?) smaak kwark. Banaan karamel.
Hij smaakt naar zo'n Danoontje.
Slecht omdat het te weinig is? Want echt veel lijkt het me niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef xuryah het volgende:
Nou mijn lijstje werd uiteindelijk nog slechter dan ie al was.
O: yoghurt met ananas en paar blauwe druiven
A: Indonesische rijsttafel (niet helemaal op)
T: donutals verjaardagstaart voor mn vriend
Ja precies. En D en T zijn nou niet bepaald goede keuzes :/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Slecht omdat het te weinig is? Want echt veel lijkt het me niet.
Nee, hoezo zo weinig? Geen zin in eten ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies. En D en T zijn nou niet bepaald goede keuzes :/
Hoe ga je dat de volgende keer anders doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Late O en geen trek. Was ook druk met mn verslag voor school en hier op Fok even, waardoor ik zo snel de tijd vergeet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:23 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, hoezo zo weinig? Geen zin in eten ofzo?
D = A?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel A.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
D = A?
Een indonesische rijsttafel ziet er niet slecht uit. Zal vooral aan de hoeveelheid liggen.
Als je het zo erg vindt om te weinig te eten, eet je morgen toch gewoon wat extra's.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel A.
Ik heb niet heel veel gegeten.
En nouja het hoort er gewoon bij dat mn vriend op zn verjaardag mag kiezen wat hij wilt eten..
En aangezien hij jarig is wilden we ook wel iets van gebak samen eten. We hadden al weken trek in donuts, dus we hebben maar meteen 2 vliegen in 1 klap gedaan zegmaar
Qua wat ik gegeten heb, valt het misschien mee.
Denk alleen wel dat ik morgen een wekker moet gaan zetten tijdens het schrijven van mn verslag, zodat ik mn L en T's niet vergeet.
Was het vandaag eindelijk donut dagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel A.
Ik heb niet heel veel gegeten.
En nouja het hoort er gewoon bij dat mn vriend op zn verjaardag mag kiezen wat hij wilt eten..
En aangezien hij jarig is wilden we ook wel iets van gebak samen eten. We hadden al weken trek in donuts, dus we hebben maar meteen 2 vliegen in 1 klap gedaan zegmaar
Qua wat ik gegeten heb, valt het misschien mee.
Denk alleen wel dat ik morgen een wekker moet gaan zetten tijdens het schrijven van mn verslag, zodat ik mn L en T's niet vergeet.
Heb jij ook overgewicht trouwens?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt om te weinig te eten, eet je morgen toch gewoon wat extra's.
Dat werkt toch nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt om te weinig te eten, eet je morgen toch gewoon wat extra's.
Ja, hij ligt te wachten op me....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was het vandaag eindelijk donut dag?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, hij ligt te wachten op me....eentje met een mooie roze glazuur laag
Sterker nog, ik heb er 5!!!
Kon niet minder kopen dan 5
Je lichaam begint niet elke dag opnieuw met tellen van de calorieën die je binnenkrijgt. Wat je binnenkrijgt over een langere periode zal bepalen of je afvalt of aankomt. Af en toe iets meer en daarna iets minder of andersom maakt niet uit.quote:
Wat is zon periode dan? Moet ik denken aan dagen/weken/maanden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je lichaam begint niet elke dag opnieuw met tellen van de calorieën die je binnenkrijgt. Wat je binnenkrijgt over een langere periode zal bepalen of je afvalt of aankomt. Af en toe iets meer en daarna iets minder of andersom maakt niet uit.
Dagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is zon periode dan? Moet ik denken aan dagen/weken/maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |