Sting! Basic shirts! 5 euro, lang! (1.83 hier). Of only, puma, nike!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef Cathmar het volgende:
Help. Iemand tips voor fijne (niet te dure) sport shirts? Shirts zijn nogal snel te kort en ik wil niet heel de tijd staan te hijsen. Gisteren mijn pre-zwangerschap shirts even aangedaan. Die liggen op de 'moet over een tijdje passen' stapel.
Thanks Q. Sting kom ik nooit, dus goede tip.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sting! Basic shirts! 5 euro, lang! (1.83 hier). Of only, puma, nike!
Kan ook online! Enige goedkope shirts die lang genoeg voor me zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Thansk Q. Sting kom ik nooit, dus goede tip.
Daarom ook "lijsten en dergelijke."quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen lijsten is saai. SC moet inderdaad elders.
Mijn ervaring is dat de concentratie na een paar uur toch even op is, dus waarom dan niet even iets anders doen. Het is immers maar een half uurtje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:42 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Zoooveel is t toch ook niet? 3 pannekoekjes, 2 broodjes.
En bij mij helpt sporten volgens mij niet eens bij mn concentratie. O en Ijsdraakje: geen zin in Jillian omdat ik zoveel moet doen voor mn studie. Dus twijfel om vanavond te beginnen.
Nah, ga dan maar elders slowchatten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarom ook "lijsten en dergelijke."
Zonder typfouten deze keer.
Dat staat ook in mijn post daarvoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ga dan maar elders slowchatten.
Ja, ik voel me weer helemaal lekker! Normaal heb ik de neiging om weer even te streng te gaan doen, om de psychologische knop weer even om te zetten. Maar dat ging deze keer eigenlijk heel soepel. Gewoon gezegd dat ik het ging doen en gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef Qwea het volgende:
Goed lijstje myr! Zit je beetje weer in de flow?
15 kiloquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik voel me weer helemaal lekker! Normaal heb ik de neiging om weer even te streng te gaan doen, om de psychologische knop weer even om te zetten. Maar dat ging deze keer eigenlijk heel soepel. Gewoon gezegd dat ik het ging doen en gedaan.
En ook gewoon blij dat ik me zo snel weer realiseerde dat ik weer gezonder moest gaan eten. Maar na 4 maanden en 15 kilo was ik het gewoon even zat. Alles afwegen en tellen was me even teveel. En nu doe ik het allemaal weer met frisse moed. Op naar de volgende 15!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:00 schreef Qwea het volgende:
Mijn PT was dusdanig zwaar dat ik mijn shakebaker niet meer open krijg en de trap niet meer op komen dan om 17:30 nog een x PT met hardlopen
Hoe lang is die?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
12 uur, even beginnen met mijn eating window
Mooi dat het zo soepel ging!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik voel me weer helemaal lekker! Normaal heb ik de neiging om weer even te streng te gaan doen, om de psychologische knop weer even om te zetten. Maar dat ging deze keer eigenlijk heel soepel. Gewoon gezegd dat ik het ging doen en gedaan.
En ook gewoon blij dat ik me zo snel weer realiseerde dat ik weer gezonder moest gaan eten. Maar na 4 maanden en 15 kilo was ik het gewoon even zat. Alles afwegen en tellen was me even teveel. En nu doe ik het allemaal weer met frisse moed. Op naar de volgende 15!
Dat wordt op een gegeven moment ook echt heel vervelendquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pffff. Ik dacht dat hij een grapje maakte met zijn zwaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Je weet in ieder geval dat je goed bezig bent geweest, is ook wat waard
Mwehehe.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pffff. Ik dacht dat hij een grapje maakte met zijn zwaar.
http://www.hm.com/nl/product/28110?article=28110-A#shopOrigin=SAquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef Cathmar het volgende:
Help. Iemand tips voor fijne (niet te dure) sport shirts? Shirts zijn nogal snel te kort en ik wil niet heel de tijd staan te hijsen. Gisteren mijn pre-zwangerschap shirts even aangedaan. Die liggen op de 'moet over een tijdje passen' stapel.
Ziet er ook leuk uit. Goede tip! Een s gaat niet passen maar ik hou het in de gaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:21 schreef Patoshik het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/product/28110?article=28110-A#shopOrigin=SA
Ik vind deze shirts echt fijn. Zijn lekker lang (net over de kont) en je wordt er niet zo zweterig in omdat het zo'n luchtig sportshirt is.
's ochtends rond 06:00 komen er altijd nieuwe maten online. Dus als je een keer vroeg eruit moet...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit. Goede tip! Een s gaat niet passen maar ik hou het in de gaten.
Ik hou het in de gaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef Patoshik het volgende:
[..]
's ochtends rond 06:00 komen er altijd nieuwe maten online. Dus als je een keer vroeg eruit moet...
Kijk deze bedoel ik :quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit. Goede tip! Een s gaat niet passen maar ik hou het in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |