SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boter, brood en groene thee ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef CrunchySelf het volgende: [..] Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Ja, jammer toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Al zijn er paar volgens mij afgesplitst naar een nieuw forum.
Zeker weten, want het is nu gewoon een ordinaire slowchat. En daar heb ik eigenlijk ook geen trek in, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Al zijn er paar volgens mij afgesplitst naar een nieuw forum.
boter, roggebrood en groene kaas, wie dat niet zeggen kan is geen oprechte Friesquote:
Close enoughquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
boter, roggebrood en groene kaas, wie dat niet zeggen kan is geen oprechte Fries
Dit ja. En roggebrood is ook niet te eten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef Karstman het volgende:
Ik heb overigens nog nooit groene kaas gezien of gegeten. Klinkt best smerig.
Geef mij deze twee maar:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zeker wel, zou niet eens twijfelen.
Roggebrood is heerlijk. En vult als een malle.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja. En roggebrood is ook niet te eten.
Staan op hetzelfde lijstje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geef mij deze twee maar:
[ afbeelding ]
Ja dat wel, is heel erg compact zeg maar. Maar nu niet te gek doen Karstman, on topic enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Roggebrood is heerlijk. En vult als een malle.
(soort van ontopic zelfs deze reactie..)
Heb 3 weken in sneek gelegen (ziekenhuis), dan leer je het aardig verstaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent ook geen Fries. Dus dan mag het.
quote:
Wrom daar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb 3 weken in sneek gelegen (ziekenhuis), dan leer je het aardig verstaan
Met oude kaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Roggebrood is heerlijk. En vult als een malle.
(soort van ontopic zelfs deze reactie..)
Ik wilde bijna zeggen oh wat leuk want daar kom ik vandaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb 3 weken in sneek gelegen (ziekenhuis), dan leer je het aardig verstaan
Omdat hier kutziekenhuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wrom daar?
Maar verstaan is toch niet zo moeilijk
Ga weg dan, hup van Fok! af. Als het klaar is kun je weer inloggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke nu moet ik me niet meer laten afleiden.
Vandaag moet mn verslag af! Dan kan ik daarna genieten van mn donut
wie zijn die dames?quote:
Stiekem hem peren in de rolstoel en naar de walrus gaan welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen oh wat leuk want daar kom ik vandaanmaar 3 weken ziekenhuis is niet leuk
O dat valt mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat hier kutziekenhuis.
Ik kom uit drenthe dus viel wel mee.. Maar nu hoef ik amper te vragen
Sneekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen oh wat leuk want daar kom ik vandaanmaar 3 weken ziekenhuis is niet leuk
En die kennen we van?quote:
Maar wij hebben die nieuwe niet geopendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu hebben we dus 3 topics die half-ontopic, half-slowchat zijn.
Ja briljant idee, niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben geen fan van de ontwikkeling.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Lmao, google bette porter the l word. Ooh en Helena peabody the l wordquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Piper en Alex
Door hun ben ik lesbisch geworden denk ik
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao, google bette porter the l word. Ooh en Helena peabody the l word
Niet doen meisje! Even de teugels strak houden hoor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou bijna een vreetbui krijgen van de verwarring.
Ik durf niet het tweede seizoen af te kijken, want dan moet ik nog zo lang wachten tot volgend seizoen.quote:
Niet meer weten waar je nu wel je steun kunt krijgen die je kennelijk nodig hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Bijna, maar we gaan het niet doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn autisme trekt dit niet. Ik ga afwassenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de ontwikkeling.
Haha herkenbaar, 2015 seizoen 3.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik durf niet het tweede seizoen af te kijken, want dan moet ik nog zo lang wachten tot volgend seizoen.
Maar ik hoop dat Chapman en Vause weer samen komen
In die andere zijn ze niet off topic toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |